Patlama..

214 43 0
                                    

Küçük bir binanın içinde.


Linda gölgelerde saklanmış oturuyordu. İlk yardım setini açtı ve sağ koluyla kalçasındaki bandajları değiştirdi. Ancak, ani saldırı olur diye diken üstündeydi.


"Yaralanarak iyi bir tuzak kurdum. Bu sefer kesinlikle inanacaksın!" diye düşündü Linda. Özellikle onunla aynı güçte olan yaratıkların olduğu yerde durmuştu. Olabildiğince gerçekçi olması için yaratığı ona saldırtmıştı.


seviye bir canavar olan deniz kuşunu seçmişti. Hem karada hem de denizde yaşayabilen bir canlıydı. Eğer denizde dövüşürse kendinden bile yükse seviyedeki canavarları öldürebilirdi. Ancak, karada o kadar etkili değildi. Linda dikkatli olduğu sürece ölmekten kaçınabilirdi.

Dudian'e daha gerçekçi görünmek için canavara karşı her şeyiyle savaşmıştı. Canavarın onu öldürmesi zor olsa da Dudian'i inandırmak için ve canavarı öldürmek için kafa kafaya çarpışmak zorundaydı. Bunca şeyden sonra Dudian'in ona saldıracak cesareti toplayacağını düşündü.


Sağ kolu ve kalçası ağrıyordu. Deniz kuşunun pençelerinde felç edici bir zehir vardı. Kanını kontrol edebildiği için şanlıydı yoksa geri kalan hayatı boyunca sağ kolunu ve bacağını bir daha asla kullanamayacaktı.


"Seni yakaladıktan sonra, hayal edemeyeceğin acılar çektireceğim!" İçinde büyük bir öldürme niyeti vardı. Dudian'i yakaladıktan sonra patlayacaktı.


Kan akışını sürekli kontrol ettiğinden yüzü son derece solgundu. Özellikle dudaklarında sanki hayat yokmuş gibiydi. Çok zayıf gözüküyordu, duvara yaslandı ve yavaşça nefes almaya başladı. Ellerinden biriyle kılıcı tutuyordu. Ancak, zayıf görünüşü onu her an ölebilecek biri gibi gözüküyordu.


Whoosh!


Pencereden hızla bir ok fırladı.


Ok boğazına doğru ilerliyordu!


Normalde ölecek olan Linda bir anda kayboldu ve ayakta belirdi. Kılcını kullanıp oku savuşturdu. Hedefine odaklandı, karşıdaki küçük binadaydı!


"Seni geberteceğim!"


Öldürme niyetini saklamadı ve pencereden bir çita gibi atlayıp çıktı.


Ancak, binaya yaklaşınca kaşları titredi. Sanki kalbini bir şey sıkıyordu. Bunlar yıllardır edindiği tecrübelerin yarattığı avcı içgüdüsüydü. İçinde bir korku oluştu ve bir anda durdu.


Başını kaldırdı ve okun atıldığı pencereye baktı. Dudian'i göremiyordu, görünüşe göre çoktan kaçmıştı.


Onun peşinden gitmek için acelesi yoktu bu yüzden dikkatlice etrafına baktı ve dedi ki, "Saklanma... İçeride olduğunu biliyorum... Beni tuzağa düşürmeyi planlıyorsun değil mi?"


Hiçbir hareket yoktu.


"İleriyi düşünerek iyi bir iş çıkardın. Ama bir kere yüzünü gösterdin mi ölmekten başka bir şansın olmayacak! Seni ben öldüreceğim!" Linda soğuk bir sesle dedi ki, "Şu anki durumumdan nefret etsem de yaralı olduğumu fırsat bilip bana saldırmalısın, yoksa birkaç gün içinde..."


Konuştukça sakinleşiyordu. Varsayımları yüzünden mantığı kararmıştı ama şimdi her şeyi daha açık bir şekilde görebiliyordu.


Hala bir hareket yoktu.


Linda kaşlarını çattı, gerçekten de boşuna mı endişelendim? Yoksa kaçtı mı?


DARK KİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin