Barton derin bir iç çekti ve Barry gidince Dudian'e dedi ki, "Dean, Barry'i suçlama. Kendine mutlu bir aile buldu. Hatta kara kış bittiğinde bir çocuğu oldu. Ondan ailesini bırakmasını istememiz çok zor bir şey."
Dudian yavaşça dedi ki, "Anlıyorum."
"Dean." Kroen fısıldadı, "Şu dediğin büyük iş de neyin nesi?"
Dudian cevap vermedi ve başka bir soru sordu, "Geçen seferden kalan altın var mı?"
Joseph başını kaşıdı ve dedi ki, "Birazını eğitim ve malzeme için harcadık. Sonradan da Barton hasta olunca doktora götürdük. Birazını yiyecek ve içecek için harcadık. Geri dönmediğini görünce de bir ev kiraladık. Bu yüzden şimdi 19-20 altın sikkemiz kaldı."
Dudian başını salladı, "Beni haksız yere suçladıktan sonra hapishaneye gönderdiler ve 1000'lerce altın sikkeme el koydular. Bu yüzden işe başlayana kadar sizden borç alacağım."
Üçü de şaşkınlık içerisindeydi.
"1000'lerce altın sikke mi?"
"O kadar çok mu?!"
Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. 1000'lerce altın sikkenin nasıl bir şey olduğunu düşünemiyorlardı bile. Altınları dizip yatak yapıp üstüne yatabilirdin!
"Servetin yüzünden mi seni hapse tıktılar?" diye sordu Barton.
Dudian'in gözleri öldürme niyetiyle doldu ama cevap vermekten kaçındı, "İlerde öğrenirsiniz. Zaman ilerliyor. Arama emri her yerde. Ne kadar çok beklersek o kadar çabuk ortaya çıkarım. İşte bu yüzden bunu fırsat bilip harekete geçmeliyiz. İlk işimiz ticari bölgeye girmek olacak!"
"Ticari bölgeye mi gireceğiz?" Üçlünün kafası karışmıştı.
"Ticari bölge yerleşim bölgesi gibi değil. Nasıl olur da bizim gibi insanları oraya alırlar?" Kroen fikrini söyledi.
"Giremeyeceğimiz hiçbir yer yok." Dudian üçlüye baktı, "Öncelikle gidip parayı alalım."
Üçü de aynı anda başını salladı.
Dudian üçlüyle beraber evlerine gitti.
Ev ıssız bir yerdeydi. Sokaklar çöple doluydu. Etraf sivrisinek kaynıyordu.
Diğer üçü içeri girince Dudian kapıda bekledi. Bir süre sonra ellerinde bir çantayla geldiler ve çantayı Dudian'e verdiler.
"Dean, Barry'nin payı..." Barton tereddüt etti.
Dudian olmaz diye elini salladı. Aslında Barry'nin kokusunu almıştı. Barry önceden onlardan ayrılıp eve dönmüş ve payını almıştı.
"Gidelim." Dudian altınları saydı. 14 altın vardı.
Bir süre sonra, Dudian Barton'a iki gümüş sikke verip terziye gitmesini ve kıyafetler almasını söyledi. Dudian ona en iyi malzemeyle yapılanlardan almasını söyledi.
Barton yanında ipek ve ketenden yapılmış takım elbiselerle geri döndü.
Yakındaki yeraltı suyoluna gittiler. Dudian üstünü değiştirdi ve diğerlerine de değiştirmesini söyledi.
Dudian ve diğerleri gidip birkaç işçi aldı. Terk edilmiş fabrikaya gidip önceden aldıkları tüm malzemeleri ortadan kaldırdılar.
Onlarca altın eden malzemenin ortadan kaldırıldığını görünce Barton ve diğerlerinin içi acımıştı. Ancak, doğru kararı verdiklerine eminlerdi.