2. Boj Čarodejníc

2.2K 225 24
                                    

Na druhý deň som Nathana stretla po ceste do školy.

,,Dáš mi niekedy pokoj?" Spýtala som sa ho ako som kráčala po ulici. Snažila som sa naňho ani nepozrieť.

,,Jedine, keď si overím, že si dobrá.. No zatiaľ mi to moc nedokazuješ" Uškrnul sa akoby práve vyhral zlatý pohár.

,,Ale no ták!" Zamrnčala som. Zvyšok sme boli ticho. Došli sme do školy a stretla som Ginger.

,,Ahoj" Objala som ju.

,,Ahoj" Objala ma.

,,Prečo si včera nebola v škole?" Opýtala som sa jej.

,,Chcela som zmeškať písomku" Povedala a zasmiali sme sa. ,,Kto je toto?" Ukázala na Nathana.

,,To je náš nový spolužiak Nathan" Prekrútila som ľahostajne očami.

,,Teší ma" Povedal so širokým úsmevom a natiahol k nej ruku.

,,Aj mňa" Podali si ruky. ,,Kde sedíš?" Opýtala sa ho Ginger.

,,Vedľa Freyi"

,,Hah.. Zabudni.. Vedľa mňa sedí Ginger" Povedala som.,,Ty si niekde nájdi voľné miesto" Rozhodila som rukami. V žiadnom prípade tento blb nesedí vedľa mňa!

,,Čo si naňho taká zlá?" Pošepkala mi Ginger.

,,Niesom zlá" Povedala som a obe sme išli do triedy. Nathan nás sledoval. Sadol si do lavice vedľa nás, ktorá bola prázdna. Aspoň som naňho cez Ginger nevidela. Po poslednej hodine sme všetci išli domov, keď nás troch zastavili spolužiačky.

,,Ahoj.. Ideme do kina na horor.. Pridáte sa?" Spýtala sa vysoká blondínka s výrazne modrými očami. Vždy upravená. Namaľovaná a oblečená ako štetka.

,,Jasné" Povedali sme naraz s Ginger. Potom sa ozval Nathan.

,,Aj ja pôjdem" Povedal a spolužiačka sa ešte viac potešila.

,,No.. A kedy to je?" Opýtala sa Ginger.

,,Dnes o šiestej" Odpovedala spolužiačka.

,,Jeejda.. Tak ja nemôžem.. Musím doma pomáhať.. Prepáč.. Ale vy môžte ísť" Ozvala som sa. Musela som klamať, aby som sa striasla Nathana. Nebude ma všade sledovať. Nebude. Preto nejdem. No a on si vybavil, že ide.. Ha!

,,Okej" Povedala Ginger vysmiato.

,,Tak ahoj Vicky" Pozdravila som spolužiačku, ktorá odchádzala s Nathanom, ktorého vláčila za ruku. Ja som sa zasmiala.

,,Chudák Nathan" Povedala Ginger.

,,Ale no tak.. Zaslúži si to.. Aj ty by si mala ísť.. Ja to domov zvládnem" Povedala som a objala som sa s Ginger.

,,Ahoj" Pozdravili sme sa a odišla. Cestou domov ma chytili Raswholdovci. To je klan zlých čarodejov s názvom podľa ich vodcu Dannyho Raswholda, ktorí radi bojujú s obyčajnými a niektorí obyčajní, ktorý ho porazia sa k nim pridajú.. Vlastne je ich 10 a ja som sama. Ale mám výhodu.. Mágiu síce používam pomocou mysle ako každý, lenže nie každý dokáže pomocou mysle používať mágiu s očami. Väčšinou to vedia len rukami.. Ja to viem aj aj.

,,Ahoj čarodejnica" Pozdravil ma chalan - vodca "svorky". Čierne vlasy, modré oči.

,,Ahoj idioti" Pozdravila som späť a uškrnula sa.

,,Takže asi vieš kto sme" Zasmial sa. Hej.. Idioti. Som rada, že si to priznáte.

,,Hej.. Ukradli ste mi jedinú kamošku, ktorá vedela čarovať pred ktorou som nemala žiadne tajomstvá" Pozrela som sa na ňu za ním. Nemôžem uveriť, že sa pridala k Dannyho klanu.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now