,,Och. Neverím, že si ako upír zabíjal čarodejnice, keď ťa stačí začarovať a pracuješ pre ne" Povedala som. Nathan sa ku mne pomaly začal približovať. Nemôžem tomu uveriť. Som tak blízko k smrti. A ironické je, že ma zabije práve on. Keď to doteraz neurobil. Keď už bol fakt blízko zatvorila som oči.
~~~~~~~~~~~~
Hneď ako som zatvorila oči som zacítila tlak až ma to odhodilo, tak aby som ležala na boku a Nathan bol ďalej. Zbadala som líšku. Chvíľu som na ňu pozerala.,,Ginger?" Oslovila som ju a ona prišla ku mne, aby ma podoprela. Pomocou nej som vstala a poškrabkala som ju za uchom. Táto situácia sa mi zdala moc komická vzhľadom na to, že sa to jej páčilo. Ale keď mala takú hebkú srsť. V tom rýchlo cúvla a potriasla hlavou. Ja som sa zasmiala. V tom ma Nathan rýchlosťou svetla chytil za ramená a chcel sa mi zahryznúť do krku. Ale Ginger ho kusla do nohy. On ma pustil. Naznačila mi, aby som si na ňu sadla.
,,Ak si myslíš, že si sadnem na také malé zviera ako si ty, tak sa mýliš" Založila som si ruky. Ona sa zrazu premenila na človeka.
,,Vieš o tom, že ti ide o život?!" Vyhúkla na mňa a ja som sa v tom pozrela na Nathana, ktorý ma okamžite zhodil na zem ako po mne skočil.
,,Fajn.. Pomôž mi a pôjdem" Povedala som a Ginger sa zas premenila. Zaútočila na Natha, ale to bol útok. Rýchlo som sa postavila a sadla som si na ňu. Rýchlo sme bežali cez les.
,,Vieš o tom, že on je rýchlejší?" Spýtala som sa a mierili sme nejakou jednou cestou.
,,Dobehne nás" Povedala som a Ginger zrýchlila.
,,Pozor. Pred nami je jazero!" Zakričala som lebo som zbadala cestu von z lesa. Ale ona nespomalila.
,,Ginger! Stoj" Kričala som na ňu, ale ona nič. Keď už sme boli pred jazerom, tak tesne pri ňom v jej rýchlosti zastavila a ja som vletela do vody. Celá mokrá som sa vynorila a Ginger už bola človek a smiala sa.
,,Prečo si to spravila?" Spýtala som sa jej.
,,Pretože ak po tebe pôjde Nathan, tak tu ťa nenájde. Rýchlo sa potop. Myslím, že ide"
,,Akože myslíš?"
,,Mám inštinkty okej?" Povedala a ja som sa potopila. Keď mi dochádzal vzduch vynorila som sa.
,,Bol tu?" Spýtala som sa jej.
,,Áno. Už je preč"
,,Aspoň, že sú všetci naokolo v poriadku lebo pokiaľ viem, tak Nathan ide len po mne. Dokonca sa ti nechcel ani brániť" Povedala som a vyšla som z vody. S Ginger sme si sadli na pláž.
,,Ďakujem" Povedala som.
,,Ty si mi niekoľko krát zachránila život. Toto je len maličkosť. Konečne ti to môžem aspoň opätovať" Usmiala sa na mňa. A ja tiež.
,,Vďaka Bohu, že ťa mám" Zasmiala som sa.,,Ale vážne. Nebyť teba Nathan by ma zabil"
,,No a nevieš dokedy takto bude?"
,,Dokiaľ ma nezabije. Vraj potom už bude normálny. Teda tak aspoň povedal Felix"
,,Felix?"
,,Chalan z Dannyho klanu"
,,Aha a prečo ťa chce zabiť?"
,,Pretože ho naštvalo to, že to neurobil Nathan, Danny a Zalia"
,,Ten musí byť riadne zakomplexovaný, že sa stará do teba"
,,To hej"
.
.
.
Došli sme ku mne domov a hodila som sa na posteľ.,,Si si istá, že ťa môžem nechať samú? Však Nathan tu býva, čiže ťa môže prísť hľadať"
,,Musíš sa vrátiť domov. Mama ťa bude zháňať" Povedala som.
,,Tak fajn" Povedala a objali sme sa. Bolo to jedno fakt dlheeee objatie. Nakoniec som ju vyprevadila a rozlúčili sme sa.
,,Zbohom Ginger" Povedala som, keď som zavrela dvere. Zamkla som ich a išla som hore do izby.
,,Stačí otvoriť okno a Nathan si ma nájde" Povedala som nahlas.
,,Musím to urobiť inak nikdy neprestane" Z hlboka som sa nadýchla. A výdychla. Neverím, že sa to deje. Ja. Ja sa chystám umrieť. Nechcem ešte umrieť a predsa to robím. Pomaly som rukou mierila ku kľučke na okne. V tom som ju stiahla. Znova som sa pozerala okolo seba a nadýchla som sa. Zas som smerovala k tomu oknu.
,,Ak neotvoríš to okno ty. Tak ja Áno" Povedal za mnou hlas. Hneď som sa otočila a stál tam Felix. Zrazu sa za mnou otvorilo okno.
,,Čo? Nie. Nie. Nie takto" Bežala som ku dverám, kde kúsok odtiaľ stál Felix, ale zrazu ma niekto silno pritlačil k tým dverám. Bola som mu otočená chrbtom ale vedela som, že to je Nathan.
,,Nie Prosím Felix prestaň. Nechcem umrieť takto. Nie takto" Pozerala som naňho ako som k nemu mala otočenú hlavu. Pokynul Nathanovi, aby ma pustil.
,,Myslíš si, že si ľudia vyberajú vlastnú smrť? Presne takto si mala umrieť už na začiatku. Je to tvoj osud. Takýto je tvoj koniec" Povedal a ja som sa otočila na Nathana.
,,Milujem..." Chcela som mu to povedať, ale v tom ma celou silou Felix odhodil na posteľ. Našťastie na posteľ.
,,Nepovieš mu to!" Zakričal.,,Nathan zabi" Povedal a v tom na mne Nathan už zas sedel a pozeral na mňa. Chytil mi jednu ruku pri hlave a naklonil sa ku mne.
,,Prečo mu to nesmiem povedať"
,,Povedať mu to síce môžeš, ale nesmieš ho pobozkať inak by sa zmenil späť. A to nechcem" Povedal a zmizol. Už bol pri mojom krku a vtedy som si uvedomila, že mám jednu ruku voľnú. Odtlačila som ho od seba, ale on mi chytil aj tú ruku a ja som sa snažila nimi nejako pohnúť.
,,Bože, ty máš ale silu" Povedala som. On sa ku mne naklonil.
,,Nie. Nathan. Nerob to" Povedala som, ale už sa do mňa zahryzol. Vzlykla som a snažila som sa byť silná, ale toto je pravdepodobne môj posledný moment v živote. Po chvíli sa začalo všetko zahmlievať a zrazu tma. Kričala som do tmy.
,,Haló? Som mŕtva?" Nikto sa neozýval. Bola počuť len moja ozvena.
NATHANKeď som sa oddialil od Freyinho krku nevedel som ani ako som sa sem dostal a prečo som to spravil. Zabil som Freyu..
,,Nie! Freya!" Zakričal som a začal som plakať. V tom sa ukázala pri mne nejaká líška. Pozrel som sa na ňu.
,,Ginger? Si to ty?" Opýtal som sa a ona sa premenila zas na človeka.
,,Freya!" Vzdychla a bežala k nej. Pozrela na mňa.,,Došla som neskoro" Povedala a kľakla si na kolená a začala plakať.
KONIEC TENTO ČASTI/SÉRIE! 😂 DÚFAM, ŽE SOM VÁS NEVYDESILA. EŠTE BUDÚ ČASTI TAKŽE SA NEBOJTE. TENTO PRÍBEH EŠTE NEKONČÍ. ĎALEJ SA DOZVIETE V DALŠEJ ČASTI. PARDON NO 😂 AKÝ MÁTE NÁZOR? 😂 OCH A MIMOCHODOM JE DOSŤ MOŽNÉ, ŽE DLHŠÍ ČAS NEBUDÚ ČASTI KVôLI MENŠÍM PROBLÉMOM, TAKŽE SA NEZĽAKNITE..ALE NA UPOKOJENIE - KONIEC NIEJE ANI Z ĎALEKA. EŠTE MÁM TOHO TOĽKO V HLAVE, ČO BY SOM SEM CHCELA DAŤ, TAKŽE DON'T WORRY, BE HAPPY AND PLEASE DON'T KILL ME - I NEED WRITE THE STORY! 😂 😂 😂 toto je 64 časť 😂😇 Whoo 😂
THANK YOU, LOVE YOU 😂💜
TIKATUKA 💜
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...