Vedľa mňa som stála ja.. Teda Freya! Počkať takže... Pribehol ku mne Ethan a chytil mi tvár do dlaní.
,,Preboha Ginger.. Si v poriadku? Neublížila ti?" Hovoril na mňa. Zamračila som sa a hneď som ho od seba odsotila preč.
,,Nie! Niesom v poriadku! Pretože ja niesom Ginger!" Pozrela som na moje telo vedľa mňa. Teda.. Pravdepodobne na Ginger v ňom. Keďže ja som v tom jej.
,,Freya!" Zakričala na mňa Ginger (V mojom tele) toto je tá najdivnejšia vec, čo sa mi mohla stať. Hovorím sama na seba. Chytila som si svoje vlasy (Teda Gingerine) boli ryšavé.
,,Ja som ty!" Zakričali sme v ten istý moment. Okej. Nebodaj sme už aj telepatické sestry. Síce to sme asi boli vždy.
,,Počkať, takže.. To znamená, že nemôžem pobozkať Freyu?" Došiel k nám Nathan.
,,Nie!" Obe sme zakričali. A Ginger v mojom tele od neho cúvla.
,,No a k týmto perám sa nepovažuj priblížiť!" Povedala som naňho výhražne. On sa zasmial.
,,Ty tiež!" Otočila sa Ginger na Ethana. Zatiaľ, čo sa oni dvaja super bavili my sme ich vraždili pohľadom. Prišiel k nám Adrien.
,,Ona vám vymenila duše. Teda premiestnila. Freyinu do Ginger a Gingerinu do Freyi" Povedal. Nahlas sme so obe povzdychli.
,,Vieš ako to napraviť?" Spýtala som sa ho. Teda Ginger..teda ja v Ginger.
,,Bohužiaľ nie. Toto je čisto démonská mágia. Ako.. Mohol by som to skúsiť. Ale hrozne by vás to bolelo a je možné, že by ste to ani neprežili" Mykol plecom.
,,Tak.. Radšej nie" Ozvala sa Ginger.
,,Súhlasím.. Ale.. Nechcem žiť navždy v Gingerinom tele.. " Pozrela som na Ging..Alebo skôr na seba.,,Nič v zlom" Mykla som plecom.
,,V pohode.. Ani ja nechcem žiť ako Freya" Zasmiala sa. Usmiala som sa.
,,Máme svoje životy. Svojich chalanov.. Svoje..štýly obliekania" Pretočila som očami a pozrela na Gingerine telo. Teda na mňa.,,Toľko farieb na jednom človeku" Prevrátila som očami.
,,Je tam len žltá a červená. Och, ale počkať, keďže mám teraz vlastne tvoje tmavé vlasy už môžem nosiť aj nádhernú oranžovú a nebude mi to splývať z vlasmi a tiež všetky ostatné farby. Zvýrazní to moje oči!" Od radosti poskočila.
,,Musíme to rýchlo zastaviť!" Chytila som Adriena pod golier a pritiahla si ho k sebe.
,,Je divné vidieť mňa robiť" Ukázala som na svoje telo.. Ginger.,,No.. To!" Povedala som a vydesene som pozrela na Adriena. On sa zasmial.
,,Ale no taaak.. Freya nebuď suchár.. Ešte len teraz začne zábava!" Povedala Ginger a zavesila sa mi rukou okolo krku.
,,Po-moc" Pozerala som na Adriena.
,,Veľa šťastia no.. Party asi končí. Dievčatá majú problémy!" Zakričal a všetci odišli. Zostali sme tam len my dve a Nath a Ethan.
,,Ani sme im nepoďakovali za oslavu" Povedala Ginger.
,,To je fakt" Pozrela som na ňu.. Seba.. Ju.. Ach!
,,Čo budeme robiť?!" Podišla som k Nathovi a chytila go za golier. Pritiahla som ho až k moje tvári. Či skôr Gingerinej. Najradšej by som ho pobozkala, ale zrejme mu to nieje príjemné, keď sa pozerá na mňa ako nie na mňa. A ja to tiež nechcem urobiť dokiaľ som v Ginger.
,,Ja hovorím, že by sme sa mali baviť!" Zakričala Ginger a skočila na Natha.
,,Hej.. Čo to" Nathan sa otáčal a Ginger sa smiala. Musela som sa smiať aj ja.
,,Ale no tak.. Vy ste šialený" Začala som sa smiať.
,,To ona! Zastav to!" Kričal Nathan a snažil sa brániť. Ja som už vybuchovala do smiechu. Bolo divné vidieť mňa ako skáčem po Nathovi. Páčilo sa mi to, síce to bola Ginger, ale asi by som si z nej mala rozhodne niečo zobrať. Boli sme skutočne zlatí. V tom ju nejak zhodil na gauč zatiaľ, čo sa smiala a vystrel sa.
,,Si šialená Ginger" Zasmial sa. Mne vtedy úsmev padol. Jasné. Veď to predsa niesom ja.. Je to Ginger. Ginger je slniečko. Je pozitívna, zábavná, šialená. Čo som ja? Ja som mesiac - negatívna, nudná, sarkazmická, väčšinou hnusná. Niekto mi raz povedal, že protiklady sa priťahujú. V živote to tak už býva. Ja aj Ginger sme rozdielne. A tiež aj ja a Nathan aj keď rozhodne nie o toľko. Aj Ginger aj Ethan sú v niečom určite rozdielny. Jednoducho, aby vzťah vyšiel musíte byť rozdielny. Jedine tak sa môžete navzájom dopĺňať. Môžu tu byť spoločné záujmy, spoločné vlastnosti. Dokonca aj veľa vecí sa vám môže zdať, že sú rovnaké. Aj to je dobré. Ale vždy nájdete niečo, v čom rovnaké nieste. Vždy. A tiež je tu tá vec. Či ste rozdielny alebo už rovnakí. Asi na tom trochu záleží, ale nech ste aký ste. Vyjde to. Ginger a Ethan sa zdajú byť rovnaký. No ona je líška, on čarodej. On vie narábať s mečom a inými vecami. Ona vie zas niečo iné. Chcem tým povedať, že môžete byť rovnakí povahovo alebo už spoločnými záujmamy. Vo všetkom, ale v niečom sa líšite. Každý viete robiť iné veci. Niekomu idú lepšie, niekomu horšie. A o to ide.
,,Freya" Oslovil ma Nathan. Stál predomnou. Spamätala som sa. Oslovil ma Freya. A to je dobré.
,,Áno?" Zdvihla som obočie.
,,Si v poriadku?"
,,Áno len.. Len som sa zamyslela" A rozhodla som sa. Rozhodla som sa, že toto, čo sa stalo. To, čo nám spôsobila Dèmonica má určite väčší zmysel. Vhodný aj do nášho života. Tak prečo žiť stále ten istý a jednoduchý život ako mám ja. Každý si z niekoho koho stretne niečo vezme. Prečo nie ja? Pretože som nechcela. No teraz som už pripravená. Som pripravená na zmenu. Nie úplnú, ale pre mňa dostatočnú. Toto, čo sa mne a Ginger stalo má hlbší zmysel, tak prečo to nevyužiť? Využije situáciu, v ktorej sme sa ocitli a všetko bude dobré. Každý si z toho druhého niečo vezme. Teda.. Možno. Možno nie. Uvidíme.
NOOOO.. TAAAAAAK? ČO POVIETE NA TÚTO ČASŤ? A NA MYŠLIENKOVÉ POCHODY FREYI? TEŠÍTE SA NA TO, ČO SA S FREYOU A GINGER BUDE DIAŤ? A MOŽNO AJ NA NOVÚ FREYINU ZMENU? 😂 😂
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...