23. Späť V Škole

1.1K 133 12
                                    

,,Fuu.. Som trocha v strese.. Nikdy som si nemyslela, že to niekedy urobím" Nervózne som si treba moje dlane o dlane.

,,To zvládneš Freya.. Len sa musíš správať milo a slušne" Povzbudivo sa na mňa Ginger usmiala.

,,To je presne to, čoho sa bojím, že pokašlem Ginger" Vyvalila som na ňu oči. Pousmiala sa.

,,Zvládneš to.. Som pri tebe" Prehodil si cez moje rameno ruku Nath. Musela som sa usmiať. Len tak sa tu zrazu objavil. Ale je tu..je pri mne.

,,S tebou sa ešte dnes musím porozprávať osamote, aby sme si vyriešili čo sme nedoriešili včera" Obrátila som sa naňho.

,,To skôr zajtra, pretože dnes po škole nemám čas" Mykol plecom.

,,A kam ideš?" Zamračila som sa.

,,To sa ťažko vysvetľuje. Raz sa to dozvieš, teraz sa s tým ale nezaoberaj a choď do tej riaditeľne a Ginger ty jej pomôž. Musí to byť pre ňu hrozné" Zasmial sa. Ja a Ginger sme vošli do riaditeľne. Ešte predtým som zamávala Nathovi.

,,Dobrý pán riaditeľ" Pozdravila som a nasilu som sa usmiala.

,,Ah. Freya Flowersová posaďte sa. A aj ty môžeš Ginger" Zasmial sa riaditeľ. Sadla som si na jednu stoličku, pred jeho stolom a Ginger si sadla na druhú hneď vedľa.,,No takže prečo presne si prišla Freya?"

,,Chcela by som znova chodiť späť do školy. Uvedomila som si, že učenie je dôležité do života a prišlo mi ľúto, že som sem nemohla chodiť. Chcela by som druhú šancu ak by sa dalo" Povedala som najpredstieranejšie ako som mohla a usmiala som sa doširoka. Riaditeľ pozrel na vysmiatu Ginger a späť na mňa.

,,Fajn.. Nemám problém dať ti druhú šancu, ale skús sa pre tentokrát aj viac snažiť a hlavne sa sem čo najmenej krát vrátiť" Zasmial sa.

,,Och.. Ďakujem.. Vážne moc ďakujem" Zrazu som cítila nepredstieranú radosť. Ani neviem akým zázrakom. Poskočila som a spolu s Ginger sme odišli.

,,Tak čo ako to šlo?" Spýtal sa Nath, ktorý čakal hneď za dverami.

,,Máš upírii sluch. Nezaškodilo by ho používať" Buchla mu Ginger do ramena a išli sme do triedy. Prvá hodina matika. Musím uznať, že mi to nechýbalo a rovno ten hnusný učiteľ.

,,Ooch. Všimol som si, že sa Freyi zase uráčilo vrátiť do školy. Musím uznať. Do tejto chvíle som na zázraky neveril" Och.. To je debil. Nemohol si odpustiť akúkoľvek uštipačnú poznámku na moju osobu. Ja som len pokrútila hlavou a snažila sa ho ignorovať.,,A čo keby si nám povedala čo si pamätáš z posledného učiva, čo si tu bola Freya?" Povedal učiteľ. Ja som vstala a postavila sa pred tabuľu. Vzala som do ruky kriedu a na tabuľu som načarbala čiary jednu cez druhú.

,,Toto.. A myslím, že ste to pomenoval Množnice, alebo tak nejak" Uškrnula som sa pre seba a celá trieda sa rozosmiala a ja som sa učiteľovi vysmiala do ksichtu už len mojím pohľadom.

,,Tak a dosť! Do riaditeľne! Ja ťa naučím poriadku Flowersová!" Zavrčal po mne. Ja som sa len zasmiala a vyšla som von z triedy a išla som za riaditeľom.

,,Och Freya o čo zas ide?" Oslovil ma hneď ako som k nemu vošla. Sadla som si na to miesto, čo predtým.

,,Učiteľ ma sem poslal. Pýtal sa ma čo si pamätám z poslednej hodiny, na ktorej som bola a keďže si nepamätám nič tak som mu tam nakreslila to, čo som si typla. Myslím, že to sú množiny, ale on sa neviem prečo naštval" Pokrútila som hlavou. Vedela som presne celý čas, čo množiny sú, chcela som si len doberať učiteľa.

,,Hah.. Ten učiteľ na matiku je dosť trafený zvykneš si Freya ani ja ho nemám rád, ale na matiku ešte nieje nikto iný" Rozhodil rukami. Asi po piatich minútach pokecu s učiteľom som sa vrátila do triedy.

,,Och.. Super, že tu si Freya. Môžeš mi aspoň vypočítať túto množinu" Povedal a ja som hneď z úsmevom došla k tabuli. Urobila som {/} a usmiala sa naňho.

,,Táto množina je prázdna" Povedala som a žmurkla na profesora.

,,Hm. Vidím, že ti pokec s riaditeľom pomohol lebo to máš dobre" S úškrnom prikývol nad správnosťou príkladu.

,,Čudujete sa? Ja mám talent" Odfrkla som si a Ging a Nath sa zasmiali. Išla som k nim.

,,Ešte jeden vypočítaj.. Nechoď na miesto" Zastavil ma cestou na moje miesto. Zastala som v pohybe, ale neotočila sa. Bola som otočená k triede.

,,Ešte jeden vypočítaj nechoď na miesto" Napodobnila som jeho hlas a k nemu som hodila jeho pripečený ksicht. Keď som sa otočila späť k nemu a triede chrbtom vražedne po mne pozeral. Síce jeho vražedný pohľad vyzerá ako mŕtva uhorená kačica, ktorá sa stále pozerá na jedno miesto.

,,Späť k riaditeľovi! A ihneď!" Zakričal. Tak som išla a zas som si sadla na stoličku pred riaditeľa.

,,Zas ty? Čo zas urobil Križiak?" Pokrútil hlavou.

,,Je to suchar" Odpovedala som.

,,Aach.. To som tu už počul toľkokrát. Choď späť" Povedal. Zas som sa vrátila s úsmevom do triedy.

,,Do lavice Flowersová a hneď!" Zakričal učiteľ hneď ako ma zbadal vo dverách.

,,Sakra, nekrič na mňa!" Prekrútila som očami a smerovala k mojej lavici, no skôr akoby som sa spamätala som sedela zas v riaditeľni a usmievala sa na riaditeľa. Keď som sa vrátila späť do triedy učiteľovi už tykalo jedno oko, ale nepovedal ani slovo. Sadla som si do lavice a nadýchla som sa.

,,Freya okamžite si napíšeš písomku, ktorú sme písali minulý týždeň z množín a do zajtra sa naučíš aj učivo, ktoré preberáme teraz, rozumieš?" Zavrčal na mňa.

,,Niečo tu bzučí, počuli ste to?" Pozrela som na Ginger, pretože okolo mňa práve letela nejaká mucha no učiteľ si myslel, že to je naňho a okamžite zahučal,,Do riaditeľne!" Hneď som spozornela a pozrela naňho.

,,Veď okolo mňa letela mucha! Ale vážne teraz" Vstala som a buchla rukami o do lavice. Už ma dosť vytáča!

,,Áno? O chvíľu budeš letieť aj ty!" Zamračil sa.

,,Ale vážne, vyletela teraz cez okno" Rozhodila som rukami. A to sa snažím byť milá.

,,Ale vážne? Von zo školy?" Zdvihol obočie.

,,Áno"

,,Tak sa zdá, že ju budeš čím skôr nasledovať!" Povedal.,,A teraz do riaditeľne"... A sedím tam už ani neviem koľký krát za deň. Je tu fajn. Zas som si pokecala, a keď som sa vrátila do triedy Križiak ukázal na lavicu, tak som tam išla. Bachol mi na stôl písomku a ja som si kľudne zobrala pero a napísala som ju. Už som písala výsledok posledného príkladu, keď zazvonilo. V momente bol u mňa Križiak a vytrhol mi písomku. Tak sa všetci pratali von na prestávku, len ja, Ginger a Nathan sme zastali pri stole učiteľa, ktorý opravoval moju písomku. Keď doopravoval pozrel na mňa ako keby videl ducha a pozrela som na moju opravenú písomku na stole. Žmurkla som na učiteľa vytrhla mu ju spod ruky z lavice a odišli sme.

,,Wau Freya. Ty máš vážne jednotku? Ako si to dokázala" Ging mi nazrela spoza ramena do písomky.

,,Som úžasná" Zasmiala som sa...,,Ginger čakaj ma odprevadím ťa" Povedala som, keď odchádzala a ja som sa lúčila s Nathom.

,,Takže zajtra po škole sa porozprávame dobre?" Spýtal sa ešte predtým ako odišiel, aby sa ubezpečil.

,,Dobre" Objali sme sa a odišiel. Fuu.. To bude teda zajtra deň.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant