Varovanie! = táto časť má cez 4000 slov, čiže je veľmi dlhá, takže čítajte keď budete mať náladu a dosť času ❤
GINGER
Na druhý deň po škole sme sa zas zastavili pri dverách.
,,Otvorme tieto" Povedal Ethan a ukázal na dvere v strede.
,,Hm.. Tak okej" Súhlasila som a on ich otvoril. Všetci sme vošli a pred sebou sme zbadali jednu obrovskú stenu bielej farby.
,,Kde to sme?" Spýtala som sa.
,,Tu. Poďte sem. Našla som vchod" Kričala Bekka a všetci sme k nej dobehli a pozreli sa tam kam sa ona pozerala pri vstupe popri obrovských bielych stenách boli na konci tejto dlhej steny dva vchody inde. Každý vchod mal inú farbu steny. Ten doľava mal žltú a ten doprava mal červenú.
,,Myslím, že sme v Labyrinte" Povedal Nathan.
,,Ále... Nehovor" Rýpla doňho Bekka. On na ňu len vražedne pozrel.
,,No tak tam poďme" Povedala Freya
,,Podľa toho, čo som počul sa nie vždy vrátia ľudia z labyrintu" Povedal Ethan.
,,Ale v strede toho labyrintu vždy čaká nejaká odmena" Povedala Freya.
,,A možno tam je minotaur" Povedala som.
FREYA
,,Ja myslím, že by sme do toho labyrintu mali ísť. A myslím, že by sme sa mali rozdeliť do skupín" Ozval sa hlas za nami a všetci sme sa otočili. Stála tam Zalia.
,,OH ahoj. Ako si sa sem dostala a ako si vedela kde nás nájdeš?" Spýtala som sa.
,,Môj čarodejnícky inštinkt mi povedal, že budeš zrovna tu" Povedala.
,,Ahoj" Ozval sa Danny, ktorý sa z jej chrbta vynoril.
,,Danny.. Ahoj.. Už je to fakt dlho, čo sme sa nevideli"
,,To hej. A mimochodom. Ja som vás tu našiel" Zasmial sa a pozrel na Zaliu, ktorá si založila ruky. V tom sa otvorili dvere a stála tam Vicky (Ak si nepamätáte je to to blonďavé dievča so modrými očami z druhej časti, ktoré pozvalo Freyu, Ginger a Natha do kina, ale išla len Ginger a Nathan)
,,Vicky?" Skríkla som naraz s Nathom a Ginger.
,,Oh.. Čaute. Čo tu robíte?" Spýtala sa.
,,My? Myyyy.. Tuuuu" Začala Som hovoriť.
,,My tu hľadáme dobrodružstvo" Skočila mi Ginger do reči a všetci sme na ňu pozreli.
,,Lepšia otázka je, čo tu robíš ty?" Spýtal sa Nath.
,,To čo vy. Vždy tu bolo zamknuté, ale teraz nie tak som sem vošla a samozrejme ma pritiahli dvere v strede, tak som vošla a zbadala som vás. Ako dlho o tomto mieste už viete?"
,,Uhm my sme sa o ňom práve len dozvedeli" Klamala som.
,,A kto sú títo ľudia? V živote som ich v tejto škole nevidela" Pozerala na Dannyho a Zaliu a Ethana.
,,No. Ten blonďák Ethan. Sem chodí do školy neviem prečo si ho nevidela a toto. To je Zalia a Danny. Sú u nás na výmennom pobyte, tak im ukazujeme školu" Zas som klamala.
,,Na výmennom pobyte? O dva dni dostávame vysvedčenie a odchádzame. Výmenné pobyty už nie sú"
,,Máš pravdu. Tak fajn. Odhalila si ma. Nechodia do tejto školy" Povedala som.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasiaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...