113. Bermudský Trojuholník

417 63 13
                                    

Ja, Nath a Bekka sme stáli pod stromom a sledovali ho.,,Kto tam pôjde?" Bola to obrovská palma, na ktorej vrchu bolo niekoľko banánov.

,,Mám nápad!" Vyhlásil Nath. Obe sme naňho pozreli.,,Chytím Bekku a vyhodím ju hore.. Ty sa pokúsiš chytiť banány a, keď spadneš a umrieš, alebo si niečo zlomíš, vezmeme si ich od teba.. A všetci budú šťastný. Ty budeš mŕtva a my budeme mať banány. No a keby som bol moc hladný, tak z tvojej zdochliny vysajem krv" Mykol plecom a pozrel na strom. Bekka naňho zarazene pozerala.

,,Ako s ním môžeš chodiť? Je to netvor!" Vyvalila na mňa oči.

,,Je... Ale je len môj" Uškrnula som sa a objala ho okolo krku.

,,No fuj.. Ble.. Hnus.." Otriasla sa. Nath mi zavrčal do ucha.

,,Pššt" Pohladila som ho po vlasoch a usmievala som sa. Mal ich tak jemné. Najradšej by som sa naňho hneď vrhla.

,,Ehm... Banány čakajú!" Odkašľala si Bekka..

,,A ja čakám na tvoju smrť" Zavrčal na ňu.

,,Ok.. Ako chceš!" Zavrčala Bekka a vzala ho za ruku a ťahala ho preč. Len som ich sledovala.. Kam sa teraz rozhodli ísť? Išla som za nimi. Boli sme na pláži a ona ho dotiahla až k vode. Zastavila pred tým.,,Vieš, že aj žraloky reagujú na krv? Keby som sa porezala, možno sa nejaký objavia a teba im budem môcť pohodiť" Zachechtla sa.

,,Hm.. To chcem vidieť.. Ak sa porežeš, jediný kto po tebe vyštartuje som ja" Uškrnul sa.

,,Blb!" Udrela ho do ramena, no on jej ruku chytil a vykrútil jej ju za chrbát. Bekka sykla. On ešte viac zatlačil.,,Si blázon? Prestaň! To bolí!" Pískla a on sa len uchechtol. Obe ruky jej chytil do jednej jeho za chrbát a naklonil sa k jej krku. Obtrel sa oň tesákmi.,,Prestaň... Nathan" Bekke bolo počuť v hlase paniku a strach. Len sa jej zasmial do ucha a pustil ju.

,,A teraz tíško.. Inak sa postarám o to, aby si po bolestnom kriku mlčala nadobro" Zasyčal jej hrozivo do ucha, že musím povedať, že aj keď táto vyhrážka nebola adresovaná mne, z jeho slov ma zamrazilo.,,Poď Freya" Usmial sa a išiel k palme. S vyvalenými očami som ho pozorovala. Došla som však k Bekke.

,,Si v poriadku?" Spýtala som sa.

,,Uhm... Myslím.. Ale tvojho chalana, vážne neznášam" Zamračila sa.

,,Neboj.. Ani ja som ho nemala rada" Zasmiala som sa a spolu sme došli k palme.

,,Kto sa toho teda ujme?" Spýtal sa Nath, ktorý sledoval palmu a ani sa k nám neotočil, keď sme k nemu zozadu prišli.

,,Ja" Povedala som a pomocou mágie vzduchu som rozkývala banány, ktoré sa už postupne púšťali..,,Nath.. Chyť ich" Povedala som mu a banány spadli. Nath ich šikovne a ľahko chytil. Takto sme to spravili ešte viac krát, až sme došli do campu. Camp bol prázdny.

,,Chýba mi domov.. Mama sa o mňa už určite bojí" Posmutnela Bekka. Nath odložil banány na lavičku z dreva, ktorú sme si vytvorili. Sadli sme si.

,,Prosím ťa. Tá je určite šťastná, že ťa má z krku" Zasmial sa Nath.

,,Nath.. Dosť.. Teraz na to vážne nieje vhodná doba" V poslednej dobe je k nej až moc nepríjemný, hnusný a zlý.. Je to.. Bože.. Byť na jej mieste asi ho zabijem alebo ho zabijem... Bekka ma objala.

,,Neboj sa.. Ona bude rada, keď sa vrátiš.. Potom bude všetko v poriadku" Usmiala som sa na ňu.

,,Ak.." Zamrmlala. Nechápavo som na ňu pozrela.,,Ak sa vrátim.. Jeden z nás musí umrieť, aby sa ostatní vrátili.. Musí sa dobrovoľne obetovať"

,,Och.. No.. To je.. Fakt.. Ale.. Možno to nebude nutné.. Skúsim zapáliť jednu palmu a možno nás z diaľky uvidia nejaké lode" Mykla plecom. Hneď k nám pribehla Zalia a Danny.

,,Ľudia.. Máme problém.. Nesmierne.. Nesmierne veľký problém." Prehovoril Danny. Okamžite sme všetci spozorneli a vstali z lavičky a podišli k nim.

,,Čo sa stalo" Pozrela som do jeho modrých očí.

,,Viete... Viete, čo sú Bermudy.. Že?" Nadýchol sa.

,,Áno... Čo.. Čo sa deje? Hovor!" Zamračila som sa.

,,Toto.. No.. Sme na ostrove.. V.. Bermudskom trojuholníku" Povedal.

,,Čože?!" Skríkla som. Bermudský trojuholník? To nemyslíš vážne..,,Takže.. Takže to znamená, že sme, čo? Stratení na veky?!" Vyvalila som oči.

,,Znamená to to.. Že tu inak beží čas.. Môžete tu kľudne blúdiť niekoľko rokov stratení.. Ale nemusíte sa dostať von.. Jednoducho.. Sme... Sme v koncoch.. Ak sme tu, nieje šanca, aby sme sa dostali preč" Prerušila ho Zalia.

,,Čo.. Čo teda urobíme?" Zdvihla som obočie.

,,Nemôžme nič.." Povzdychla si Bekka..,,Ak je to tak ako hovoria.. Sme vážne stratení.. Už nás nikdy nikto nenájde. A tiež tu plynie inak čas.. Však povedzte.. Pamätáte si niekto vôbec ako dlho tu už sme?" Spýtala sa Bekka.

,,Áno.. Asi.. Mesiac?" Spýtavo na ňu pozrel Danny.

,,Hej.. Dobre.. Sme tu mesiac.. Ale v ľudskom svete..to môžu byť aj tri mesiace.. Alebo pol roka.." Povzdychla si.,,Moja mama je bezomňa tak dlho. Určite si myslí, že som mŕtva, alebo nezvestná"

,,To aj moja" Ozvala sa Ginger z diaľky, ktorá k nám s Ethanom a Avery smerovala.

,,Počuli ste nás?" Danny na nich prekvapene pozrel.

,,Dračí sluch" Žmurkla naňho Avery..,,Takže sme vážne v Bermudskom trojuholníku.. Hm... Cool.. Tu som ešte nebola" Mykla plecom..

,,To pretože tu nikto nebol.. Totiž.. Je nemožné dostať sa z tadiaľto.. Buď umrieš, alebo sa navždy stratíš a blúdiš.. Či už vyparíš.. Jednoducho.. Nikdy sa z tadiaľto nikto nedostal.. Teda.. Dostal.. Ale nie tak, že by o tom niekomu mohol hovoriť.. Neviem ako môžeme dopadnúť my" Povedal zamyslene Ethan.

,,Takže.. Chcete povedať, že tá suka Dèmonica nás poslala na Bermudy?" Spýtala sa Ginger.

,,Oh nie.. Bermudy sú ešte v pohode.. Ona nás poslala na ostrov, ktorý je v Bermudskom trojuholníku" Povedal Danny.

,,Nevedela som, že tak je ostrov" Povedala Bekka.

,,Do pekla to nikto jasné? Nikto nevie, čo sa tu nachádza všetko, keď asi tu nikto nebol a nevrátil sa, aby o tom hovoril!"Zavrčal Nath.

,,Kľud.. Bože.. " Pretočila očami.

,,A ako ste vlastne zistili, kde sme?" Spýtala som sa Zalii.

,,Hm..bude lepšie ak to uvidíte na vlastné oči" Povedala a s Dannym niekam išli. Všetci sme išli za nimi.. Ok.. Začínala som sa báť.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now