Hneď ako som na ďalší deň otvorila dvere domu a za sebou zatvorila som sa otočila a zbadala Nathana. Mykla som sa a vydýchla som si. Obišla som ho a tvárila som sa akoby tam nebol.
,,Dobré ráno Freya" Povedal a ja som ho len ignorovala. V tom sa predomnou zjavil s vražedným pohľadom, ktorý som tiež ignorovala. Obišla som ho.
,,Stále nechápem, prečo som ťa ešte nezabil" Povedal. V tom som zastala a otočila som sa k nemu.
,,Pretože som výnimočná" Usmiala som sa.
,,Stále to môžem napraviť" Diabolsky sa usmial.
,,Myslíš to, že si ma nechal žiť? To už nenapravíš.. Si v tom až po uši" Zas som sa dala do chôdze.
,,Tak ťa zabijem" Povedal za mnou.
,,Ty teda nevieš hovoriť komplimenty.. Prečo ti ja vlastne odpovedám?" Prižmúrila som do vetra oči a zamyslela sa. Na túto otázku nieje odpoveď. Okamžite sa objavil predomnou, tak, že som musela zastaviť. Založila som si ruky na hrudi a zdvihla obočie.,,Nech už máš v pláne čokoľvek.. Neurobíš to."
,,Ako si môžeš byť taká istá?" Oblizol si pravý horný tesák.
,,Pretože ťa práve videla Ginger preniesť sa z miesta na miesto rýchlosťou svetla a zľakla sa tak, že bežala pre metlu k susedom.. Pravdepodobne si myslí, že mi chceš ublížiť a chce ťa zahnať preč. Nieje roztomilá?" Usmiala som sa a Nathan sa vydesene otočil a zbadal ako oproti nemu beží ryšavá Ginger s metlou v ruke. V sekunde sa u nej zjavil a zlomil tú metlu. Ginger sa zľakla a chcela utiecť, ale Nathan ju rýchlo chytil za ruku.
,,Čo to robíš?" Zakričala som naňho. Ak sa pokúsi ublížiť Ginger zabijem ho pomalou a bolestivou smrťou.
,,Okamžite ideme do tvojho domu jasné?!" Povedal naštvane.. Už zas je naštvaný. Radšej som mu neodporovala a len som prikývla. Otvorila som dvere a všetci sme vošli dnu. Nathan pustil Ginger.
,,Čo si dopekla zač?!" Odskočila od neho Ginger. A mimovoľne cúvla od neho ku mne.
,,Och bože.. Freya ja ťa zabijem! Kvôli tebe nás aj odkryješ! Máme byť v utajení" Zavrčal na mňa. Vyzeral dosť zúfalo, akoby nevedel, čo v tejto situácii robiť.
,,No prepáč Nathan.. Ale to ty si sa rozhodol použiť svoju super rýchlosť!" Prekrútila som očami.
,,Toto si ešte vyriešime" Ukázal na mňa prstom.
,,Och booože" Vzdychla som si. V tom som sa ja a Nathan pozreli na Ginger. Nathan mal, ale dosť vražedný pohľad, čiže som presne vedela čo chce spraviť. Hneď som sa naňho pozrela a zakričala som naňho. ,,Nie! Nezabiješ ju! Ani to len neskúšaj" Povedala som a Ginger na nás vydesene pozerala.
,,Nikto o nás nemá vedieť!" Povedal obranne.
,,Je to kamoška a vy predsa ľudí nezabíjate!" Zavrčala som cez zuby.
,,Niektorí predsa len padnú za obeť!" Uškrnul sa a pohol sa bližšie k nej.
,,No Ginger to dnes nebude!" Pristúpila som bližšie k nemu.
,,Dobre.. Nájdem si ju zajtra!" Mykol plecom.
,,Nathan!" Skríkla som naňho a on sa zasmial.
,,Žartujem.. Tak jej všetko povedz!" Ustúpil odomňa.
,,Hovor!" Otočila sa na mňa Ginger a aj Nathan, ktorý sa na mňa tak pekne usmial, že som si myslela, že sa začne smiať.. Má fakt úžasný úsmev.
,,No.. Ginger.. Nathan je upír a ja som čarodejnica" Povedala som ľahostajne. Ginger na nás pozerala s vyvalenými očami a otvorenými ústami. Skákala pohľadom z jemného na druhého. Asi bude ťažké pre ňu spracovať túto novú informáciu, čo?
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...