ETHAN
,,Čo somnou chcete?" Kričal som cez nejaké vrece na mojich únoscov, ešte sám neviem kto to je.
,,Och zlatko.. Povedz mu" Začul som ženský hlas.
,,Chceme na teba nalákať tvojich kamarátov a všetkých zabiť" Ozval sa pre zmenu mužský hlas. Takže sú dvaja.
,,Presne. Keď už aj ten náš nepodarok sa pridal k vlkodlakom. Vedela som, že je to slabota" Ozvala sa žena.
,,Mia?" Spýtal som som sa a v tom mi dali dole vrece z hlavy. Zbadal som dve osoby. Ženu a muža. Nikto iný. Žena mala hnedé vlasy pod ramená a prísny pohľad. Muž mal krátke tmavé vlasy a obaja na mňa vražedne pozerali. Až teraz som si uvedomil, že sedím na stoličke s rukami zviazanými vzadu. Asi, aby som nevedel čarovať.
,,Prečo ich chcete zabiť?" Zamračil som sa na nich a oni sa zasmiali. Pritiahli si ku mne stoličku a pozerali na mňa.
,,Sme lovci. Lovíme príšery ako si ty!" Povedala žena.
,,My niesme príšery!" Zavrčal som na ňu.
,,Hej a my niesme lovci" Zasmial sa muž. Do pekla ako sa mám sakra odtiaľto dostať? Nemám takú mágiu ako Freya. Mňa môžu kľudne zastaviť aj povrazmi. Ale počkať. Funguje predsa teleportácia. Hmm.. Skúsil som sa zamyslieť a teleportovať sa, ale bohužiaľ nič. Otvoril som oči a pozrel na nich.
,,Čo je chlapče?.. Snažil si sa použiť svoju mágiu?" Zasmiala sa žena.,,Tu ti to nepomôže" Ukázala na jedno tlačidlo na stene. Zamračil som sa. Nevedel som, čo to je.
,,Toto je nastavené presne pre takéto účely. Používajú to najčastejšie lovci a zabraňuje to tvojmu druhu používať mágiu" Usmiala sa do strany. Povdzychol som si.
,,Myslíte si, že keď ma tu nájdu, že prežijete? Ako ich vlastne chcete zastaviť?" Zasmial som sa. Obaja sa na seba pozreli a usmiali sa.
,,Sme lovci. Máme vybavenie" Žmurkla na mňa žena.,,Trebárs na váš druh. Ako vidíš. Mam vybavenie. Potom na líšku.. To nebude ťažké. Tú kľudne aj do klietky zavriem. Potom na toho vášho upírika. Naňho mám buď drevené kôly alebo čary, ktoré by mu nepomohli. Ten upír je známy medzi nami lovcami ako slaboch. Viac krát sa totiž stal obeťou zla." Zasmiala sa.,,Každý ho využil v svoj prospech.. Mohla by som aj ja. Spravila by som z neho najhoršiu zbraň a zabila by som celý jeho druh a aj čarodejnice. Ovládala by som ho" Usmiala sa do strany.
,,Odkiaľ to o Nathovi viete?!" Pozrel som na nich.
,,Povedzme, že máme dobrého kamaráta" Usmial sa muž a v tom do miestnosti došiel nejaký chalan. Mohol byť tak v mojom veku.,,Ahoj.. My sa ešte nepoznáme.. Som Felix" Usmial sa a ja som naňho vyvalil oči. Takže lovci spolupracujú s Felixom?
FREYA
,,Ja to už nevydržím. Musíme niečo spraviť!" Kričala Ginger. Ja, Bekka a Nath s Matom sme na ňu len pozerali.,,Prosím" Povedala smutne a tak som ju objala.,,To bude dobré neboj. Nájdeme ho" Pošepkala som jej. V tom k nám priletel nejaký dopis, ktorý Bekka chytila.
,,Pozrite" Povedala a podala nám ho. Ja a Ging sme sa pustili a otočili sme sa, ale Nathan jej to vytrhol z ruky.
,,Máme blonďáčika. Ak ho chcete ešte niekedy vidieť chcem vás tu!" - S láskou Felix" Prečítal Nathan.
,,Felix?" Vykríkla som zdesene.,,Ten idiot!" Zamračila som sa.
,,To ani nenechal adresu?" Spýtala sa Bekka a vytrhla ten papier z Nathovej ruky. On sa na ňu zamračil. Ona len prevrátila očami.
,,Asi kebyže tam niečo je, by som si to všimol nie?" Zavrčal na ňu Nath. Bekka otočila papierik a tam bola napísaná adresa. Ukázala to Nathovi a s úsmevom zdvihla obočie. Nath sa zamračil.
,,Ty určite" Žmurkla naňho Bekka.
,,Okej fajn.." Povedala som a vytrhla som Bekke papierik. V tom ho ale Ginger vytrhla mne. Pozrela som naňho typu 'vážne?'.
,,Sú u Mii" Povedala. Prikývli sme.
,,Ako sa tam máme tak rýchlo dostať?" Spýtal sa Nathan.
,,Vážne?" Zdvihla som obočie. Je to upír. Jemu by rýchlosť problém robiť nemala. Prekrútila som očami.
,,Nemyslel som to tak.. Len.. My všetci" Zasmial sa.
,,Hm.. Môžme pomocou mojej mágie" Usmial som sa.
,,A čo chceš spraviť?" Pozrel na mňa Mathew.
,,Vydrž" Usmiala som sa a použila som mágiu zeme a prinútila som všetky listy naokolo, aby vytvorili jeden veľký list. Moje oči boli zelené. Veľká listová prikrývka sa podarila.
,,Freya Express! Nastupujte! Šup šup!" Tleskla som a všetci na mňa začudovane pozreli.
,,No ták. Bude to?" Zasmiala som sa a všetci sa postavili na listovú plochu. Okrem Mathewa samozrejme.
,,S tebou sa lúčim" Usmiala som sa a objala som ho. V tom ho objala aj Ginger a všetci sme sa postavili na listy. Použila som moju vzdušnú mágiu a moje oči boli fialové. Odrazila som nás vzduchom od zeme.
,,Riadne sa držte! Alebo si aj sadnite. Bude to lepšie" Povedala som a všetci si posadali. Ginger sa držala s Bekkou na jednej strane a na druhej s Nathom. Ja som stále stála na a akoby som nás pomocou mágie vzduchom odsurfovala pred Miin dom.
,,Vystupovať" Zavelila som a všetci sme sa postavili, keď som pristála samozrejme. Všetci sme došli pred dvere, keď sme sa zaradili. Všetci sme sa obzreli za Bekkou.
,,Si človek. Vypadni!" Zavrčal na ňu Nathan.
,,Uhmm.." Odstrčila som ho nabok a vražedne som po ňom pozrela a milo som znova pozrela na Bekku.,,Myslím, že by si tam nemala ísť. O teba nemajú záujem, tak si nerob zbytočne problémy" Usmiala som sa na ňu.
,,Och..dobre" Povedala a otočila sa na odchod. My sme zatiaľ zaklopali.
,,No vitajte.. Poďte ďalej" Usmiala sa žena. Neochotne sme vošli.
BEKKA
Ak si mysleli, že odídem mýlili sa. To rozhodne nie. Idú po nich lovci, čiže som si istá, že vedia presne ako na každého z nich a tým pádom tu ja zostanem a budem strážiť a sledovať ich cez okno. Aj my ľudia niečo vieme.. Pff.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...