Rýchlo som bežala za ostatnými do obývačky oznámiť im, čo sa stalo.
,,Freya a Nathan zmizli" Zakričala som.
,,Čo?" Ginger aj Ethan povedali naraz a aj vstali. Potom na seba na chvíľu pozreli a potom späť na mňa.
,,Uhmm..čo?" Vstala Bekka a snažila sa tváriť, že ju to trápi. Obaja na ňu pozreli.
,,No čo? Ja ich tak dobre nepoznám. Aj keď Nathan by mi nechýbal" Poslednú vetu povedala potichu, ale všetci ju aj tak počuli.
,,Hej.. Je to náš najlepší kamarát" Povedali Ginger s Ethanom znova naraz.
,,Zas?.. Prestaň!.. Tak fajn" Hovorili naraz, ale potom boli ticho.
,,Čo urobíme?" Spýtala sa Ginger..,,Počkať" Povedala po chvíli a oči jej zrazu úplne celé zbeleli.
,,Myslím, že ju posadol démon. Mali by sme odísť" Navrhla som.
,,Nie. To je ich puto. Ginger a Freya majú medzi sebou magické puto, ktoré sa takto prejavuje jednej, keď je druhá v nebezpečenstve" Vysvelil Ethan.
,,Ach ako inak" Prevrátila som očami. Ginger sa zrazu spamätala.
,,Viem presne kde je Freya. A myslím, že jej chce Nathan ublížiť. Pravdepodobne to ešte ani Freya sama nevie. Ale ja áno. Musím jej ísť pomôcť" Povedala Ginger a rozbehla sa preč.
,,To nemyslíš vážne! A ako jej chceš pomôcť?" Spýtal sa jej Ethan. Ginger sa otočila a jej oči svietili na zeleno.
,,Som predsa líška" Povedala a vybehla cez dvere.
,,Okej. Je tu aspoň niekto človek?" Spýtala sa Bekka.
,,Ty" Pozrel na ňu Ethan.
,,Tak fajn" Povedala Bekka a ja som odišla do kuchyne.
FREYA (medzitým)
Zrazu som sa spolu s Nathom ocitla na nejakej lúke obklopenej lesom.
,,Uhm. Čo tu robíme?" Pozrela som sa naňho.
,,Ja fakt neviem. Ale stavím sa, že za to, že tu sme môže Zalia" Povedal.
,,Skoro" Objavil sa za ním nejaký chalan. Pripadal mi povedomí. Ale už neviem, kde som ho mohla vidieť.
,,Som Felix. Patrím do Dannyho klanu ak si ma pamätáš Freya. V tvoj prvý boj so Zaliou som tam stál a pamätám si ako sa hovorilo, že ak prehráš, tak na teba pošlú tohto upíra, ktorý sa s tebou ťahá, ale ty si vyhrala. To ma naštvalo, ale vieš, čo ma naštvalo ešte viac? To keď si po druhý krát bojovala s Dannym. A on hovoril, že je to na život a na smrť. Prehrala si. A on ťa mal zabiť, čiže druhý krát, keď ťa nechal žiť som už mal neuveriteľné nervy. Potom sme sa kvôli tebe a tvojom pitomom druhovom stretnutí, ktoré si dohodla stali klanom dobrých a kto odmietol byť dobrý musel klan opustiť a svoju moc tiež. Ja milujem svoju moc, čiže som musel predstierať, že ma baví byť dobrým, ale keď už som dostal od Dannyho informáciu, že sa s tebou Zalia chce zas kamarátiť už som to nezvládol. Ty musíš umrieť. A tvoj milovaný Nathan ti to umožní" Usmial sa a rukou namieril na Nathana.
,,Ja nikdy..." Zakričal Nath a rozbehol sa oproti nemu ale nejak zastavil a nevedel sa pohnúť. Potom bol zrazu úplne ako skala.
,,Teraz ho ovládam ja. Je pod mojím vplyvom" Usmial sa. Ja som bola zmätená. Nevedela som, čo robiť.
,,Určite si už počul o tom ako sa moja mágia závratne zlepšila. Myslíš si, že ma týmto zastrašíš?" Vysmiala som ho.
,,Áno, pretože ty svoju mágiu mať nebudeš. Je ešte jeden spôsob ako ti ju vziať" Povedal a objavil sa za mnou. Zozadu ma chytil za ruky a silno mi ich stačil. Sykla som.
,,Čo to robíš?" Vrčala som naňho cez zuby.
,,Prečo? Bolí to? Och to som nechcel" Povedal ironicky a zatlačil ešte viac. Bolelo to ako sviňa. Po chvíli ma pustil a ja som si chytila ruky.
,,Čo to je?" Spýtala som sa. Na oboch rukách, tam kde mi ich držal som mala nejaký divný znak. Vyzeralo to ako mačka s hadom okolo krku.
,,To je tvoja zábrana použiť mágiu. Vlastne je to len dočasné, ale tvoj čas aj tak dovtedy stihne vypršať" Zasmial sa a zmizol. Znova sa objavil k Nathanovi, ktorý stál stále ako socha.
,,Otoč sa" Pošepkal mu a Nathan sa otočil ku mne.
,,A teraz tvoja úloha neskončí dokiaľ nezabiješ Freyu. A nechcem, aby si jej ublížil inak ako keď jej kusneš do krku jasné? Keby si jej zlomil nohu nebola by to taká sranda. A použi všetky prostriedky aké môžeš, aby si ju zastavil" Povedal.
,,Tak sa majte. Zbohom Freya" Povedal a pozrel sa na mňa, keď zmizol.
,,To snáď nieje pravda" Pozrela som sa na ruku a snažila som sa ten znak zmyť. Pozrela som na Nathana a on tam stále len stál. A pozeral na mňa. V tom sa pri mne zas objavil Felix.
,,Každé z týchto nastavení začína, až keď sa pohneš z miesta" Povedal.
,,Tak. Vybavené. Nepohnem sa dokiaľ sem niekto nepríde, aby mi pomohol"
,,Tu ťa nikto nenájde" Povedal
GINGER
Bežala som cez nejaký les. Mala som presný obraz kde Freya je. Len som nasledovala svoje inštinkty. Moje oči stále žiarili a zeleno. Dúfam, že ju nájdem čo najskôr. Zrazu som si len pomyslela na to, aby som sa premenila na líšku lebo tie sú rozhodne rýchlejšie a stalo sa. Keď som prebehla cez ďalší strom, tak už ako líška. A aj som mala pravdu. Bežala som rýchlejšie. Moje oči boli zas späť v normále.
FREYA
,,Myslíš, že sa za ten čas nepohneš? Máme celý deň" Povedal mi pri uchu.
,,Ja to dokážem"
,,Možnože by si aj. Ale rád ti kazím plány" Povedal a drgol do mňa tak silno, že nielenže som sa pohla z miesta. Ja som spadla na zem. Pozrela som sa nad seba, kde stál Felix. Už tam nebol. Ale len čo som sa pozrela na Natha. Pomaly kráčal ku mne. Ja som rýchlo začala cúvať, ale v sede. Zrazu som rukou narazila na nejaký ostrý kameň. Ruky sa mi podlomili a už som na zemi ležala úplne. V tom si cezomňa Nathan sadol a obe ruky mi chytil pri hlave.
,,Nathan! Haló! Vstávaj!" Kričala som naňho, ale nič.
,,Och. Neverím, že si ako upír zabíjal čarodejnice, keď ťa stačí začarovať a pracuješ pre ne" Povedala som. Nathan sa ku mne pomaly začal približovať. Nemôžem tomu uveriť. Som tak blízko k smrti. A ironické je, že ma zabije práve on. Keď to doteraz neurobil. Keď už bol fakt blízko zatvorila som oči.
TAAAK.. NEZABIJAJTE MA :D NO CO SI MYSLÍTE AKO TO DOPADNE? STIHNE SA TAM GINGER DOSTAŤ VČAS A ZACHRÁNIŤ FREYU ALEBO JU NATHAN ZABIJE, JA NAPÍŠEM SMUTNÝ KONIEC A PRÍBEH SKONČÍ? VŠAK SA POZRITE KOĽKÚ ČASŤ TO AŽ ČÍTATE. :D. KAŽDOPÁDNE PÍŠTE KOMENTÍKY :3
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...