GINGER
Sedela som sama na posteli a rozmýšľala som o tej vojne. Vážne tam chcem ísť? No hej som strašne zvedavá. Prežijem to? Ach ja tam musím ísť. Mám veľký strach, ale nebojím sa o seba. Bojím sa o Freyu, Natha a Ethana. Sú to moji kamaráti a nechcem aby sa im niečo stalo. Upírov som moc nepoznala, tak isto ako ani moc čarodejníkov, ale zo skúseností viem, že čarodejníci sú o niečo lepší aj keď ich poznám len dvoch. Oni sa ma ešte zabiť nesnažili, ale upírov treba zastaviť. Mal by nastať mier a ja len dúfam, že môj nápad jednoducho sa s nimi porozprávať bol rozumný lebo ak sa to zvrtne zomrie veľa ľudí a vojna vážne bude trvať tak dlho ako to vždy býva v dejepise. Zrazu niekto otvoril dvere a dnu vošiel Nathan.,,Čau, čo tu robíš? Kde sú ostatný?" Hneď som sa ho spýtala.
,,Oni? Oni sú s vlkodlakmi a učia sa bojovať" Mykol plecom.
,,A ty si tu prečo? Nemal by si ich aj ty učiť?"
,,Už ma nepotrebujú. Už som im poradil dosť. Len som ti prišiel oznámiť, že tá pozvánka je už rozoslaná ku každej rase. A tým pádom sa naše stretnutie bude konať už o dva dni"
,,Už o dva? Nieje to nejak skoro?"
,,Neboj. Som rovnako vystrašený ako ty" Uškrnul sa.
,,Ty dokážeš byť vystrašený?"
,,A čo si si myslela, že upíri nemajú strach?" Zasmial sa.
,,Uhmmm.. Nieee" Zasmiala som sa a on tiež.
,,Môžem ti pomôcť" Povedal po chvíľke ticha pri mojom uchu. Ani som si nestihla všimnúť, že je tak blízko. Odstúpila som od neho a pozrela naňho.
,,V čom?" Vyvalila som naňho moje hnedé oči.
,,Môžem ťa pohryznúť" Usmial sa do strany. Frustrovane z tohto momentu som si prehrabla ryšavé vlasy.
,,Čože?" Spýtala som sa viac vydesene než som chcela.
,,No môžem ťa premeniť na upírku ak chceš. Viem, že sa cítiš menejcenná kvôli tomu, že ja aj Freya sme silnejší než ľudia"
,,Tak to nieje! Necítim sa menejcenná. Ja som so svojím životom spokojná. A vás mám rada takých aký ste" Bránila som sa. Čo to doňho vošlo?
,,Ale potrebuješ ochrániť" Uškrnul sa.
,,Čo si to povedal?" Privrela som oči a pozrela naňho vražedným pohľadom.
,,No si človek a v tomto svete nemáš žiadnu moc, aby si mohla bojovať s upírmi alebo čarodejnicami" Tak on na to ide takto?... Vytáča ma.
,,Hah .. To nieje pravda!" Zamračila som sa naňho. On zdvihol jedno obočie.,,Viem sa o seba postarať!" Kývla som si hlavou.
,,Tak fajn ukáž sa" Vyzval ma. Preglgla som a postavila sa oproti nemu.,,Ak vyhrám, premením ťa. Ak vyhráš ty môžeš zostať taká aká si"
,,Uhm.. nesúhlasím. Vie vôbec Freya o tom, že tu si?" Spýtala som sa nervózne.
,,Nie a ani nemusí"
,,Som si istá, že by ti to nedovolila!" Zdvihla som obočie.
,,A práve preto tu sme sami" Diabolsky sa usmial a svojou rýchlosťou sa preniesol ku dverám a zamkol.,,A už sme aj zamknutý. Len pre istotu" Pomaly sa ku mne s úškrnom otočil.
,,Och.. Noo tak ja to teda vzdávam" Zasmiala som sa a cúvla som.
,,Už je neskoro. Už si vstala a to čo som povedal platí. Skús vyhrať"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasiaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...