Na druhý deň k som bola sama doma a rozmýšľala som. Veď ja som vlastne bola mŕtva. Nemôžem tomu uveriť. Ešte stále je ťažké prijať to ako realitu. Videla som Smrť a tiež Dylana. Adrien ma zachránil. Nathan ma zabil. Až teraz som si uvedomovala, že Nathan a ja máme skutočne divný vzťah. No človek láske nerozkáže. Zrazu niekto zazvonil na dvere. Išla som otvoriť.
,,Teresa?" Potešila som sa, keď som tam zbadala slúžku a hneď som ju objala.
,,Moja pani" Povedala ako ma objala.
,,Ehm.. Viem, že sme sa dlho nevideli, ale ak si zabudla nemáš mi tak hovoriť. Som Freya. Jednoducho Freya" Usmiala som sa na ňu.
,,Áno.. Áno Prepáč. Zabudla som. No A tiež mi odpusť Prosím, že som sa zadržala tak dlho. Naplánovala som sa zdržať 4 mesiace" Povedala.
,,To je v pohode. Dala som ti voľno a peniaze, tak je dobre, že si si to aspoň užila"
,,Vlastne väčšinu z toho moja sestra bola tehotná, tak ja som jej pomáhala hneď ako som sa vrátila po dvoch týždňoch dovolenky. Bola na rizikovom, čiže som sa o ňu musela postarať"
,,Ou..a je aj ona a to dieťa v poriadku?"
,,Sú. Áno. Našťastie sú obe. Má krásne dievčatko" Usmievala sa. Bola som rada, že je späť. S mojou slúžkou som mala vážne blízky vzťah. Bola to moja jediná kamarátka. Keby len mala poňatia koľko vecí sa zmenilo za ten čas, čo tu nebola.
,,Ooh vážne?" Potešila som sa s ňou.
,,Je presne ako mama. No a čo ty Freya? Ako sa máš? Máš niečo nové? Mama sa ti ešte neozvala?" Spýtala sa.
,,Ou. No popravde mám veľmi veľa nových vecí. Trebárs chodím s upírom a moja najlepšia kamarátka je líška, ktorá chodí s mojim druhým najlepším kamarátom čarodejom a videla som Smrť a spoznala anjela. Bola som mŕtva a so Zaliou sme znova kamošky. Och a skoro by som zabudla. Ja a môj frajer sme boli tak trochu v tej zakázanej láske kvôli našim rodom, tak mala byť vojna, ale nakoniec nebola, čiže je všetko v poriadku. A mamu som stretla, ale nič mi nevysvetlila. Povedala, že ak bude čas" Usmiala som sa do široka A Teresa na mňa pozerala ako keby videla ducha.,,Och a nejaký čas som žila s vlkodlakmi"
,,Nooo dievča moje. Ty si sa musela riadne baviť kým som tu nebola" Povedala.
,,Nazvime to tak. Minimálne 20 krát som skoro umrela" Zasmiala som sa.
,,Už sa teším ako ma s tvojimi kamošmi zoznámiš" Usmiala sa.
,,To rada urobím"
,,No a je mi ľúto toho, že tvoja mama zas odišla"
,,No.. To aj mne" Na chvíľu som sa zamyslela a sklonila som hlavu. Nuž budem predstierať, že ma to netrápi. Hneď som zdvihla hlavu.,,Ale to je v pohode. Už som si zvykla, že mi nič nehovorí, a ani ju nevídam" Usmiala som sa.
,,Tak. Čo povieš? Chceš sa vrátiť späť do práce?" Zmenila som tému.
,,To rozhodne. Táto práca mi moc chýbala. A ty tiež. Čiže veľmi rada sa vrátim do práce a ak by bolo možné tak aj teraz hneď" Povedala.
,,Och super. No a potom tu je ešte jedna maličkosť.. Môj priateľ tu býva somnou" Nevinne som sa usmiala.
,,To vážne?"
,,Ale neboj. Tvoja izba v tomto dome je neporušená. Býva v izbe vedľa. Alebo u mňa. Ja vlastne ani neviem"
,,Och. No dobre. Je to tvoje rozhodnutie. A kde je teraz?"
,,Išiel s kamarátom Ethanom von" Usmiala som sa.,,A mimochodom za chvíľu príde Ginger. Tá moja najlepšia kamarátka, takže by som vás mohla zoznámiť"
,,Super.. Už sa teším.. Zatiaľ mi dovoľ navariť jedlo. Je to niečo nové. Špecialita, ktorú som naučila kým som bola preč" Usmiala sa a išla do kuchyne.
,,Och.. Jasné. Kľudne si poslúž" Povedala som. V tom niekto zazvonil. Okamžite som sa rozbehla a otvorila som dvere. Ginger. Objala som ju a pozvala dnu.
,,Teresa sa vrátila. Chcela by som vás zoznámiť" Usmiala som sa.
,,Teresa?"
,,Moja upratovačka"
,,Ty máš dokonca aj vlastnú upratovačku? Neprestávaš ma viac udivovať"
,,No ona je dosť univerzálna. Robí v tomto dome všetko a stará sa o mňa"
,,Wow. No dobre. Tak ma s ňou poď zoznámiť" Na večer sme už zostali Ja a Nathan konečne sami. Teresa bola asi vo svojej izbe. Zrazu niekto zazvonil otvorila som dvere a dňu bez pozvania vošiel Danny a sadol si do obývačky na gauč. Tak my sme si tam išli sadnúť tiež.
,,Freya. Mám pre teba správu od čarodejníckej rady" Ozval sa zrazu Danny.
,,Od čarodejníckej rady? My máme čarodejnícku radu?!" Spozornela som.
,,Občas sa čudujem, že si čarodejnica" Povedal. Ja som si len vzdychla.,,No a čo chcú?"
,,To neviem. Ale povedali, že máš prísť s jedným členom tvojej rodiny. Je jedno akým" Povedal.
,,Členom rodiny?"
,,Čarodejníkom. Ako dopravod. Pretože si myslia, že žiješ sama. A to nemôžeš, tak musíš prísť s niekým kto je členom tvojej rodiny"
,,Ale ja nemám žiadneho člena rodiny!"
,,No ak to oni zistia. Tento dom spália a teba zavrú do detského domova"
,,Stačí si niekoho zohnať a nasťahovať ho k sebe asi na nejaký týždeň kým neprídu skontrolovať, či tu skutočne žiješ s niekým"
,,Prosím? Počúvaš sa ako šialene znieš?"
,,No ja za to nemôžem. Ten rozkaz vydala kráľovná"
,,My máme aj kráľovnú?! Čo všetko ešte máme?!"
,,Freya.. Počúvaj ma. Musíš si niekoho zohnať s kým tam pôjdeš. Tu máš adresu. Ja už musím ísť" Povedal a vstal. Podal mi nejaký papierik A odišiel. Môj vystrašený výraz som na smerovala na Nathana. Čo budem robiť?
أنت تقرأ
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
خيال (فانتازيا)Freya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...