FREYA
Videla som ako ku mne letela zápalka. Vnímala som každý pohyb. Každú stotinu z času. No nemohla som sa vyhnúť. Len som tam tak bola a čakala. Zápalka sa už skoro dotýkala môjho oblečenia poliateho benzínom. V tom sa dotkla a benzín okolo celého môjho tela sa rozhorel. Celá som horela. Ale problém bol, že doslova.
,,Takto sa upaľujú čarodejnice!" Zasmiala sa Dèmonica. Ale mne to práveže nevadilo. Ten oheň. Sústredila som sa naň. Nevadil mi. Nič som necítila.,,Idem radšej nájsť Ethana" Zasmiala sa a zmizla. To je krava. Počkať. Ona vedela, že jej to nevyjde alebo si myslí, že to s tým ohňom funguje? Pretože mi to ani len kožu nepopálilo. Pohla som sa. Išla som smerom k jazeru. Natiahla som k vode ruky. Vytvorila som obrovskú vlnu, ktorá ma pohltila. Nejakým zázrakom som sa po čase ocitla v jazere. Pomocou mágie vzduchu a vody som vytvorila obrovskú kvapku, na ktorej som sedela a vznášala som sa vo vzduchu. Už som samozrejme nehorela. Voda uhasila oheň. Len som sa tak nadnášala nad jazerom. Potrebujem sa nejak dostať k Ethanovi skôr než bude neskoro. Doplo mi, ale ako na povel sa práve vtedy Ethan objavil na pláži. Priletela som k nemu.Zletela som pomocou mojej mágie vzduchu za ním.
,,Freya.. Si v poriadku? Prečo si mokrá?" Vyvalil na mňa veľa otázok ako sa hneď rozbehol ku mne.
,,Ja som v poriadku. Snažila sa ma zapáliť, ale zrejme to nefunguje, tak som sa uhasila vodou" Mykla som plecom.,,No a čo ty? Ona ide po tebe. Musím ti nejak pomôcť" Obzerala som sa.
,,Môžem nejak pomôcť?" Ozvalo sa za nami. Otočila som sa a zbadala som dievča, ktoré sedelo na skale s chvostom položeným na nej. Mala ružovú aj podprsenku a modro-ružový chvost.,,Ty si morská panna" Pozrel na ňu Ethan. Ona sa zasmiala.,,Ja viem. Pamätám si vás ešte z druhového stretnutia" Povedala a my sme na seba pozreli a vyvalili sme oči.
,,Fiha"
,,Ja.. Chodím s Mikeom a Mike sa potrebuje porozprávať s Nathom.
,,Nathan je uväznený" Povedala som.
,,Hm.. Ja vám môžem pomôcť. Niekto navyše sa predsa vždy zíde nie?" Zasmiala sa.
,,A ako?" Pozreli sme na ňu.
,,Ja Mike a Few už niečo vymyslíme" Zasmiala sa a jej chvost sa premenil na nohy. Mala na sebe obyčajnú ružovú podprsenku a modré nohavičky. Podišla k nám.,,Som Tara Quick teší ma" Usmiala sa.,,Freya Flowers" Podala som jej neisto ruku.,,Ja viem" Zasmiala sa.,,Ethan Dye" Podal jej ruku Ethan.
,,Tak.. Je na čase, aby som vás zoznámila s Few a Mikeom" Zasmiala sa.
,,Ja Mikea poznám. Uniesol ma a rozhodoval sa, či ma má zabiť. Našťastie sa nestalo" Povedala som.
,,Oh.. To mi hovoril" Ukázala sa mňa nadšene prstom.,,Few! Priveď Mikea" Zakričala otočená smerom do vody. A potom sa s úsmevom otočila spať k nám. Za chvíľu sa rozbúrila voda a vyletel z nej Mike. A hneď potom aj Few? Few bola už v podobe človeka. Mala na sebe biele plavky. Mike, keď ma uvidel sa usmial. Obaja stáli na brehu. Mike vyzeral ako si ho pamätám. Blond vlasy. Zelené oči. Ako Adrien ibaže nič proti Mikeovi, ale Adrien vyzerá o moc lepšie.
,,Ja som Few" Pricupkala k nám modrovláska. Malá svetlé vlasy. Vzala mi ruku a potriasla s ňou.,,Few Light" Usmiala sa.
,,Few Light?" Zamračila som sa na ňu.,,Máš veľmi divné meno" Povedala som a ona sa zasmiala.
,,Ja viem.. Ale čo už" Povedala.
,,No a Mike! Čo chceš s Nathom?" Pozrela som naňho.
,,Uhm.. Upíri ma požiadali mu niečo povedať. Nechaj tak" Mykol plecom.
,,Hm" Ďalej som to neriešila.
,,No.. Neviem, či o tom viete, ale ak chcete vyslobodiť Natha, tak budete musieť ísť proti psycho čarodejovi, lovcom a démonke.. No a ak sa všetko pokazí lovci do toho zatiahnu aj morské panny a bude koniec. Všetci vyvalili oči.
,,Ehm.. Nie.. To sme nevedeli" Povedal šokovane Mike.
,,Tak už to viete.. Chcete do toho predsa ísť?" Zdvihla som obočie. Všetci horlivo prikývli.
,,Konečne sa aspoň v našich životoch bude niečo diať!" Vykríkla nadšene Few.
,,Hej takže. Dvaja čarodejníci, dve morské panny a upír" Povedal zamyslene Ethan.,,Eh.. Nemáme šancu" Vyvalil oči. Zasmiala som sa.,,Ethan.. Dokiaľ som v tíme ja. Vždy máme šancu" Povedala som a v tom sme sa obaja zasmiali.
,,Uhm. Inak.. Zaujímajú ma otázky" Pozrela som na Taru.,,Viete.. S morskou pannou som sa ešte takto nerozprávala" Pozrela som nadšene na Few.
,,Ako to dokážete? Premeniť sa späť na morskú pannu a aj na človeka? Ste niečo ako sirény? Zabíjate mužov a zjete ich? A omg.. To je vaša prirodzená farba vlasov? No a čo to oblečenie? Ako to robíte? A tiež keď už sme pri tom nechcete si niečo obliecť? No a ako ste spravili to s tou vodou? Prečo ste v tomto jazere? Predsa tu byť nemôžte a Tara,ako si zavolala Few?" Zdvihla som obočie a celý čas som po nich dvoch nadšene hádzala otázky jednu za druhou.
,,Oh môj bože" Vzdychla si Tara a vyvalila na mňa oči.
,,My nikoho nezabíjame a nejeme. To sú sirény. My sme morské panny. A každá morská panna sa dokáže premeniť aj na človeka.",,A je to naša prirodzená farba. Niektoré z morských panien tam majú normálne ako vy ale potom sú tam aj také ako sme my" Povedala Few.
,,Morské panny počujú všade kde je voda ak nejakú voláte" Usmiala sa Tara.
,,Áno a v tomto jazere sme, pretože sme sa sem presunuli. Preplávali mágiou. Toto jazero je uzavreté a dokiaľ sme vo vode môžeme sa presúvať kam chceme" Povedala Few.
,,A oblečenie by bodlo" Povzdychla si Tara. Zasmiala som sa.
,,Tak poďte somnou. Mám obrovský šatník" Zasmiala som sa. Môžete si vybrať, čo len chcete" Usmiala som sa na nich.
,,Super! Budeme mať normálne ľudské oblečenie!" Poskočila Few od radosti a hneď sa na mňa vrhla a objala ma. Zasmiala som sa.
,,To vážne pre nás spravíš" Usmiala sa Tara.
,,Samozrejme.. Žiaden problém" Žmurkla som na ňu.
,,Ethan. Mohol by si nás prosím presunúť ku mne?" Usmiala som sa naňho a on ma bez slova chytil za plece.,,Dotknite sa ho" Povedala som a každý naňho položil ruku. Teleportoval nás ku mne. Ja som spolu s babami vyberala oblečenie a Tara si vybrala krátke ružovo modré šaty. Ona tie farby musí milovať. Few si vybrala krátke biele šaty.
,,Uhm.. Skôr som myslela, že si vyberiete iné farby.. Myslím, také aké ste ešte nemali.. Ale nevadí" Zasmiala som sa a ja som si obliekla čierno hnedé šaty. Chudák Mike musel zostať v tom, čo mal. Zatiaľ sme so všetkými vymysleli nejaký plán ako sa tam dostať a ako všetkých vyslobodiť a čo urobiť.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...