109. Ako To Tu Chodí?

469 60 6
                                    

Hm.. Na ostrove sme už tretí deň a zatiaľ nič nové. Nikto z nás nezistil ako sa odtiaľto dostať. Freya skúšala lietať spolu s Dannym a Zaliou ale nič. Ja som sa skúšal teleportovať, tiež mi to nevyšlo. Nath obehol celý ostrov. Ginger hľadala nejaké jedlo, čo by sme mohli jesť za ten čas. Keďže.. No.. Má na to ako líška čuch, vie čo je jedlé a čo nieje. Bekka si krátila čas okrádaním ostrovčanov. Avery sa postarala o chladné počasie, keď nám bolo moc teplo a vďaka nej nám bolo celý čas akurát.

,,Čau kamoš!" Zakričala Avery a vrazila mi do ramena. Až moc silno.

,,Au...to bolí" Pošúchal som si rameno.

,,Nebuď baba.." Prekrútila očami.,,Čo robíš? Sleduješ ostatných?" Snažila sa pozerať naokolo z môjho pohľadu. Stál som pred mojim stanom a rozmýšľal.

,,No.. Hej. Rozmýšľam ako sa z tadiaľto dostať.. Aj keď.. Asi sa vážne nedá" Povzdychol som si.

,,No hej" Sklonila hlavu.,,Ale viem, čo by ti mohlo zlepšiť náladu" Hneď ju zdvihla a uškrnula sa.

,,No zbohom.. Čo tebe zas napadlo?" Zasmial som sa.

,,Sneh.. V lete!" Vystrela ruky k oblohe a videl som ako sa jej triasli až totálne zbledli a z neba začal padať sneh. Ruky dala dole.

,,Zlepšuješ sa Elsa!" Zasmial som sa a ona tiež.

,,Okej.. Rada som si pokecala.. Musím ísť za Nathom a Freyou.. Hovorili, že chcú niečo skúsiť s mojou pomocou.. Nemám poňatia, čo" Zasmiala sa a s radosťou odcupitala preč. Musel som sa usmiať. Som rád, že s ňou mam už dobrý vzťah.. Keď som ju spoznal, je to úplne iné. Išiel som teda ďalej do campu.

,,Ahoj zlato.. Ako to tu zvládaš?" Pobozkal som Ginger na líce.

,,No.. Ja ešte dobre.. Ale Nathan.. Ten je až moc dlho bez krvi.. Ako to tu prežije?" Spýtala sa ma. Asi ju to vážne trápilo.

,,No.. On.. Ja neviem" Mykol som plecom. Nechcel som jej hovoriť, že berie krv od ostrovčanov.

,,Zatiaľ sa zdá, akoby mu vôbec nevadilo, že nemá dostatok krvi, ale keby nemal správal by sa.. Ako šialený.. Utrhnutý z reťaze" Zamyslela sa.

,,No.. Ach.. Musím ti to povedať.. Ohľadom neho.. On.. Chodí v noci za mužmi z ostrova a berie si krv od nich.. Nezabíja ich.. Len sa napije. A ja chodím s ním a pomáham mu zbaviť mužov pamäti, takže nemajú ani poňatia." Zahryzol som si do pery.

,,Och.. Však to si mi kľudne mohol povedať.. To je dobre" Zasmiala sa. Hm... Neviem, prečo.. Asi som jediný, komu to pripadá zlé? No aj tak.. Musím uznať.. Nath predsa nikdy nebol zrovna svätec...

,,No, keď myslíš.. A čo robíš teraz?" Zdvihol som obočie.

,,Och.. Už nič.. Zháňala som nejaké jedlo, no Bekka sa o to už postarala. Pripadá mi, akoby bol ostrov jej domom" Zasmiala sa.,,No.. Ja ešte pôjdem skontrolovať Zaliu a Dannyho.. Povedali, že budú loviť ryby" Mykla plecom.

,,Dobre.. Ja pôjdem teda za Bekkou zatiaľ" Usmial som sa na ňu. Dali sme si krátky bozk a išiel som smerom za Bekkou. Je to možno neuveriteľné, ale na tento ostrov som si dokázal už dosť zvyknúť.

FREYA

,,No Avery.. Skúsiš to?" Spýtala som sa jej.

,,No ja neviem.. Myslím, že to nieje možné.. U mňa to teda nieje možné" Mykla plecom.

,,Si drak Ave.. Myslí to byť možné.. V tom sne si to predsa dokázala nie?" Spýtal sa jej Nath.

,,No hej, ale.. To bol len sen" Sklonila hlavu.

,,Musíš to aspoň skúsiť.. Dokiaľ neskúsiš.. Nemôžeš vedieť.. Okej?" Pozrela som na ňu povzbudivo.

,,Tak.. Dobre.. Ja.. Budem sa o to snažiť.." Povdzychla som si.,,Ale už som to dlho nerobila, takže bohvie ako to dopadne"

,,Hej.. A ak chceš.. Ethan by ti s tým vedel pomôcť. Vrátiť tvoju stránku späť.. " Usmiala som sa na ňu.

,,No hej.. Tak.. Ja sa ho spýtam.. Snáď to vyjde" Usmiala sa.

,,Však.. Si drak.. Mala by si sa dokázať premeniť" Uškrnul sa Nath.,,A keď sa ti to podarí.. Neváhaj a leť hneď zamnou.. Neviem sa dočkať kedy ťa uvidím v tej podobe" Zažiarili mu oči a Avery sa zasmiala.

,,Okej.. Tak pôjdem za ním" Povedala a odišla. Ja som zatiaľ s Nathom sedela na móle, ktoré som postavila pomocou mágie, keď mi doniesok drevo. Pozrela som mu do očí.

,,Myslíš, že to zvládneme?" Spýtala som sa.

,,Samozrejme.. Sme to predsa my.. My zvládneme čokoľvek" Usmial sa na mňa a chytil ma za ruku.

,,Máš pravdu" Pobozkala som ho.

ETHAN

Došiel som za Bekkou..,,Ahoj.. Čo.. Robíš?" Zdvihol som obočie. Sedela na pni a brúsila nožom nejaký oštep.

,,Tento oštep bol tupý.. Pripravujem ho na Nathove srdce" Žmurkla na mňa a ja som sa zasmial. Oni asi nikdy neprestanú, čo?

,,A čo je toto?" Ukázal som okolo nej, kde mala všade zbrane. Nože, luky, oštepy..

,,To, čo som ukradla ostrovanom.." Mykla plecom..,,Freya chcela, aby som jej ukradla luk.. Vraj sa chce naučiť.. Takže ju budem učiť" Usmiala sa na mňa.

,,Ty vieš strieľať z luku?" Zdvihol som obočie.

,,Si blázon? Ja neviem ani ako sa správne ohnať nožom.." Odfrkla si.

,,Tak potom prečo ju chceš učiť?" Zamračil som sa.

,,No.. Prosím ťa.. Aké ťažké to už len môže byť? Chytíš, vložíš šíp, natiahneš, vystrelíš.. A pri troche šťastí, to trafí nejakého ostrovana do hlavy" Zasmiala sa a ja som nad ňou so smiechom pokrútil hlavou.

,,Ethan.. Máš čas? Môžem s tebou hovoriť?" Ozvala sa zamnou Avery.

,,Samozrejme.. Tak zatiaľ Bekka!" Zamával som jej a išiel sa s Avery prechádzať.

,,Nathan a Freya rozmýšľali, či by som sa mohla premeniť do svojej pravej podoby.. Podoby draka.. A že ty by si mi vedel pomôcť.. Vedel?" Zvedavo na mňa pozrela.

,,Hm.. Myslím, že viem, prečo ťa poslali za mnou.. Raz som robil elixír, ktorý by mohol človeku navrátiť pravú stránku.. Viem, čo na jeho výrobu treba, takže.. Hej.. Dokázal by som ti pomôcť.. A skúsim to.. Ale musíš mi pomôcť nájsť potrebné veci do elixíra" Zasmial som sa.

,,Dobre! Ďakujem!" Skočila mi okolo krku a ja som ju s radosťou objal.

,,Nemáš za čo. Začneme zajtra, čo povieš?" Spýtal som sa jej, keď sme sa pustili.

,,Dobre.. Už sa teším" Usmiala sa na mňa.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant