,,Ahoj Freya" Usmiala sa na mňa Ginger na ďalšie ráno. Budila ma.
,,Čo tu robíš?" Okamžite som zaostrila, keď som si uvedomila, že Ginger je v mojej izbe.. Ginger.. V mojej izby.. Ráno. A v obyčajný deň školy..
,,Dnes nejdem do školy. Takže ma napadlo, že ťa pôjdem navštíviť" Usmiala sa.
,,Ako si sa sem dostala?" Posadila som sa a pretrela si oči.
,,Nath ma pustil a navyše nezamykáš"
,,Ohh.. To bude ono. Mám predsa mágiu nepotrebujem zamykať" Zývla som a povystierala sa.
,,Si si istá? Keby ti chcel vstúpiť do domu nejaký upír, čo urobíš?"
,,No.. Jeden už vstúpil" Pozrela som na ňu unavene.
,,Myslím, takého čo by ti chcel ublížiť" Založila si ruky na prsiach.
,,Oni.. Nemajú dôvod sem chodiť" Zamrmlala som.
,,Pre istotu pohľadaj kľúč"
,,Nepovedala som, že som ho stratila"
,,Zlato.. V tejto štvrti zamkýna každý, pretože tu sú samí zlodeji. Je jasné, že si ho stratila" Žmurkla na mňa.
,,Zlato.. Tento dom je podľa nich viazaný s temnotou a mágiu.. Nikto sa sem neodváži vstúpiť" Pošepkala som.
,,Mýliš sa! Decká vyhľadávajú nebezpečenstvo" Zdvihla obočie.
,,To vysvetľuje tých tínedžerov, ktorý prekračujú hranice nášho upírskeho sídla.. Občas sa nad nimi upíri zľutujú" Ozval sa vo dverách Nath. Obe sme naňho pozreli.
,,Ahoj aj tebe" Povedala som.. On sa len usmial. ,,Nechcete sem vy dvaja rovno pozvať celé mesto?.. Kriste pane veď ste v mojej spálni a ja som v pyžame"
,,No.. Tak sa prezleč.. Je čas urobiť niečo zaujímavé" Zavelil Nath.
,,O čom hovoríš?" Zvedavo som naňho pozrela.
,,Potrebujem tvoju krv.. Tak si pohni"
,,Prosím?" Vyvalila som oči. Toto keď ti povie upír... Hm... Za tým asi nebude nič dobré.
,,Všetko ti vysvetlím len sa prosím ťa prezleč" Neveriacky som pozrela na Ginger a ona vstala z postele a išla k Nathanovi,,Máš 5 minút". Zavrela dvere a obaja boli preč.. Fakt neviem čo zamýšľajú urobiť. Rýchlo som vstala z postele. A za päť minút som už vyšla prezlečená v čiernych rifliach, červenom tričku v ruke som držala čiernu koženú bundu.
,,Obleč si ju, obuj sa a ideme" Povedal Nath.
,,A kam vôbec?" Opatrne som sa spýtala.
,,To uvidíš" Žmurkol na mňa a aj on si vzal z vešiaka čiernu koženú bundu.
,,Ide aj Ginger?" Spýtala som sa. Sama s ním nikam nejdem.
,,Kvôli čomu si myslíš, že som nešla do školy a navyše som príliš zvedavý človek, čiže mňa tu len tak nenecháte" Povedala Ginger a vzala si jej bundu a vyšla von. Ja som sa obula a išla som hneď za ňou. Potom vyšiel aj Nathan.
,,Okej.. Kam ideme?" Opýtala som sa ako sme vyšli.
,,Nastúpte do môjho auta" Povedal Nathan. A ja a Ginger sme sa pozreli na nádherné čierne auto značky mustang, ktoré stálo pred domom. Celé dokonalé + nemalo strechu. Wow.. Z kadiaľ toto Nathan má?
,,To je tvoje?" Spýtala som sa ho z otvorenými ústami.
,,Vlastne je len požičané.. Ešte auto nemám" Povedal. Zasmiala som sa. Nasadli sme a išli sme na tajné miesto niekam po ceste do lesa. Potom sme vystúpili a išli cez les.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...