,,Ahoj Ginger" Povedali sme naraz s Nathom, keď Ginger otvorila.
,,No zbohom.. Čo sa deje?" Nechápavo na nás pozrela. Akoby už vopred čakala niečo zlé.
,,Chceme s tebou ísť do strašidelného parku" Usmiala som sa doširoka.
,,Myslím, že na dnes mám dosť" Povdzychla si. To nebola zrovna reakciu, ktorú som čakala.
,,Prečo? Čo sa stalo?" Opýtala som sa zvedavo.
,,Zbadala som vás" Zasmiala sa. Vzala si koženú bundu z vešiaka za dverami a išla s nami. Išli sme spolu. Bože už som sa zľakla.
,,Inak kde je tvoje auto Nath?" Pozrela som naňho.
,,Radšej sa ho nepýtaj" Preniesla Ginger.
,,Prečo? Čo sa stalo?" Nechápavo som skákala pohľadom s jedného na druhého.
,,No.. To je taká vtipná príhoda" Začala Ginger.
,,Vôbec to nieje vtipné" Pozrel na ňu vražedným pohľadom Nath.
,,No tak dobre.. Už mi to povedzte" Naliehala som.
,,Nathan/Ginger ho stratil/a z dohľadu" Povedali naraz jeden o druhom.
,,Tak kto?" Zamračila som sa.
,,Nathan!" Povedala Ginger skôr ako Nath.
,,Ginger" Pozrel na ňu. Oneskorenec.
,,Och.. Že som sa vôbec pýtala" Prekrútila som očami.
,,Bola to Ginger" Povedal.
,,Nebola som to ja" Pokrútila hlavou.
,,Ty si šoférovala a nezamkla si" Zdvihol obočie.
,,Pretože hneď ako som zaparkovala si sa prebral a pýtal si sa ma kde je Freya, svojím spôsobom. Tak sa potom nečuduj, že ti ukradli auto!" Zamračila sa naňho.
,,Čo znamená 'svojím spôsobom'?" Pozrela som na ňu.
,,Vyhrážal sa mi" Odpovedala. Pozrela som na Natha a zdvihla som jedno obočie.
,,Nevyhrážal som sa ti!" Povedal na obranu.
,,Že nie?'Ak ma nepustíš k nej prisahám, že nedopadneš dobre' Napodobnila ho Ginger a Nathan bol zrazu ticho.
,,No, ale vidíš.. Si v poriadku" Nakoniec sa ozval.
,,Pretože som ťa pustila!" Zavrčala naštvane.
,,To je tiež fakt" Prikývol.
,,Takže za to môžeš ty" Povedala a víťazne sa usmiala.
,,No.. Technicky" Zamyslel sa.
,,Sklapnite už konečne!" Povedala som. Mala som pocit, že mi z tých ich hádok každú chvíľu vybuchne hlava.
,,Ideme sa baviť" Usmial sa Nath.
,,Ideme ku hrôze s hrôzou vedľa seba" Povedala Ginger.
,,Koho si myslela tou hrôzou?" Opýtal sa Nath, ktorý bol v strede medzi mnou a Ginger. Ginger ho obišla a postavila sa vedľa mňa, tak, že som ja bola v strede.
,,Freyu" Povedala.
,,Ďakujem" Primkla som pery do rovnej čiary.
,,Nemáš zač" Potichu sa zasmiala. Za nejaký čas sme konečne došli do toho parku. Išli sme si kúpiť vstupný lístok.
,,Prepáčte, ale do tohto parku môžete vstúpiť len v kostýmoch" Povedal predavač lístkov.
,,Aha.. A kde sa dajú zohnať?" Zamračila som sa.
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...