16. Odpustenie A Lesná Chatrč

1.2K 160 14
                                    

Na druhý deň som išla k Ginger lebo zostala doma, lebo ju bolel krk no pred mamou si vymyslela, že je chorá. Po ceste k nej som stretla Natha, ktorý ma zastavil.

,,Je Ginger v poriadku?" Opýtal sa ma.

,,Bolí ju krk, ale je" Mykla som plecom a išla ďalej.

,,Môžem ísť s tebou za ňou?" Opatrne sa spýtal.

,,Neviem, či je to najlepší nápad" Sklonila som hlavu a snažila sa ho ignorovať. Postavil sa mi do cesty a chytil ma za ramená.

,,Prepáč mi to! Keď sa upír naštve občas ide mimo kontrolu a túži iba po pomste a krvi" Pozrel mi do očí.

,,Tak v tom prípade sa už nikdy neskús naštvať inak prisahám bohu, že sa neovládnem ja, a urobím z teba placku ako tú kráľovskú rodinu minule!" Zavrčala som naštvane a on na mňa vydesene pozrel a pustil ma.

,,Chápem, že si naštvaná" Pozrel mimo.

,,Mám ti snáď zatlieskať?" Zamračila som sa.

,,Prosím prestaň s tým! Nie som zvyknutý, že sa ku mne niekto takto správa"

,,Ani ja som nebola zvyknutá na časté vyhrážky dokiaľ som nespoznala teba!" Odvrkla som.

,,Freya" Povzdychol si.

,,Čo?!" Zvrieskla som. Nadýchla som sa a vydýchla.,,Ach prepáč.. Ja sa musím upokojiť.. Dobre môžeš ísť so mnou k Ginger, ale vyliečiš ju.. Viem, že upírske sliny liečia" Prekrútila som očami a už som aj klopala na jej dvere. Otvorila jej mama.

,,Ginger je hore a leží v posteli" Povedala, tak sme išli za ňou. Keď sme otvorili dvere do jej izby a za sebou sme ich zatvorili Ginger skoro zinfarktovala, keď zbadala Nathana. Zdesene naňho vyvalila oči.

,,Č-čo t-tu r-robíš?" Opýtala sa Ginger Nathana a okamžite vyskočila z postele a zo šuplíka si vybrala nôž a namierila na neho z diaľky.

,,Neboj sa ho Ginger. Prišiel ti pomôcť" Povedala som.

,,Och vďaka už nepotrebujem ďalší odber krvi" Odvrkla. V tom sa u nej Nathan zjavil a jej nôž jej vytrhol z ruky. Ginger hneď pootvorila ústa a dobehla ku skrini, kde ju chytil za ruku a pritiahol k sebe. Snažila sa brániť, ale neúspešne.,,Ginger prepáč mi to. Ja som bol mimo a keď je upír mimo kontrolu má obrovský smäd a chuť po pomste" Povedal sklamane.

,,Prosím, pusti ma" Zamrmlala Ginger.

,,Pomôžem ti" Povedal a priblížil sa jej ku krku.

,,Nie!" Začala kričať a brániť sa. Nathan jej rýchlo oblizol ranu a odtiahol sa. Ginger si rýchlo chytila krk.

,,Nič tam nemám" Povedala.

,,Upírske sliny liečia" Povedala som a zahryzla si do pery.

,,Tak fajn. Ale Nathan, prosím ťa, choď preč" Zamrnčala.

,,Ale už som pod kontrolou" Smutne sa zamračil.

,,Odíď.. Prosím" Povedala a Nathan odišiel. Zvyšok dňa sme sa celý prerozprávali a väčšinou sme riešili Natha. Rozhodli sme sa, že na to zabudneme a odpustíme mu. Zavolali sme ho. Keď došiel povedali sme mu, že mu odpúšťame a objali sme ho. Aj keď to pre Ginger muselo byť ťažké. Nathan nám dal dve ruže z Ethanoveho kvetinárstva. Aké milé od neho. Nasledovné dva týždne už boli ako predtým. Ginger, ja a Nathan sme sa navzájom dotierali a mali sme pokoj od Dylana. No a Ginger a Ethan sa spolu začali častejšie vídať. V jeden deň, keď sme spolu boli my štyria vonku som dostala nápad.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt