S Ginger sme čakali, celý deň, kým sa nám niekto ozve. Zavolal mi Nathan.
,,Dnes u Ginger na záhrade!" Povedal do telefónu.,,No a tým dnes myslím teraz" Zasmial sa a zložil.
,,Hovoria, že sú u teba na záhrade" Povedala som Ginger. Vyvalila oči.
,,Och bože, čo zas majú v pláne?" Skríkla a hneď sme vybehli z domu. Skončili sme teda u Ginger a prešli sme hneď na jej záhradu.,,Nikto tu nieje" Pozrela som na ňu neveriacky.
,,Čo zas Nathan a ostatný plánujú? A najmä s Bekkou?.. To mi nesedí" Pokrútila som hlavou. Zas mi zazvonil telefón.
,,Prepáč, chcel som povedať, že sme u Ethana" Ozval sa Nath, keď som zodvihla.
,,No to by si mal byť, lebo ak tam dojdem a neuvidím ťa tam, tak..."
,,Ahoj" Zložil.
,,Zložil!" Prekrútila som očami.,,Moje vyhrážanie úplne ignoroval" Povedala som a Ginger sa zasmiala.
,,No dobre, takže k Ethanovi" Povedala a ani sme sa tam neponáhľali, však to je aj tak ďaleko. Došli sme teda k Ethanovi. Po neviem akom dlhom čase sme uňho zaklopali na dvere. Otvoril nám jeho otec.
,,Ginger? Freya? Čo vy tu?" Zdvihol obočie.
,,Prišli sme za Ethanom a ostatnými" Povedala som.
,,Ostatnými? Ostatní tu nie sú. Nikto tu nieje okrem mňa, no a Ethan tiež, tak o čo ide?" Spýtal sa. Tak teraz som už bola skutočne vytočená. Nathan ma riadne naštval.
,,Ďakujeme za oboznámenie. Ethan s ostatnými určite niečo plánuje, takže.. Už pôjdeme" Usmiala som sa a odišli sme.
,,Ja ich oboch zabijem!" Zamračila som sa. Ginger sa zasmiala. Unavené sme sa vrátili späť ku mne.
,,Prekvapenie!" Zakričali zrazu všetci a ja som dobre, že infarkt nedostala.
,,Čo.. Čo to ma znamenať?" Pozrela som na všetkých. Vážne tam boli všetci. Bola tam Bekka, Nath, Ethan, Zalia, Danny, Mike, Tara, Few, Adrien dokonca aj Matthew, Laura, Mia, Flow, Philip. Neviem, čo tu síce robili poslední piati, ale som rada. Boli tam aj Gingerini rodičia.
,,Mala si predsa narodeniny.. Sedemnásť. No a Ginger má dnes, tak sme spravili kompromis" Povedal Nathan. Obe sme sa doširoka usmievali.,,Je to oslava pre vás!" Zakričal nadšene a zvrchu sa spustil nejaký papier s nápisom Všetko najlepšie Ginya! Zasmiala som sa.
,,Ginya?" Pozrela som na nich.
,,Ginger a Freya" Usmial sa Nath. Zasmiali sme sa a nadšene sme na seba pozreli. Okamžite sme ich všetkých išli objať. Poďakovali sme im. Ďalej sa ostatní bavili. Všetci tancovali na nejakú hudbu. Mali sme tam dokonca aj DJa, ktorým ale bol Ethan. Pozerala som naňho.
,,S hudbou mu to ide" Ozval sa mi pri uchu Nath. Hneď som sa k nemu otočila.
,,Vyzerá to tak" Zasmiala som sa. Nath si ma otočil tvárou k sebe. Boli sme pri sebe tak blízko.
,,Pamätáš, ako som ti v lese povedal, že ja ťa prinútim tancovať?" Zachechtol sa.,,Ten čas nastal" Uškrnul sa.
,,Och to nie.. To ma radšej zabi" Zachechtla som sa. Vysunuli sa mu tesáky a priblížil sa mi ku krku.,,Keď na tom tak trváš" Usmial sa a tesákmi mi prešiel po krku. Prešla mnou jemná triaška.
,,Nath" Vzdychla som. Len sa usmial a pozrel mi do očí.,,Alebo môžme tancovať" Uškrnul sa.
,,Fajn.. Tak.. Kvôli tebe.. Pretože ťa milujem" Usmiala som sa naňho.
,,Freya Flowersová, preukážeš mi tú česť?" Nastavil mi ruku. Išla som sa rozpustiť. Bolo to také gentlemanské. Myslela som, že explodujem. Chcela som kričať od radosti. Podala som mu ruku, ktorú mi vzal a pobozkal. Riadne som sa musela červenať. Uškrnul sa, keď sa na mňa pozrel a ja som prekrútila očami. Blíži sa môj skutočný prvý tanec. Zhlboka som sa nadýchla. Došli sme na parket. Ginger, ktorá sa rozprávala s Bekkou pokynula Ethanovi, aby zapol pomalú hudbu. Nathovi som položila ruky okolo krku, kde som si ich objala a on mi tie jeho položil na pás. Pozerali sme sa do našich očí. Ja do tých jeho nádherne žiarivo zelených a on mne do tých mojich čokoládovo hnedých. Musela som sa usmievať ako blázon. V tomto momente som bola strašne šťastná.,,Milujem ťa" Vydýchla som mu do tváre. Usmial sa a zopakoval to isté mne. Pobozkali sme sa. Na to, že to bol tanec musím uznať, bolo to úžasné. Priam dokonalé. Keď sme dotancovali došli sme k baru a napili sa vody. Bola som šťastná a bolo vidno, že sa všetci bavili. Zrazu si vedľa mňa prisadol Adrien.
,,Och Adrien! Konečne.. Tak dlho som ťa nevidela" Hneď som ho objala a on mi objatie opätoval. Musela som sa usmievať. Všetko bolo úžasné. Ethan prepol na zábavnú hudbu, čiže ako pravé baby sme sa všetky presunuli na parket a začali tancovať a popritom sme sa smiali. V tom sa ale hudba vypla a všade zrazu bola tma. Všetci sme sa pozerali zmätene okolo seba. Začala som sa báť.. Báť o ostatných. V tom sa svetlá zapli a na barovom stole sedela Dèmonica. Všetci k nej presmerovali pohľad.
,,Čo tu chceš?" Zamračila som sa na ňu. Všetci sme ju sledovali.
,,No tak.. Bavíme sa ľudia.. No nie?" Zasmiala sa a skočila dole zo stola. Podišla k Adrienovi a pozrela mu do očí.
,,Ešte ma nezabíjaj" Odfrkla si a pozrela späť na nás. No hej. Anjeli sú rozhodne silnejší než démoni, čiže asi vie, že on je anjel a on vie, že ona je démon. Hm.
,,Čo chceš tu?" Spýtala sa Ginger. Dèmonica pozrela hore na veľký nápis.
,,Ginger a Freya! Ou.. Všetko najlepšie" Zasmiala sa a Podišla blízko k nám. Obe sme cúvli.
,,Ale no tak nebojte sa.. Dnes sme všetci kamaráti" Žmurkla na Adriena. Povdzychla som si a prekrútila som očami.
,,Takže" Otočila sa späť k nám a zas k nám podišla bližšie. Všetci v očakávaní na nás pozerali a ja a Nathan a Ginger s Ethanom sme sa držali za ruky. Taktiež aj ja a Ginger. Dèmonica len mávla rukou a Ethan a Nathan leteli do strán. Adrien sa zamračil a chcel zakročiť, ale už bolo neskoro. Dèmonica nám siahla na plecia a zrazu sa mi len zahmelo pred očami a upadla som do nejakého spánku alebo ako to mám nazvať. Prebudila som sa za chvíľu. Zdalo sa mi, že som na inom mieste. Nestála som vpravo? Zamračila som sa a pozrela pred seba.
,,Tak sa bavte.. Freya a Ginger" Pozrela na nás obzvlášť jednotlivo, pri tom ako vyslovila naše mená a so smiechom zmizla.Chcela som pozrieť na Ginger, ale nebola naľavo vedľa mňa. Pozrela som sa na pravo, kde som predtým stála ja, ale to čo som uvidela.. Myslela som, že ma porazí!
TAK LÁSKY.. PREPÁČTE, ŽE S ČASŤOU IDEM NESKORO.. NO ČO MYSLÍTE, ŽE DÈMONICA UROBILA FREYI A GINGER? 😂 PÍŠTE KOMENTIKY 💜. Som si istá, že to hneď budete vedieť. Nieje to nič zložité 😁 no Šup šup 👏👏 moc ma zaujímajú vaše názory 😂😂
THANK YOU, LOVE YOU!
TIKATUKA 💜
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...