58. Tajné Dvere Lesná Príšera

682 90 17
                                    

Na druhý deň sme sa už všetci stretli po škole. Pred dverami. Vošli sme dnu a pozerali na troje dvere na druhej strane.

,,Fajn. Bekka, ty si tu prvý krát, tak vyber dvere" Povedala som a ona vybrala dvere na pravo od stredných.

,,No otvor ich"

,,A čo ak má niečo vtiahne dnu a roztrhá na kusy?"

,,Otvor ich, otvor ich!" Ozval sa Nathan natešene. Všetci sme naňho pozreli. Bekka si vydýchla a otvorila dvere. Vošla dnu a všetci sme došli za ňou. Ocitli sme sa v lese.

,,Tak toto. Je fakt úžasné!" Žasla.

,,súhlasím" Nadchla sa Ginger a my ostatný sme tiež len pozerali.

,,Musím uznať. Asi som bol jediný, kto si myslel, že tu bude zas miestnosť bielej farby? Prípadne inej farby?" Ozval sa Ethan.

,,Ach. Nie. Ja som si to myslel tiež" Povedal Nathan.

,,Ja tiež" Povedala som.

,,Aj ja ak mám povedať pravdu" Povedala Ginger. V tom sme z lesa začuli vytie. Všetci sme okamžite naraz skríkli a Bekka sa schovala za nás. Nathan ju drzo chytil za ruku a hodil pred nás. Ona sa naňho zamračila.

,,Ty moc gentleman niesi, čo? Idiot" Povedala. On sa len pousmial.

,,Okej. Musíme sa tam ísť pozrieť ide predsa o to dobrodružstvo" Povedala som.

,,Môže to byť nebezpečné" Povedal Ethan.

,,Máš pravdu! Ideme" Rýchlo sa do lesa rozbehla Ginger, ale Ethan ju chytil za ruku a potiahol ju späť.

,,Čo je?"

,,Môže sa ti niečo stať"

,,Tak fajn. Mám nápad. Poďme to tu prehľadať a zistiť, čo to je" Povedala som.

,,To je moje dievča" Povedala Ginger a išla vedľa mňa. Všetci sme vošli do lesa hlbšie a zas sme začuli vytie. Na chvíľu sme zastavili. Nathan narazil do Bekky vpredu, pretože zastavila.

,,Hej. Dávaj pozor!" Okríkla ho.

,,To ty mi stojíš v ceste" Potlačil ju Nathan dopredu.

,,Toto bude ale sranda" Pozrela som na Ginger a ona len prikývla. Išli sme ďalej a videli sme ako niečo prebehlo z jedného stromu k druhému. Všetci sme zastavili.

,,Čo to je?" Spýtal sa Ethan.

,,Neviem, ale môže to byť nebezpečné" Povedala Ginger.

,,Bekka ideš to zistiť?" Drgol do nej Nathan. Ona sa naňho len vražedným pohľadom pozrela.

,,Ja idem" Povedala som a spravila som krok vpred, keď v tom ma Nathan chytil za ruku a potiahol späť.

,,Aah. Čo robíš?"

,,Ty tam nejdeš. Môže ti to ublížiť. Alebo ťa to zabiť. Nech ide Bekka" Usmial sa.

,,Ja sa o seba viem postarať. Nemusíš ma chrániť" Povedala som a v tom na mňa tá vec spoza stromu vyskočila a akoby cezomňa len prebehla, pretože ma zhodila na zem. Ako som ležala pozrela som sa hore, všetci sa nadomňa sklonili.

,,Máš pravdu. Ty máš všetko pod kontrolou" Povedal arogantne Nathan a podával mi ruku. Prijala som ju a vstala som.

,,To som nečakala" Povedala som a on sa zasmial.

,,Čakala si niekedy niečo?" Doberal si ma.

,,Ja neviem" Rýchlo som mu vlepila facku.

,,AU.. A to bolo za čo?" Spýtal sa a chytil si líce.

,,Len, že či si to čakal" Zasmiala som sa.,,Milujem ťa" Prstom som mu pinkla po nose a odišla som. On sa tváril úplne nechápavo.

,,Hej poďte sem. Sú tu nejaké dvere" Zakričala Bekka a všetci sme za ňou prišli. Bekka ich pomaly išla otvoriť s rukou natiahnutou ku kľučke.

,,Ach. Toto nieje horor" Povedala som a sotila som ju nabok a otvorila som dvere. V tom tam niečo vybuchlo a v obrovskej rychlosti som pocítila ako ma niekto chytil a zvalil na zem. Bol to Nathan. Pomaly mi pomohol vstať. Pískalo mi v ušiach.

,,Si v poriadku?" Spýtal sa ma Nath. Ja som si akože čistila uši.

,,Myslím. Sú všetci v poriadku?" Spýtala som sa a pozrela na ostatných.
,,Sme" Povedala Ginger.

,,Aj Bekka?" Otočil sa a za ním práve stála.,,Sakra".. Otočil sa späť na mňa,,Mala si nechať Bekku otvoriť"

,,Mňa by si nezachránil a umrela by som" Ozvala sa Bekka.

,,Však o to ide" Povedal. Bekka si založila ruky.

,,Ďakujem ti. Asi ťa vážne potrebujem" Usmiala som sa naňho.

,,No, ako ťa poznám áno. Áno potrebuješ" Zasmial sa a ja tiež. Keď sme sa otočili všetci sme zakričali. Pred nami stál na niekto, kto vyzeral ako vysoký zhrbený zamatový hnedý človek z vlčiou papuľou a packami namiesto končatín. Všetci sme stuhli. On rýchlo schmatol Bekku a zavyl. Potom v rýchlosti zmizli.

,,Čo to bolo?!" Spýtala sa Ginger.

,,Ja neviem, ale Bekka je preč" Potešil sa Nath.

,,Musíme jej ísť pomôcť inak bohviečo jej tá príšera spraví" Povedala som.

,,Ale kde ich máme nájsť? A navyše, kto je tak rýchli ako hento, aby ich dohnal?" Spýtal sa Ethan a v tom sme sa všetci pozreli na Natha.

,,Oooh nie! Zabudnite. Ja ju zachraňovať nebudem. Som rád, že je preč" Začal.

,,Urob to.. Pre nás" Povedala som a usmiala som sa.,,Pre nás všetkých"

NATHAN

Všetko vo mne vrelo.

,,Joj!" Povedal som naštvane a zmizol som v lese, ktorý nepoznám, hľadať tvora, ktorý je nebezpečný zachrániť osobu, ktorú nenávidím. Keď som tam došiel zbadal som ich. Bekka bola priviazaná ku stromu a ten divný tvor varil v obrovskom kotly vodu. Začal som sa smiať, lebo mi to pripadalo moc smiešne, ale ten tvor to začul tak som si zapchal ústa a skryl som sa za strom. Vyšiel som z druhej strany a keď sa nepozeral som ho prekvapil a vyskočil som naňho. Tvora som podkopol a bežal som za Bekkou.

,,Ty si ma prišiel zachrániť?" Spýtala sa drzým tónom.

,,Tiež z toho niesom dvakrát nadšený, ale musel som" Povedal som a rýchlo som ju odväzoval. V tom ma okolo pása chytil ten tvor a zdvihol ma do vzduchu.

,,Ten má ale silu" Povedal som a kusol som mu do ruky. On ma okamžite pustil. Rýchlo som odviazal Bekku a zmizli sme späť.

,,Ble.. Ble" Čistil som si ústa.

,,Čo je? Čo sa stalo?" Spýtala sa Freya.

,,Kusol som ho. Preboha to je hnusné. Musíme z tadiaľto vypadnúť" Povedal som a všetci sme bežali k východu. Rýchlo sme vyšli von.

,,Zaujímalo by ma kto všetky tieto dvere vymyslel" Povedal som.

,,Neviem, ale na dnes mám dosť" Povedala Freya.

,,Podľa mňa sú tie dvere super" Povedala Ginger.

,,Hej, ale teba sa tam nesnažili zjesť!" Ozvala sa Bekka.

,,Ale minule, keď si tu nebola sme sa ju my ostatní snažili zabiť" Zasmial sa Ethan.

,,To není vtipné" Povedala Ginger.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now