90. Mám Svoje Podmienky

521 77 24
                                    

,,Tancujeme! Whoooo!" Kričala Ginger v mojom tele na celý dom pri hlasnej hudbe. Ja som sa na nej len smiala. Tancovala s Ethanom.

,,Preboha.. Ja sa na to nemôžem pozerať" Zdesene som pozerala na moje tancujúce telo. Musela som sa otočiť. V tom ku mne s tichým chechotom podišiel Nath.

,,No tak Freya.. Bav sa.. Nestane sa ti každý deň, že sa ocitneš v inom tele. Respektíve Gingerinom" Zasmial sa. Prekrútila som očami.

,,Už chcem byť späť. Už je to týždeň! Jeden týždeň Nath!" Zamračila som sa a pozrela mu do očí. Usmial sa a podišiel ku mne bližšie.

,,Neboj.. Adrien už hľadá Dèmonicu, takže keď ju nájde povie ako sa toho zbavíte.. Viem, že ti ten týžden riadne liezol na nervy.." Zasmial sa a pozrel mi do očí.,,Pretože si ma nemohli pobozkať" Zasmial sa. Založila som si ruky a pozrela naňho so zdvihnutým obočím.

,,Len si nenamýšľaj. Kľudne by som to vydržala aj bez teba" Odfrkla som si. Zachechtol sa.

,,V tom prípade, keď sa vrátiš späť ťa týždeň nepobozkám" Žmurkol na mňa. Vyvalila som oči. To mi robí naschvál. Ja tie pery jednoducho musim mať! Ja to už asi dlhšie nevydržím.

,,Hah.. To v pohode zvládnem" Uškrnula som sa. Idiot. Toto je snáď najhoršia vyhrážka akú mi mohol povedať.

,,Ale netvár sa.. Je vidno, že ťa to vnútri doslova trhá na kusy" Uškrnul sa. Mala som chuť vybuchnúť. Chytiť ho za golier, pritiahnuť ho k sebe a pobozkať. Ale som Ginger, takže nemôžem.. Už chcem byť mnou. Ach!
.
.
.
Prešli dva dni.
.
.
.
,,Freya! Adrien už našiel Dèmonicu" Zakričal Nath a za ním stál Adrien, ktorý držal Dèmonicu, ktorá ho pohľadom balila.

,,Si strašne sexy vieš to?" Usmiala sa a prešla si jazykom po perách. Adrien len prekrútil očami a hodil ju predomňa s Ginger. Samozrejme vo vymenených telách.

,,Rada vás vidím" Usmiala sa Dèmonica, ktorá sa vykrútila od Adriena.

,,Ak im ublížiš zabijem ťa" Povedal Adrien a pozeral na Dèmonicu. Prekrútila očami.

,,Neboj zlato" Žmurkla naňho a podišla k nám.

,,Hm.. Aký máte problém? Nebodaj sa vám žije v telách najlepšej kamarátky zle" Zdvihla obočie a pozrela na Ginger a potom na mňa.

,,Hej.. Zbav nás toho!" Zamračila som sa.

,,Prečo by som mala? Ginger?" Zasmiala sa, keď ma tak nazvala. No ha ha ha vtip roku.

,,Pretože ak to neurobíš Adrien ťa prinúti" Povedala skutočná Ginger v mojom tele a usmievala sa.

,,Hm.. A keď vám poviem, že za to niečo potrebujem?" Uškrnula sa.

,,Tak ťa odignorujeme" Pozdvihla som sarkasticky obočie.

,,Tak dobre.. Tak v tom prípade si zvykajte na nové telá. Máte na to celý život" Žmurkla na nás a otočila sa na mňa odchod. Adrien na druhej strane sa na ňu zamračil.

,,Chcem za to len jednu maličkosť. Zadarmo nič nerobím.. Každopádne.. Som predsa démon" Zachechtla sa a pomaly sa otočila späť k nám.

,,Ach.. Tak čo chceš?" Povdzychla som si.

,,Chcem, aby ste cestovali až do Eufrénie, aby ste mi doniesli dýku" Usmiala sa.

,,Dýku? Načo je démonovi dýka?" Zdvihla som obočie. Prekrútila očami.

,,Nieje to obyčajná dýka. Tá dýka dokáže jedným bodnutím zabiť akékoľvek stvorenie. Nech je čokoľvek. Zabije" Uškrnula sa.

,,A to si myslíš, že dáme do ruky práve tebe?!" Zasiahol do toho Adrien. Povdzychla si.

,,Počuj.. Ja to nepotrebujem.. Ibaže to niektorí používajú proti nám. A to nedovolím. A u démonov to bude v bezpečí" Zdvihla naňho obočie.

,,Hej? Pretože démoni sú zlé stvorenia, takže v tom prípade zabudni, že ti tú dýku dajú!"

,,Tak potom nech oni zabudnú, že budú niekedy sami sebou!" Zasmiala sa. Ginger Zavrčala. Pozrela som na ňu.

,,Kľud líška. Fajn.. Odnesiete túto dýku tuto anjelikovi. Pre mňa je hlavné mať pokoj od tích idiotov, čo nás zabíjajú" Prekrútila očami.

,,Uhm. Ja mám ešte jednu podstatnú otázku" Ozval sa Nath. Všetci sme naňho pozreli.,,Čo je Eufrénia a kde je?" Zamračil sa.

,,Pff.. Je to mesto drakov." Zasmiala sa.,,Aby ste sa tam dostali však potrebujete draka" Uškrnula sa.

,,Super, kde ti máme teraz nájsť draka?" Zamračil sa Nathan.

,,Zlato.. Oni vyzerajú ako ľudia. Len niektorí v dnešnej dobe majú schopnosť premeniť sa na drakov." Prekrútila Dèmonica očami.

,,Počkať! Takže to existujú aj draci?" Spýtala sa Ginger.,,O čom všetkom ešte neviem?" Pokrútila hlavou.

,,No, o tomto som nevedela ani ja" Pošepkala som ako som sa k nej naklonila.

,,Hm.. A poznám jednu dračicu, ktorú by som vám mohla dohodiť. Viete.. Mám svoje známosti" Tajomne sa usmiala sa.

,,Fajn.. Ale chceme byť najprv sami sebou. Potom ti donesieme tú blbú dýku" Prekrútila som očami.

,,Dobre.. Zajtra vám donesiem tričko toho dievčaťa a tuto Nathan by vám ju pomohol vystopovať. Takže.. Dnes to ešte nejak musíte vydržať. Zajtra tiež, pretože sa zastavím až večer. Viete.. Démonské povinnosti a bla bla bla" Prekrútila očami.,,Ahoj krásavec.. Snáď sa ešte uvidíme" Cvakla zubári pri Adrienovom uchu a on na ňu naštvane zavrčal. Potom zmizla.

,,Tak neznášam démonov" Otriasol sa Adrien. Zasmiali sme sa.

,,Moc ďakujem Adrien.. Veľmi si nám pomohol" Povedala som.

,,Za málo" Usmial sa a zmizol.

,,Posledné dva dni.. Ako si ich užijete?" Pozrel na nás Nath. Ja a Ginger sme si vymenili pohľady.

,,Idem spať" Povedali sme obe naraz a zamierili do mojej izby. Keďže je teraz Ginger mnou a ja som ňou tak spáva u mňa. Jej rodičom to nevadí. Spáva somnou vo veľkej posteli a chudák Nathan správa dole na gauči. Ľahli sme si a za chvíľu sme zaspali. Zobudili sme sa až ráno. V mojom šatníku sme si obe vybrali nejaké pekné veci. Ja samozrejme nejaké tmavé.. Veď aj keď som v Ginger, stále som to ja. A Ginger v mojom tele si vybrala krátke ružové šaty. Došli sme dole za Nathom, ktorý nám už urobil jedlo. Najedli sme sa.

,,Počujte.. Dnes je váš posledný deň, čo vy nieste vy, takže by sme to mohli využiť, čo poviete?" Usmial sa Nath.

,,Využiť ako?" Zdvihla som obočie.

,,Na rohu ulice je party. Každá budete sama sebou.. Berieš? Freya?" Žmurkol na mňa. Alebo mám povedať na Ginger? Ja som v nej tak hm.. Neviem.

,,Samozrejme!" Poskočila Ginger.,,Ja beriem! Bude zábava.. Prosím Freya.. Prosím prosím prosím!" Začala pri mne skákať ako zmyslov zbavená a držala ma za ruky.

,,Hm.. No ja neviem" Pozrela som na ňu.

,,Prosím! Prosím! Prosím!" Kričala sa a skákala.

,,Tak dobre.. Dobre Ginger! Kvôli tebe" Prekrútila som očami.

,,Ďakujem" Nadšene ma obajala. Už som si v podstate zvykla za ten čas, že sa objímam sama zo sebou, ale v podstate som zvedavá na tu party.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now