Ethan sa začal prebúdzať. To je dobré znamenie.
,,Schovaný neschovaný ideeem" Ozvalo sa zvonku. Stuhla som. Sakra! Nath je nejak skoro hore.. No jasné.. To kúzlo naňho bolo asi moc slabé.
,,Rýchlo.. Nathan" Ukázala som na dvere. Obe sme sa dotkly Ethana.
,,Je po vás" Vrazil dnu Nathan a v tom sme všetci zmizli. Objavili sme sa u Freyi doma. Vydýchli sme si a pustili sme Ethana.
,,Si v pohode?" Spýtala som sa ho. Freya rýchlo vstala a vytvárala ochranné kúzlo.
,,V pohode? Môj najlepší kamarát ma chcel zabiť" Vyzeral mimo. No.. Kto by nebol?
,,Ak ťa to uteší nieje to prvý krát, čo chcel zabiť najlepších kamarátov" Usmiala som sa, aby som ho utešila. On na mňa pozeral kamenným pohľadom.,,Poď pomôžem ti vstať" Podala som mu ruku a zdvihla som ho.
,,Freya. Potrebuješ pomoc?" Spýtal sa jej.
,,Už to je" Povedala a zložila svoje ruky a práve vtedy domom prešla zvláštna tlaková vlna.,,Nedostane sa sem" Vydýchla si. Usmiala som sa.
,,Super, ale dokedy sa tu budeme skrývať?" Spýtal sa jej Ethan.
,,Ja neviem" Odpovedala mu.
,,Freya. Nerád to hovorím, ale myslím, že by si s ním mala bojovať. Si z nás najsilnejšia a musíme ho niekam zavrieť predtým než ublíži nevinným ľuďom v meste" Pozrel na ňu. Len som ich sledovala.
,,Ach.. Ja viem, ale bojím sa, že by som mu mohla ublížiť" Zahryzla si do pery.
,,No Ethan má pravdu. Si najsilnejšia a my sa tu nesmieme skrývať celý život" Povedala som.
,,No a Ethan ty nemôžeš ísť so mnou? Nath mi povedal, že v tej knihe bolo písané, že si mocnejší než sa zdá" Zdvihla naňho obočie. Prekvapený zostal stáť.
,,To tam vážne bolo? No zatiaľ o tom neviem a ďalšia vec - nemôžem to riskovať, pretože Nathan vie, že mám v žilách jeho krv a naschvál by ma zabil, aby sa zo mňa stal upír" Mykol plecom.
,,Ach..máš pravdu. Pôjdem sama vy zatiaľ niečo vymyslite" Kývla na nás.
,,Ja sa musím teleportovať do kvetinárstva, lebo tam mám veci potrebné na zistenie ako sa toho zbavím. Ginger ideš so mnou?" Spýtal sa ma.
,,Jasné. Tak veľa šťastia Freya" Povedala som jej a chytila som Ethana za ruku. On zavrel oči, ale keď ich otvoril, tak sme zistili, že sme stále na mieste. Freya sa na nás otočila.
,,No choďte!" Povedala.
,,Ja nemám mágiu" Vydýchol Ethan. Freya sa pozrela na svoje ruky a vystrela ich pred seba, ale nič sa nestalo.
FREYA
,,Ani ja" Zdesene naňho pozrela. Všetci sme si vymieňali obávané pohľady.
,,To Nathan. Keď za mnou prišiel žiadal si niečo, čo zabráni tvojej mágii. Chcel ti to dať okolo domu. Asi to našiel a podarilo sa mu to. Je to taký piesok. Tvoj dom je v kruhu z piesku, ak ten kruh prerušíme získame mágiu" Povedal Ethan.
,,Veľa šťastia s tým" Ozval sa Nathan, ktorý práve otvoril dvere. Ginger vyvalila oči a chytila sa Ethanovej ruky.
,,Je po nás" Zašepkala, no počula som ju.
,,Keď vás tu mám tak krásne pokope. Kto chce ísť prvý?" Chladne sa zasmial a obzeral sa po nás. Och.. Ranilo ma vidieť ho takto.. Bezcitného. Ale, čo iné mi zostáva?
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...