74. Nie Každý Má Dobrý Život

610 88 21
                                    

Došla som domov a hneď som sa hodila mame okolo krku.

,,Nezdržiavaj Mia.. Čo sa stalo a kde si bola?!" Odhodila ma od nej. Hm. Nieje bohviečo mať za rodičov lovcov. Skoro sa o mňa ani nezaujímajú.

,,Ja.. Bola som u tej čarodejnici Freyi a bol tam aj ten upír..."

,,Hm" Došiel za nami aj môj otec.

,,Vyhrážali sa mi.. Vlastne nám"

,,A predsa žiješ.. Sláva.. " Povedala mama.. Občas myslím, že ma ani nemajú radi. Kto toto takto hovorí.,,No a čo tie úbohé deti hovorili? Snáď si nemyslia, že nás môžu poraziť"

,,No vlastne nás varovali. Vraj ich je fakt veľa a dokážu nás všetci zabiť a aj keď sa niektorí ešte v láske nemajú, lovcov nemá nikto rád" Povedala som a mama a otec sa začali silno smiať.

,,Dospej Mia! Oni nás nemôžu poraziť. Vieme ako zabiť každého jedného z nich a len tak ľahko sa to nezmení. Neodstúpime. Kľudne im to môžes ísť aj povedať. Hlavne buď arogantná a zlá. Snáď sa naštvú tak, že ti urvú hlavu z tela" Zasmiala sa mama. Tak toto vážne zabolelo. Oni ma vážne nemajú radi.

,,Čo sa tváriš smutne? Takto sa tvári lovec? Radšej okamžite začni trénovať! Si slabota. Nedokázala by si preťať ani melón, tak ako sme ťa s mamou vychovali?!" Zakričal na mňa otec. Niekedy by som najradšej ušla. No a pri takejto rodine by som sa asi fakt najradšej zabila. Do očí sa mi hrnuli slzy.

,,Viete aký je váš problém?!" Otočila som sa k nim!

,,Vy ste ma nikdy nevychovávali. Vy ste ma jedine trénovali!" Zvýšila som hlas.

,,A vidíš. Aj tak vieš hovno!" Zakričala mama.

,,Tak a dosť! Jedno čo som sa od vás naučila bolo presadiť si vlastný názor! A ja vás nenávidím! Už vás nikdy nikdy nechcem vidieť!" Zakričala som mame do ksichtu a popri tom sa občas otočila na otca. Mama mi dala riadne silnú facku a ja som spadla na zem a plakala. Musela som ujsť. Rýchlo než sa stane niečo viac. Vstala som. Otvorila som dvere a bežala som. Z vnútra som počula krik,,Však ty sa vrátiš! Nemáš kam ísť!" Kričal otec. Prvé miesto ma napadlo u Ginger. Ale ona ma nenávidí. Je vôbec niekto na svete kto ma má rád a nechce ma mŕtvu? Zložila som sa na ceste k Ginger. Už som to nevydržala. Plakala som a plakala.

FREYA

,,Snáď sa Mii podarí presvedčiť ich" Povedala som a pozrela som na Natha a Ginger.

,,No dúfajme.. Ak nie bude vojna. Jednej sme sa síce vyhli, ale pre istotu tu je ďalšia" Vzdychol si Nathan a sadol si na schody vedľa Ginger. Ja som len chodila sem a tam.

MIA

Keď som sa upokojila bežala som k Ginger. Otvorila mi jej mama.

,,Dobrý.. Prišla som za Ginger. Je doma?" Spýtala som sa.

,,Nie.. Prepáč. Je u svojej kamarátky Freyi" Povedala.

,,Dobré ďakujem. Dovidenia" Pozdravila som a bežala som k Freyi. Ale na pol ceste som zastavila. Však ona ani Nathan ma nenávidia. Som fakt tak zúfalá? Chvíľu som rozmýšľala, ale potom som sa zas rozbehla. Došla som k dverám a srdce mi bilo rýchlo. Bála som sa zazvoniť. Určite ma budú nenávidieť. Ach. Vzdychla som si a pomaly cúvala od tých dverí. Nieje to dobrý nápad. Ja.. Asi sa budem musieť vrátiť späť domov. Tam kde ma nenávidia najviac. Všetci hovoria. Všade dobre, doma najlepšie. U mňa to platí opačne. V tom ale Nathan otvoril dvere a uvidel ma ako som v cúvaní zastavila a šokovane naňho pozrela. Samozrejme, že ma počul.

,,Čo je nové?" Spýtal sa ma.

,,Ale nič" Zaklamala som.

,,Tak preto si sem prišla? Nemáš nič nové?" Spýtal sa a to už vo dverách stáli Ginger a Freya.

,,Ja.. Hľadala som Ginger ale potom som si to rozmyslela"

,,Čo sa deje? Prečo sa bojíš?" Spýtal sa ma ďalšiu otázku.

,,Uhm.. Teba sa bojím" Povedala som.

,,Nie.. Už keď si sem došla. Počul som tvoje srdce"

,,Bežala som a navyše som došla sem.. Tu si aj ty" Povedala som a on sa zasmial. Podišiel bližšie ja som zas cúvla.

,,Neklam" Povedal.

,,Poď dnu" Našťastie túto situáciu zachránila Freya. Čo som zrovna nečakala, že to bude ona.

,,Ja neviem či je to..."

,,Len poď" Usmiala sa na mňa Ginger, čo ma zahrialo pri srdci. Pozrela som na Natha, ktorý ukázal na vchod a pri tom sa zohol ako gentleman a vošla som dnu. Dvere za mnou zatvoril on.

,,No čo? Pýtala si sa rodičov?" Spýtala sa ma Freya.

,,Neustúpia" Povedala som jednoducho. Fakt potrebujem teraz niekoho objať. V tom sa ku mne zozadu Nathan nahol a nadýchol sa. Okamžite som sa otočila akože WTH?

,,Čo to malo byť?" Spýtala som sa zdesene.

,,Len som sa chcel viac 'vcítiť' do tvojich pocitov" Zasmial sa.,,Prečo si aj smutná?"

,,Ja niesom..."

,,Neklam mi" Povedal medzi zuby. Pozrela som naňho. Všetci na nás pozerali.

,,Ja.. Všetci ma nenávidia" Hodila som sa na zem a rozplakala som sa. V tom ku mne pribehla Ginger a objala ma. Aspoň niekto. Freya a Nathan sa na seba pozreli a potom namňa. Sadli si ku mne.

,,Čo sa deje?" Spýtala sa Freya.

,,Moja rodina. Nenávidia ma. Nútia ma už od malička robiť veci, ktoré nechcem a riskujem kvôli nim život. Najradšej by ma zabili alebo aspoň by boli z toho radi. Ja.. Ja už tam nedokážem žiť. Neznášam ich. Ako celý môj život!" Kričala som posledné a všetci na mňa s ľútosťou pozerali.

,,Neboj.. Tu si v bezpečí.. Už ti nikto neublíži" Povedala Ginger a cítila som na sebe Freyin smutný pohľad.

,,A čo Nathan? A Freya?" Spýtala som sa a od Natha som počula smiech.

,,Snáď si si nemyslela, že by som to spravil.. Prosím ťa" Prekrútil očami. Pozrela som na Freyu, ktorá vražedne pozrela na Natha typu: 'ty idiot nechal si ma v tom samú'.

,,Eh.. Ja sa priznávam nemala som ťa rada. Ale vieš ako si sa správala?" Spýtala sa ma. Trochu som sa zachechtala.

,,Prepáč za to. To mi vždy doma radili. A ja som ich poslúchala" Povedala som.

,,Tak fajn.. Ja myslím, že si všetci odpúšťame. Nejdeme do kina?" Nathan sa postavil a všetci sme sa naňho pozreli. Nechápavo na nás pozrel.

,,Zavolám aj Ethana?" Zdvihol obočie

FREYA

Vstala som a pozrela som sa naňho typu 'vážne?'

,,To nemyslíš vážne! Nepôjdeme do kina! Chystá sa vojna"

,,Freya.. Za to" Ginger s Miou sa postavili,,Nemusíš to brať tak vážne" Povedala Ginger.

,,Čože?"Pozrela som na ňu.

,,No.. Keď nás zabijú aspoň sme videli najnovší film" Povie Ginger. Pokývem nad ňou hlavou.

,,Máš pravdu. Takže kino. Ale zavolajme aj ostatných Ethan, Zalia, Danny, Bekka...Adrien" Usmiala som sa doširoka.

,,Áno!" Skríkla Ginger.

,,Už sa teším.." Povedala Mia..všetci sme na ňu pozreli.

,,Ou.. Do pekla.. Ja s vami nejdem, že?" Spýtala sa. Ja som sa zasmiala.

,,Samozrejme, že ideš len sme radi, že ti je už lepšie" Usmiala som sa na ňu. Zatiaľ sme zavolali ostatných.

NO TAK TERAZ, KEĎ STE SPOZNALI MIU VIAC A ZISTILI STE PREČO ROBILA VŠETKO TAK AKO TO ROBILA AKÝ NA ŇU MÁTE NÁZOR? SOM FAKT ZVEDAVÁ, ČI HO NIEKTO ZMENIL, KEĎŽE PRAVDEPODOBNE JU VÄČŠINA Z VÁS NEMALA RADA 😂 😂 😂

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang