FREYA
,,A je to tu" Povedala som ako som vošla k Ginger do izby. Ona sa hneď postavila.
,,Sú tu?" Prekvapene sa spýtala.
,,Všetci už čakajú v paláci" Prikývla som.
,,Paláci?" Vyvalila oči.
,,Potrebovali sme veľa priestora" Zachechtla som sa.
,,Už ideme?" Podišla ku mne.
,,Hej. Ty pôjdeš s Ethanom si sadnúť na miesto pre čarodejníkov. Medzi nimi a ľuďmi nepozná nikto rozdiel však všetci sme ľudia. Sadneš si tam a zaradíš sa. Ja budem s Nathom čakať na príležitosť ukázať sa pred všetkými na pódium, ktoré sme tam postavili. Snáď nebude veľká panika. Ty a Ethan pôjdete s vlkmi a potom sa rozdelíte. Každá jedna rasa sedí inde, prišli len tí, čo sú ochotní vypočuť nás a zachovať mier, ale sú tam aj zvedavci, ktorí môžu byť horší." Zahryzla som si do pery.
,,Fajn. Len sa prezlečiem a môžme ísť" Povedala Ginger a ja som na ňu čakala pred dverami. Keď vyšla mala na sebe čierne šaty s červenou čipkou.
,,To si robíš srandu? Akože ja viem, že chceš zapadnúť medzi čarodejnice ale vážne? Toto? Nechceš k tomu ešte klobúk a metlu?" Zasmiala som sa.
,,No hľadala som nejaké šaty, ale Laura tu má iba takéto. A navyše viac to vyzerá upírsky než čarodejnícky. Zrovna ty by si to mala vedieť" Uškrnula sa.
,,No ha ha ha veľmi vtipné" Pretočila som očami. Ani som si nevšimla, kedy sa tu objavila Laura, no zrazu stála vedľa mňa.
,,Preboha Ginger okamžite to vyzleč. Ja som vám obom pripravila niečo oveľa lepšie" Usmiala sa. Prekvapene som na ňu pozrela. Aké milé.
.
.
.
,,Nemyslím, že máme čas na módnu prehliadku" Povedala som ako som vyšla s fialovo čiernymi šatami s čipkou krátkymi asi po stred stehien s čiernymi koženými čižmamy.,,Ticho.. Otoč sa!" Laura mi naznačila prstom, aby som sa otočila. Otočila som sa.,,Dokonalé! Už len make up a vlasy" Nadšene vstala z postele a kráčala ku mne.
,,Ja sa nemaľujem. A vlasy mám dobré... ja som spokojná! A mimochodom čižmy k šatám? Vážne? Je Jar ak o tom nevieš a vonku nemrzne! Och a ďalšia vec - budeme vnútri." Zamračila som sa.
,,Ach to nemyslíš vážne. Budeš stáť pred toľkými ľuďmi. A všetci ťa budú vidieť! Nechceš nám vlkodlakom predsa spraviť hanbu, že nie?" Zdvihla na mňa obočie.
,,Ale ja som čarodejnica" Nechápavo som po nej pozerala.
,,Že nie?!" Vycerila na mňa zuby a tvárou bola kúsok od mojej.
,,Nie" Vyvalila som na ňu oči.
,,Super takže ideme na ten make up" Nadšene poskočila a prišla ku mne. Našťastie situáciu zachránila Ginger, ktorá sa vrátila z kúpeľne tiež prezlečená v šatách, čo jej dala Laura. Boli čierno modré podobne vyzerajúce ako moje a tiež mala obuté čižmy.
,,Kto toto vymyslel? Čižmy k šatám?" Prehovorila Ginger a ja som sa zasmiala.
,,No. Tento štýl udáva profesionálka Laura, takže radšej pššt" Priložila som si prst k perám, akoby som hovorila tajomstvo.
,,A čo je to za štýl? Ideme do potopy?" Povedala a obe sme pozreli na Lauru.
,,Ticho obidve! Sú miesta kde sa to tak nosí a navyše to vyzerá sexy. No, ale už musíme ísť na ten make up vlasy ak dovolíte!" Zavrčala na nás.
,,Och fajn.. Postarám sa o to" Povedala som a mávla som nad nami rukou a obe sme mali krásne natočené vlasy a pekne spravený make up so všetkým, čo k tomu patrí. Uškrnula som sa.
,,Wau" Povedala Laura omámene.
,,Ako si to spravila?" Spýtala sa ma Ginger, ktorá na mňa tiež vyvalila oči.
,,Ja.. Ja neviem" Pozrela som na ňu a potom na Lauru.
,,Zavolám Ethana. Už by mali byť všetci pripravený" Povedala Ginger a bežala za ním.
GINGER
,,Wau.. Vyzeráš úchvatne" Povedal Ethan hneď ako som k nemu prišla.
,,Ďakujem" Začervenala som sa s úsmevom a zasnívane som ho pozorovala, kým ma prerušil.
,,Uhm. Prečo si prišla?" Zdvihol obočie.
,,Och jasné.. To Freya. Ona objavila nejakú svoju novú moc. Iba nad nami mávla rukou a mali sme spravené vlasy aj make up" Znelo to vážne zvláštne.
,,Čože?" Prekvapene na mňa pozeral.
,,Bolo to super! Aj tebe by to mohla spraviť ak chceš" Povedala som a on na mňa pozrel so zdvihnutým obočím.
,,Poďme za ňou kým máme ešte čas" Povedal a obaja sme k nej prišli.
,,No čo ste zistili?" Hneď sa spýtala Freya a pozerala na Ethana.
,,No.. Pamätáš sa, čo si po mne musela opakovať po latinsky, že?" Začal.
,,No?" Nechápavo ho sledovala s očakávaním, kam to vedie.
,,Vôbec si tomu nerozumela, že nie?"
,,Nie" Priznala sa.
,,Skvelé. No. Bolo to o tom, že som vlastne žiadal všetkých mŕtvych čarodejníkov, aby ti dali svoju moc ak ju už nepotrebujú a som si istý, že tých čarodejníkov bolo veľa čiže si vlastne dostala z každej moci niečo až sa ti poskladalo niečo iné a môžeš meniť veci, čiže vlastne teraz dokážeš absolútne všetko" Povedal v rýchlosti.
,,Ooo vážne? Dokážem zastaviť čas?" Potešila sa Freya a vystrela pred seba ruky a zastavila sa. Ja a Ethan sme na ňu obaja znehybnene pozerali, kým sa k nej Ethan rozhodol vykročiť.
,,Nie.. To nedokážeš" Zložil jej ruky.
,,Ach škoda" Povdzychla si.
,,No, ale technicky si neporaziteľná. A nezastaví ťa ani nejaký blbý náramok" Uškrnul sa.
,,Jupí" Piskľavo som povedala a pohla sa k dverám.
,,Skôr som čakal reakciu šestnásť ročného dievčaťa než päť ročného dieťaťa" Dodal Ethan.
,,Môžme ísť?" Spýtala sa Laura.
,,Och áno. Vy už môžte. Ja ešte počkám na Natha" Povedala Freya a my s Ethanom a vlkmi sme odišli. Vošli sme do obrovského paláca.
,,Fakt by ma zaujímalo z kadiaľ do pekla vyhrabali takéto miesto" Povedala som a pozrela na Ethana.
,,Neviem ale je nádherné" Povedal a zrazu som pocítila ako sa jeho ruka dotkla mojej. Naše pohľady sa stretli. Ja som naňho pozerala s pootvorenými ústami a on sa na mňa usmial. Nakoniec sme si popreplietali prsty a ja som sa začervenala. Potom sme sa pohli ďalej. Ešte som videla, keď sa od nás vlci po ceste odpájali, že sa na mňa Laura usmiala a žmurkla na mňa a ja som jej úsmev opätovala. Oni si išli sadnúť k svojmu druhu a my s Ethanom k čarodejníkom. Všade sa zdalo, že je veľmi málo miesta ale nakoniec sme si našli miesto pre dvoch vedľa seba a posadili sa.
FREYA
Sedela som v izbe na posteli a stále čakala na Natha, kým konečne dorazil a super rýchlosťou sa zjavil vo dverách až som sa mykla.,,Koľkokrát ti mám hovoriť, že mi toto nerob? A navyše meškáš, čakám na teba už dosť dlho. Už by sme mali ísť" Hovorila som no v tom to prerušil jeho bozk. Zas sa u mňa objavil tak rýchlo, že som si to ani nevšimla, ale hneď som bola pokojná. A keď sme sa od seba odtrhli zamilovane som sa naňho zapozerala.
,,Vyzeráš prekrásne" Povedal a ja som sa začervenala a usmiala. Pozrela som sa do zeme a potom späť naňho.
,,Ani ty niesi na zahodenie" Usmiala som sa do boku a on sa zachechtol.
,,Smiem prosiť?" Povedal a ukázal mi lakeť. Preplietla som cezeň moju ruku a išli sme do paláca.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...