,,Dnes sme bez Natha ľudia" Povedala som, keď mi Ginger otvorila dvere. Ona má fakt krásny dom, ale ja mám krajší a väčší a desivejší a samozrejme starší. Pff.. Žiadna chvála. Ako som vošla hneď som zbadala Ginger aj Ethana. Ooha, takže oni sú zas spolu? Ale čo. Niežeby som žiarlila na Ginger. To ani náhodou nie. Práve naopak. Prajem im aby si konečne povedali to, čo je zrejmé. Majú sa radi o trochu viac ako kamaráti. Človek by musel byť slepý keby to nevidel.
,,Čože? Prečo? A kde je?" Spýtala sa ma uhla mi z cesty, nech prejdem.
,,To nepovedal.. jednoducho odišiel" Mykla som plecom.
,,Aha" Sadli sme si na gauč, kde už sedel Ethan.
,,No baby.. Nerád vám skáčem do vašej zmysluplnej konverzácie, ale mám nápad na kúzlo, s ktorým si užijeme strašnú srandu. Neviem síce presne čo to obnáša, ale u otca som našiel tieto elixíri" Ethan na stôl položil tri fľašky s modrou tekutinou.
,,Bojím sa spýtať sa" Neveriacky som ukázala som na tie fľašky.
,,Vraj to zaručí zábavu. Síce nemám absolútne poňatia ako, ale o to to je zábavnejšie" Zasmial sa a jednu otvoril a vypil. Ja a Ginger sme predtým zakričali 'nie' ale už bolo neskoro. Ethan na nás pozrel.,,Nič sa nedeje" Povedal.,,No taak.. Skúste to. Nikdy neviete či vám to nedá krídla. Dnes sa budeme baviť, tak to vypite a nebojte sa"
,,Ja len dúfam, že keď sa premeníme na drakov alebo jednorožce máš protikúzlo" Povedala som a naraz s Ginger sme si štrngli a vypili to.
,,Mňam. Chutí to ako melón" Povedala Ginger.
,,Ale sme v pohode... zatiaľ" Povedala som a zatočila sa mi hlava, že som skoro spadla, tak som sa ako na reflex dotkla Ethana a podoprela sa. Zrazu mi bolo úžasne a navyše Ethan mi pomohol vstať a znova si sadnúť na gauč. Hneď som sa ho pustila a bolo mi dobre. V tom k Ginger vošiel Nathan.
,,Nath čo tu robíš? Dnes si tu byť nemal" Prekvapene som naňho pozrela.
,,Zmena plánu. Čarodejnice sa ma snažia zabiť a ja nemám potuchy prečo. Možnože zistili, že sa spolu kamarátime čo by znamenalo niečo veľmi zlé" Nejak som vôbec neriešila čo mi Nathan hovoril lebo som dokázala myslieť len na Ethana. To ako sa ma dotkol. To bolo také príjemné a paralyzujúce a ako som si všimla aj Ethan pocítil nejakú iskru. Len tak sme sa na seba pozreli. Ginger sa na nás pozerala dosť žiarlivo, ale ja za to nemôžem. Niečo ma k nemu ťahá. Ale neviem čo. Ehm. No nič musím sa sústrediť.
,,Ginger!" Chytil ju Nathan a otočil ju k sebe, aby sa nepozerala na nás.,,Čo sa to, prosím ťa, deje?!" Spýtal sa jej a pohľadom hádzal na nás.
,,Ja.. Ja neviem, ale aj nikdy som si nevšimla, že máš tak krásne zelené oči" Pozrela sa mu Ginger do očí.
NATHAN
,,Čo? To si robíš srandu? Ach.. Deje sa vážna vec ľudia! Vnímajte ma!" Zakričal som a to ma už Ginger objímala okolo ruky. A všimol som si, že Freya sa držala za ruku s Ethanom. Ako som to zbadal zamračil som sa ako sa dalo, ale rýchlo som sa otočil. Freya ho miluje! A..a on ju tiež! Ja by som mal vypadnúť, ale počkať Ginger ma drží za ruku!,,Ehm Ginger. Mohla by si ma pustiť? Prosím?" Prosebne som na ňu pozrel. Chcem čím skôr preč.. Freya a.. A Ethan.. Och.. Až sa ni zdvíhal žalúdok.. Niežeby som mu neprial šťastie. Ale Freyu.. Jednoducho nie!
,,Mohla, ale nepustím. Už nikdy." Zdvihla ku mne hlavu.,,Pamätáš sa, keď si ma vtedy uhryzol?" Pozrel som na ňu začudovane, že kam tým mieri.,,Ak somnou budeš nebude mi to vadiť" Čo to do pekla splieta?! To sa vážne pomiatla?,,Milujem ťa odkedy som ťa prvý krát zbadala Nathan Woods"
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...