117. Smrť Na Obzore!

377 53 31
                                    

,,Zaujímalo by ma, ako to teraz vnímaš" Zasmiala sa Tiga.,,Asi to je ťažšie prijať, no nie?" Zdvihla obočie.

,,No.. " Bola som ticho a sledovala výhľad na nás ostrov.. Asi už určite zistili, že som preč.. Bohvie, čo si myslia, že kde som zmizla...

NATHAN

,,A teraz, keď už viete všetko.. Môžete konečne zmiznúť z nášho campu" Povedal starý.. No.. Posledné, čo sme sa dozvedeli je, že nemajú duše.. No myslím, že viac už aj tak nepotrebujeme.. A potrebujeme nájsť Freyu.

,,Ok" Otočil som sa a išiel som preč. Ostatní už išli ďalej. Ostali tu len Avery a Bekka. No potom som si uvedomil.. Nechcem nikomu ublížiť.. A chcem krv. Otočil som sa k mužom a toho mladého som si zakusol.. Má lepšiu krv ako ten starý. Ani sa nestihol spamätať. Po chvíli, keď som nasal dosť tekutiny, som ho pustil a odišiel som.,,Tak zatiaľ.. Ešte sa uvidíme" Povedal som a všimol som si výrazy v tvárach dvoch dievčat, čo tu zostali.,,Čo je? Bol som hladný.. A som upír" Pretočil som očami a prešiel som okolo nich. Išiel som do campu. Oni zarazene sledovali muža.

,,Tomu ver, že sa ešte uvidíme.. Ale za toto... To budú horšie podmienky" Zakričal za mnou. Neviem, čo urobil alebo ako sa zatváril na dievčatá, no tie ma dobehli a spolu sme išli do campu.

,,Nejaké nápady, kde môže byť Freya?" Pozrel som na Ave.

,,Uhm.. Ani nie" Povedala.

,,Môže byť na ostrove" Povedala Bekka. Otočil som sa k nej.

,,Dosť široký pojem" Pretočil som očami.

,,Nie.. Nie na tomto.. Chcela predsa letieť na ten, bez gravitácie" Zdvihla obočie.

,,No hej! Jasné! Určite tam išla.. Ako ju poznám" Chytil som Bekku za ramená a potriasol som ňou. Upírskou rýchlosťou som od nich odišiel a bežal som na pláž. Tam sa predsa nedostanem.

FREYA

Do pekla! Na pláži na mojom ostrove som zbadala stáť Natha.,,Rýchlo poďme dnu a všetko mi povedzte.. Mala by som sa vrátiť.. Už ma zháňajú" Povedala som a išla som už do lode. Tiga ma nasledovala.

,,Otec.. Rýchlo jej do povedz, skôr ako sa na nás ostrov dostane niekto ďalší" Povedala mu.

,,Hm.. Tak si sadnite" Povedal.

,,Nie nie nie.. Nieje čas.. Rýchlo!" Netrpezlivo som prešľapovala z miesta na miesto.

,,Okej... Ako chceš.. Takže.. Tento Bermudský trojuholník, v ktorom sme je iný.. Ako som už hovoril. Raz za Pozemský rok prestane fungovať gravitácia a ostrovy vzlietnú. No ibaže každý ostrov má v sebe menšiu gravitáciu, aby sme nevzlietli aj my. No a.. To čo sa deje z vašim ostrovom presne neviem opísať.. Je to... No.. Škôr..voda, ktorá je stále pod vašim ostrovom a ďalej padá dole. Je.. No.. Myslíme si, že tam niečo je.. Ale je len jedna možnosť, ako to nájsť.. Takže.. Skočíme.. Skočíš tiež?" Zdvihol obočie.

,,Čo? Nie.. Ja.. Ja sa chcem len z tohto ostrova dostať, nie skákať do vody.. " Zamračila som sa.,,Z tohto ostrova sa už nedostaneš.. Je nemožné dostať sa z diabolského trojuholníka.. Ono v tom má totižto prsty sám diabol.. A démoni.. Je to výtvor z čistého zla..čo mi pripomína.." Schmatol ma za ruku a ťahal ma von.

,,Hej.. Hej, kam ma to vedieš? Pusť ma!" Zakričala som.

,,Toto sa predtým nestalo.. Deje sa to len posledné týždne" Povedal. Zastali sme na pláži.. Na úplnom kraji pláže.

,,My sme tu posledné týždne" Povedala som.

,,Veď práve" A v tom ma sotil do oceána. Kričala som. Je neskoro použiť moju mágiu, keď padám..

,,Nieeeeee" Kričala som, až dokiaľ som obrovskou silou nespadla do vody. Padla som tak moc hlboko. Oči som mala zatvorené.. Strácala som vedomie. Pri páde ma zabolelo celé telo.. Neboli vlny.. Voda bola pokojná. Snažila som sa otvárať oči a držať sa pri vedomí, ale bezúspešne. Zatvorili sa mi a ja som len cítila ako moje slabé telo vo vode ochablo. Snažilo sa vyplávať hore, čo len znamenalo, že som sa neutopila.. V pľúcach som vodu necítila.. Nebola tam. Nadnášala som sa nad hladinu, ibaže v tom ma chytila niečia ruka za nohu. Už bola nádej, že prežijem.. Viem, že bola.. Ale toto.. Ruka ma ťahala rýchlo smerom dole. Moje ruky sa mi samovoľne dali nad hlavu a vlasy tiež.. Len som sa nechala ťahať ani neviem čím, pod hladinu hlbšie a hlbšie.. Viem, že umriem. Nieje z tadiaľto cesty.. Dlhšie som nedokázala zadržať dych. Vydýchla som posledné bublinky môjho života a pohltila ma tma.

AVERY

Nathan nás nechal pozadu.. Za ním.. Zostala som tam len ja a Bekka.. Vôbec netuším, kam sa všetci vyparili. Pomaly sme kráčali do campu. Bolo ticho. V tom som za nami začula zvuky. Presnejšie nejaké prasknutie vetvy. Obe sme sa hneď otočili. Boli sme v strehu a pripravené bojovať s čímkoľvek. Bol tak ten starý a mladý muž.. Zaujímalo by ma teraz, kde sú vlastne ostatní ostrovania. No v tom nám niekto zo zadu na hlavu nasadil vrecia. Nič som nevidela.

,,Hej.. Hej pustite ma!" Počula som Bekku ako sa trhá. Zrejme vzali aj ju. Naslepo nás tlačili niekam preč. Snažila som sa trhať a bojovať, no po chvíli som to vzdala. Nemalo to zmysel. Nakoniec ma hodili na kolená a padla som. Au.. No toto je drzé. Vrece mi strhli z hlavy. Pred nami stáli ostrovania. Pozrela som vedľa seba a zbadala som tam Bekku.. Bola na tom rovnako ako ja.

,,Ako si to dovoľujete? Ak vás ostatní nájdu, zabijú vás!" Zavrčala som na nich. Oni sa len zasmiali.

,,No hej.. Jasné" Odfrkol si starý a pozrel na moje ruky.. Až teraz som si všimla, že boli zviazané.. Ani som si nestihla uvedomiť, kedy to vlastne stihli. Aj moje aj Bekkyne. Nemohla som použiť mágiu.. Iba môj dych.,,Vypadnite!" Zakričal muž na ostatných. Ostali sme len sami traja.. Čo má do pekla v pláne? Zapískal..,,Nathan! Upírik! Máme tvoje kamošky!" Zakričal. Vedel, že nech je hocikde na ostrove, počuť ho bude aj tak. Podišiel zo zadu k nám a obom nám namieril zbraňou na hlavy. Za ním stáli ešte dvaja muži, ktorí zostali.

NATHAN

Začul som pískanie a následne ako ten bastard kričí moje meno.. Má moje kamarátky? Prosím? Okamžite some a vybral za pachom toho smraďocha. Došiel som k nim. Bekka a Avery kľačali na zemi a na ich hlavu mieril ten idiot zbraňou. Zavrčal som.,,Je to blbý nápad, pretože ťa môžem zabiť vďaka mojej rýchlosti skôr, než sa spamätáš"

,,Och.. To nie.." Hodil hlavou k dvom mužom, ktorý na mňa mierili zbraňou.,,Skús to.. Umrieš aj ty a aj ony" Ukázal na dievčatá zbraňou. Do kelu.. Toto je zlé.

,,Čo chceš?!" Zamračil som sa.

,,Len sa hrať... Naštval si ma a našou úlohou je aj tak zabiť jedného z vás, takže.. Nech niesom nejaký barbar.. Tak ti dám na výber.. Ty si tu len ako prostriedok.. Umrie jedna z dievčat.. Ty rozhoduješ o tom, ktorá z nich bude žiť a ktorej vezmem život" Počul som mierne cuknutie jeho zbrane. Nabil ju.,,Tak? Ktorá to bude?" Uškrnul sa. Dvoma rukami mieril na obe z nich. Všimol som si, ako sa Ave a Bekka na seba zdesene pozreli. Vedeli, že teraz bude pravdepodobne jednej koniec. No nechať rozhodnutie o živote a o smrti na mňa....

TAAAAAK.. Mala som dobrú náladu, takže tu je výsledok.. Konečne! Na toto čakám už asi od stredu tretej série.. Alebo skôr pre SweetBlueMbj..túto časť venujem tebe drahá a čakala som na ňu už od augusta, kedy mi toto vlastne napadlo.. Som rada, že existujú papiere.. Vieš.. Už keď sme sa dohodli na tvojej postave mi prišlo vážne úžasné napísať toto.. Bo.. Máš rada Bekku aj Avery.. Ale čo ak jedna z nich musí zomrieť? Koho si vyberieš?

Taktiež aj vy.. Koho si vyberiete? Čo je vlastne s Freyou? Kto ju ťahal hlbšie pod vodu? No.. Čo s ňou je je síce pomerne jasne 😅😅.. No a Bekka alebo Avery? Nechám výber na vás.

KOMENTUJTE - BEKKA ALEBO AVERY? KTO ZOMRIE? 😈 myslíte, že viete koho Nathan vyberie? A koho by ste chceli skôr zabiť vy? 😈😈

S láskou a dobrou náladou napísaná časť
~ Tika 💜

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now