35. Odchod ✔

867 112 11
                                    

,,Takže už idete?" Ozvala sa Laura vo dverách, keď nás uvidela so zbalenými kuframi. Teda vlastne len Ethana lebo ja a Ginger sme tu žiadne veci nemali.

,,No, tak pobudli sme si tu dva týždne a za ten čas som doma nezvestná, čiže už by sme mohli" Povedala Ginger.

,,Počkajte aspoň. Za ten čas ste mi dosť prirástli k srdcu. Chcem vám niečo dať" Laura otvorila skriňu a vybrala z nej dvoje rovnaké šaty ibaže inej farby. Jedny boli tmavo fialové a druhé boli modré. Obe boli čipkované a vyzerali úžasne. Na páse mali čierny opasok.

,,Tieto sú pre teba" Prišla ku Ginger a podala jej tmavo - modré šaty.

,,Ach to si nemusela" Povedala Ginger a vzala si ich s úsmevom,,Ďakujem"

,,A tieto sú pre teba" Povedala Laura a prišla ku mne s fialovými.

,,Ďakujem Laura. Ja pre teba ale nič nemám" Povedala som.

,,To vôbec nevadí Freya. Ukončila si vojnu, takže toto je len maličkosť" Povedala a ja som sa na ňu usmiala.

,,Viete, že sa hovorí, že fialová je farba čarodejníc, červená je farba upírov a modrá farba je farba vlkodlakov, čiže nás"

,,A prečo si mi dala modrú?" Spýtala sa Laury Ginger.

,,Pretože si zvlčená" Usmiala sa na ňu Laura.

,,Čo to znamená, že som zvlčená?"

,,Máš v sebe vlka Ginger. Bojového ducha"

,,Znamená to, že som vlkodlak?" Spýtala sa Ginger a Laura sa zasmiala.

,,Nie to niesi. Len to vystihuje tvoju skrytú stránku"

,,Odkiaľ vieš, čo je moja skrytá stránka?" Zamračila sa.

,,Povedzme, že mám na to čuch" Usmiala sa na Ginger.

,,No.. Tak my už pôjdeme. Odkedy som sa nasťahoval k Freyi som u nej ani nebýval, takže už sa neviem dočkať" Povedal Nath a žmurkol na mňa.

,,Dobre, ale budeš variť " Zasmiala som sa.

,,Tak fajn.. Rád som vás spoznal" Povedal Ethan.
,,No a teraz sa ma všetci chyťte. Ideme domov. Teda každého pošlem k nemu domov"

,,Čože?" Pozrela som nechápavo na Ethana.

,,Mám novú schopnosť. Dokážem sa teleportovať a ostatných tiež. Prišiel som na to len dnes, keď som si pomyslel na to aby som bol doma a puf. Zrazu som bol doma. Asi som ju získal, keď som s tebou odriekaval to kúzlo" Usmial sa na mňa.

,,To je super" Potešila sa Ginger.

,,Fajn tak domov" Povedal Nathan.

,,Počkať! Ja neviem, čo poviem mame" Povedala Ginger.

,,Mám nápad" Ozvala som sa a pomocou mágie som razom z peknej upravenej Ginger urobila otrhanú chuderku.,,A tie šaty mi daj. Raz ti ich donesiem len, aby ich tvoja mama nevidela"

,,Freya!" Zakričala na mňa.

,,Vymyslíš si, že ťa napadli vlci a nejaký čas si s nimi musela žiť. To zaberie" Prikývla som.

,,A navyše je to aj pravdivé" Zasmial sa Nathan.

,,Freya. Ona vie, že som bola s tebou. Už by ti nikdy nedovolila somnou prehovoriť" Primkla pery do rovnej čiary.

,,Ou.. Tak tam ta prídem" Hodila som obe šaty na zem a pomocou mojej mágie som zo seba spravila to isté, čo z Ginger.

,,Zas by vinila teba" Povzdychla si.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now