Zastavili sme na pláži. Nikto nič nepovedal a ani nič. Nechápala som, čo je na tomto mieste také nezvyčajné a tak strašne povšimnutelné, že by sme mali podľa toho vedieť, že sme stratení v Bermudskom trojuholníku.,,Uhm.. Čo tu?" Pozrela som nechápavo na Zaliu.
,,Vy ste si nič podivné nevšimli?" Pozrela po nás všetkých. Každý sme sa rozhliadali ešte viac.
,,Uhm.. Nie?" Spýtavo som na ňu pozrela.
,,Ach.. Čítala som kedysi na internete niečo o tomto mieste, keďže ma to sem dosť ťahalo... Ako to vysvetliť.. Okrem strát lodí a lietadiel" Zhlboka sa nadýchla.,,Nieje tu signál, nefunguje tu kompas a vlastne všeobecne nič, tiež sa tu vraj dá cestovať v čase, čo si myslím, že nieje nemožné, no najviac ma prekvapilo, keď som tu bola dnes s Dannym a všimli sme si tamto" Ukázala do diaľky do mora. Úplne v diaľke som videla ostrov vo vzduchu. Bol v rovnakej výške, ako ten náš, iba.. Akoby lietal..
,,Čo to do pekla je?" Zamračil sa Nath.
,,To je lietajúci ostrov.. Nikde som síce o tomto nepočula... Je to len moja teória, ale.. Raz za rok sa tu podľa mňa akoby.. Vypína gravitácia" Mykla plecom.
,,Čože?.. To nieje možné, vieš to, že?" Pozrel na ňu Ethan so zdvihnutým obočím.
,,Preboha vy radšej o nemožnom nehovorte.. Ja som tu jediný človek" Ozvala sa do toho Bekka.
,,Hm.. Pôjdem tam.. Vyletím" Pozrela som na nich.
,,Och, tak to v žiadnom prípade!" Ozval sa Nath s Ginger naraz.
,,Maju pravdu.. Nevieš, čo tam je.. Nemôžeš tam ísť!" Pozrela na mňa Zalia.
,,Prečo? Čo sa môže stať?" Odfrkla som si.
,,Všetko! Môžeš si ublížiť" Chytil ma Nath za ramená.
,,Och.. Dobre.. Tak.. Máte nejaké teórie o tom, kde to sakra sme?" Pozrela som na ostatných.
,,No.. Naša bola Bermudský trojuholník" Povedal Danny. Takže to bola len teória.. Nebolo to skutočne.. Čo vlastne znamená, že nemusíme byť v diabolskom trojuholníku.
,,Ohľadom toho.. Inak sa to povie diabolský trojuholník, nie? Čo ak to má niečo.. Skutočne spoločné s diablom? Aj tak.. Predsa trojuholník všeobecne väčšinou označuje len číre zlo a záhady.." Napadlo mi.
,,Ako.. Máš na mysli diablom.. Ako..diablom? Hm.. To by. Mohlo byť.. Vzhľadom na to, že Dèmonica je démon.. Poslala nás sem.. Pretože toto bude.. Asi.. No.. Ja neviem.. Nejaké jej miesto, kde chodí a čaj s diablom" Pretočila Ginger očami.
,,Áno!" Zasmiala som sa.,,Teda.. Nemyslím, že chodí na ten čaj.. Ale jednoducho.. Je to démon.. A tomuto hovoria diabolský trojuholník.. Možno to má predsa nejakú súvislosť" Pozrela som na Avery, ktorá bola celý čas ticho.
,,Ja sa vášmu divnému svetu nerozumiem" Povedala Ave s pohľadom na mňa a mykla plecom.
,,Si predsa z tejto planéty, nie? Akoto, že nevieš nič o Bermudskom trojuholníku?" Spýtala sa Bekka.
,,No.. O našom svete veľa vážne neviem.. Do obyčajnej školy som nechodila.. Neviem ako to tu vyzerá v celej zemi" Mykla plecom. Len sme prikývli.
,,Dobre no.. Ale asi to už ani nezistíme.. Musíme nejak zavolať Dèmonicu.. Alebo ju nájsť" Povedala Ginger.
,,Ale.. Stále zabúdate, že tu.. Niesme sami" Pozrel po nás Nathan. Všetci sme naňho spozorneli.,,Tí ostrovčania.. Ako sa sem dostali? Prečo tu sú? Čo o tomto mieste vlastne vedia? Nič o nich nevieme.. Dèmonica nám nič nepovedala.." Zamračil sa.
,,Má pravdu.. Mali by sme to ísť zistiť" Povedala som a vyrazila som smerom do campu. Ostatní ma nasledovali.
,,Ako teraz? S tými.. Divnými ľuďmi? Ja sa ich bojím" Ozvala sa Bekka.,,Čo je celkom vtipné, pretože som tu s vami a ani jeden z vás nieje človek" Zamyslela sa.
,,Preboha.. Nieje to tak, že by sme neboli ľudia.. Ja, Ethan, Zalia, Danny a Ginger sme ľudia.. Teda.. No.. V podstate... Hej.. Sme ľudia.. Iba máme nejaké tie.. Schopnosti navyše.. Stále nimi sme" Vysvetlila som jej.
,,Hm.. Tak potom sa cítim aspoň trochu.. Lepšie.. Takže iba tuto upír, nieje človek, čo?" Pozrela po nás.
,,Hej.." Zašepkal jej blízko pri uchu Nath. Bekka sa okamžite otočila k nemu a chytila si ucho. Predtým nebol pri nej tak blízko. Tvárila sa prekvapene.. Kto by nie. Potichu zavrčala a išla za nami rýchlejším tempom. Nenápadne som sa dostala na koniec tejto skupiny a ja som nasledovala ich.
NATHAN
Kráčal som vedľa Bekky.. Cítil som sa divne a trocha som sa bál vzhľadom na to, kde sme sa to ocitli.. No však nič som nepovedal.. Bol som ticho.. A potreboval som sa nejak odreagovať.. Tiež by sa zišla krv.. No hneď vedľa mám Bekku a smerujeme za ostrovanmi.. Ale.. Toto by šlo.. Chytil som Bekku za lakeť a pritiahol si ju k sebe. Všetci na nás pozreli. Bekka na mňa nechápavo pozerala.,,Len som.. " Nadýchol som sa. Čo som chcel spraviť? Zakusnúť si Bekku? Pred všetkými? To predsa nemôžem.,,Neviem, čo som chcel" Pustil som ju a predbehol ju. Išiel som za ostrovanmi. Bol som už na čele všetkých.
,,Som v pohode" Počul som povedať Bekku. Asi odpovedala na starostlivý výraz od Ginger. Aj tak by som si ju rád zakusol.. No.. Niekde, kde nikto nebude.. Je jediná zo všetkých u koho by mi v podstate nemalo vadiť, ak by som to urobil. Konečne sme došli do campu tých idiotov ostrovanov. Zastavili sme pred všetkými a založili si ruky na hrudi.. Hneď vstali zo zeme. Videl som, že brali aj zbrane.
,,Čo tu chcete?" Zavrčal starý muž.
,,Chceme sa opýtať len pár otázok" Povedal Ethan.
,,Nemusíte sa báť, ani vyvolávať konflikty. Nieje to nutné" Pousmiala sa Avery. Zdvihli obočie a na seba pozreli.
,,Čo chcete vedieť?" Odložil si zbraň.
,,Ako ste sa sem dostali?" Spýtal som sa prvú otázku. Jeho pohľad padol na mňa. Akoby si ma predtým ani nevšimol. Zamračil sa.
,,Ty si ten.." Začal hovoriť a druhý človek mu skočil do reči.
,,Je to on" Povedal dospelý muž.
,,Hah... No my sa nedohodneme dokiaľ váš blbý upír, ktorý nám kradne krv bude žiť" Zdvihol obočie starý. V momente som sa pri ňom objavil a chytil som ho pod krk.
,,Vy môžete byť ešte radi, že som vás vôbec nechal žiť! Nemusel som.. Môžem vás kľudne zabiť.. Chcete to? Ja s tým problém nemám" Sledoval som jeho modré oči a tie moje zelené blčali zlosťou. Stisk som mimovoľne zosilnil.
,,Nie" Povedal priškrtene. To je vlastne dobré, pretože keby som ich bol nútení zabiť.. No.. Koho krv by som si bral potom? Musel by som ostatných a ak by som nechcel ja alebo oni, skôr či neskôr by som sa zbláznil a všetkých ich zabil. Chlapa som pustil.
,,Tak hovor!" Zavrčal som naňho.,,Odpovedz na prvú otázku a potom na tie ďalšie.. Inak vyjdete s ujmou na zdraví" Zamračil som sa. Nemal som dôvod byť milý k týmto idiotom. Sú mi neskutočne nesympatický. Pre istotu som sa otočil, aby som skontroloval ostatných. Všetci sa tvárili tak trochu prekvapene.. No ja som bol tiež.. Keď som ho držal pod krkom nezastavila ma ani Freya.. No prečo vlastne? Pozrel som za ostatných.. Freya nikde nebola.. Ona zmizla.. Sakra! Kde je?!
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...