,,Dobré ráno" Zakričala na mňa Freya až som sa zo spánku rýchlo zobudil.
,,Ideme do školy. Netešíš sa?" Usmiala sa doširoka.
,,Čo ti je preboha?"
,,Nič, len mám dobrý deň" Povedala som.
,,Nie vážne. Ty sa do školy nikdy netešíš. Neznášaš školu!" Freya sa len usmiala a prišla k svojmu stolíku kde pohla hlavou jej čiernej mačky a v tom sa postavila pred posteľ, otočila sa ku svojej skrini a otvorila ju. Odstrčila z nej nejaké jej šaty, čo tam mala zavesené a v tom som uvidel druhú miestnosť. Okamžite som vstal a za chvíľu som bol pri nej v druhej miestnosti.
,,Toto je tvoj šatník?" Spýtal som sa s otvorenými ústami.
,,Áno. Už to vieš. Ja viem, je toho moc"
,,Nechápem načo vám je toľko vecí" Pozrela na mňa vraždeným pohľadom.
,,Tie veci. Sú všetko po čom každá žena túži. Sú tu rôzne štýly, čiže nezáleží, či si emo alebo princezná" Zasmiala sa.
,,No to vidím. Ani som nevedel, že niečo také máš"
,,No vidíš" Usmiala sa a vzala si do rúk dvoje šaty. Jedny modré a druhé čierne.
,,Ktoré?" Spýtala sa.
,,Modré" Povedal som. Ona len luskla a mala ich na sebe.
,,Idem urobiť raňajky ty sa zatiaľ prezleč" Usmiala sa a vyšli sme von zo šatníka. Zatvorila ho znovu pomocou tej mačky a odišla dole. Ja som si vybral čierne nohavice a biele krátke tričko a išiel som za ňou.
,,Nemáme jedlo takže tu máš jablko" Hodila mi zelené jablko a ja som ho chytil.
,,Ja potrebujem krv" Namietal som.
,,Tak si z neho vysaj šťavu, čo ja viem. Už musíme ísť" Povedala a išli sme.
.
.
.
V škole len čo sme otvorili dvere do školy sa všetci pozreli na Freyu.,,No už mi vysvetlíš prečo sa tak tešíš?" Snažil som sa začať konverzáciu lebo tie pohľady ľudí boli dosť nepríjemné, ale po chvíli prestali.
,,Zajtra sa fotíme a dokonca roka nám zostávajú dva týždne",,To len kvôli tomu?"
,,Nie" Zastala.,,Som jednoducho rada, že sme konečne všetci v normále a je to super" Pozrela na mňa.
,,Aj ja som rád. A milujem ťa" Usmiali sme sa a práve som ju išiel pobozkať, keď do mňa práve narazilo nejaké dievča, ktoré cez náš prešlo.
,,Čo robíš? Dávaj pozor!" Zakričala naštvane.
,,To ty si do mňa narazila!" Povedal som naštvane späť. Ona sa otočila a vtedy sme sa obaja zarazili. Neverím,, že som si ju tu nikdy predtým nevšimol. Je síce pravda, že som sem nechodil často ale aj tak. Bolo to to dievča z včerajška večera. Tá zlodejka. Pozrela na mňa a potom na Freyu.
,,Ty s ním chodíš?" Spýtala sa jej.
,,Áno.. Nathan kto to je?" Pozrela sa na mňa Freya žiarlivo.
,,Uhm.. To ti potom vysvetlím" Povedal som jej a už som chcel ísť, ale to dievča zastavilo Freyu.
,,Ako s ním môžeš chodiť? Je to hrozná osoba" Povedala.
,,No hej. Občas je otravný" Povedala Freya. Pozrel som na ňu pohľadom 'že čo?'
,,Sorry" Odpovedala, keď sa na mňa pozrela.
,,Ale nieje hrozný. Poznáš ho vôbec?" Spýtala sa jej.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...