,,Rozprávala som sa s Ginger. Napadlo nám, že by sme mohli ísť do kina na nejaký film" Povedala Freya.
,,Vážne a prečo?" Zdvihol som obočie. Do kina.. No jasné.... Síce.. Keby sme šli aspoň si tam nájdem veľa ľudí, ktorých by som mohol v pohode vysať.
,,Chcem si trošku oddýchnuť od tohto nadprirodzeného sveta" Povzdychla si.. Pff.. A to mi hovorí čarodejnica.. Keď už sme pri jej druhu.. Čarodejnice sú tiež ľudia, ale nie sú, pretože sa líšia od ľudí nadprirodzenou mocou a u upírov pachom krvi.. Vlastne.. V prvý deň, keď sme sa stretli zistila, že som upír, pretože jej to hovoril inštinkt.. Alebo skôr.. Pocit.. Ale ja som ju na druhú stranu cítil a Freya má dokonalú krv.. Ako som na to myslel, musel som sa nadýchnuť vzduchu okolo. Vzduchu, v ktorom sa vznášal jej pach.. Jej vôna.. Jej krv.. Tak dokonalá.. Tak by som si ju zahryzol.. Nechápem, prečo som sa doteraz držal späť.
,,Tak fajn a na aký chceš ísť?" Potriasol som hlavou. Musel som sa spamätať.
,,Neviem vôbec. Mohli by sme pozrieť niečo na nete" Mykla plecom.
,,Podľa mňa by bolo lepšie, ak by sme sem zavolali Ginger aj Ethana a spolu to prebrali. No najprv sa musím zastaviť u Ethana. Daj mi minútku" Povedal som a zmizol som. Za chvíľu som bol u Ethana v kvetinárstve. Ethan je tiež čarodej a má vážne úžasný pach krvi.. Ibaže.. Na Freyu to nemá. ,,Čau kamoš. Počuj potrebujem od teba jednu vec"
,,Čo? Nathan, čo tu robíš? Nemal si byť zatvorený?" Prekvapene na mňa pozrel.
,,Freya ma pustila, lebo vie, že nie som bezcitný" Usmial som sa.
,,Ale. To je takmer nemožné. Tá kniha varovala o bezcitnosti" Zamračil sa na mňa. Neveril mi.. Pff.. Ethan vždy zostane Ethanom.. Občas mi to ako je moc chytrý lezie na nervy, a keď už sme pri tom nechápem, ako Freya nespoznala rozdiel.. No určite sa jej niečo nezdalo.. Každý má predsa ten inštinkt.. Ibaže Ethan.. On bol v tomto vždy lepší, ako ostatní.
,,Hovoril som ti, že sú to len bludy" Snažila som sa ho presvedčiť.. Nadýchol som sa. Jeho krv ma lákala.. Hmm..
,,Nie. Nie sú. Nieje možné, aby si sa tomu vyhol" Pokrútil hlavou.
,,Hm. Možno to je preto, lebo som to nestihol dočítať všetko" Odhalil som svoje biele zuby.. Tesáky si musia ešte chvíľu počkať..
,,Ako to myslíš?" Zdvihol obočie.
,,Keď som bol tam dole a čítal som poslednú vetu, ktorá bola o Ginger nedočítal som ju, pretože sa tam objavila Ginger a vytiahla ma von" Mykol som plecom. Bolo mi to jedno aj ona a aj to, čo tam bolo napísané, aj tak ju predsa zabijem ako ostatných, tak načo by mi to bolo?
,,No hej. To už dáva logiku. A ako presne začínala tá veta?" Podišiel ku mne.
,,Bolo tam: 'Ginger nieje..' Ďalej som sa nedostal" Nad tým, čo tam bolo napísané som spravil úvodzovky.
,,Skúšal si sa zamýšľať nad tým, čo by tam mohlo byť? Pravdepodobne to bude tá budúcnosť" Zamyslel sa. Bože...to nemyslí vážne, že to tu teraz bude rozoberať?
,,Úprimne? Ani som nemal čas sa vôbec nad niečím takým zamyslieť. Celý čas som myslel na to, kedy ma pustíte z klietky" Odfrkol som si.
,,Aha. No a prečo si prišiel?" Konečne sa dostanem k pointe. Pri ňom a jeho otázkach, to je skutočne pokrok.
,,Potrebujem niečo, čo sa postará o to, aby sa nedalo čarovať" Pozrel som mu do očí.
,,Na čo?" Zamračil sa.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...