Išli sme cez les domov. V tichosti.
,,Nath.. Môžem s tebou hovoriť?" Spýtala som sa ho.
,,Och, takže ty chceš somnou hovoriť? Ako hovoriť, hovoriť?" Zasmial sa arogantne. Zamračila som sa. Schytila som ho za ruku a ťahala som ho ďaleko od ostatných, aby sme zostali len samí dvaja.
,,V prvom rade.. Ty si riadny idiot, že si šiel do toho boja!" Zakričala som a udrela som ho do ruky. On si ju chytil a ubolene na mňa pozrel.,,A v druhom rade. Och som tak rada, že si v poriadku!" Okamžite som ho objala. On sa len zmätene pozeral pred seba.
,,No a ďalšia vec.. Prečo si mi nepovedal, že dokážeš robiť také kúsky?!" Zakričala som naňho a mračila som sa.,,Bolo to úžasné!" Doplnila som a zamilovane som naňho pozrela.,,Uhm.. Ja... Freya si v poriadku?" Spýtal sa nakoniec. Zdvihla som obočie.
,,Len neviem, čo robiť skôr" Zasmiala som sa a on tiež.
,,No hovor!",,Uhm.. Keď som bol malý chodil som na bojové umenie" Usmial sa nevinne. Och bože takže ja nielenže chodím s upírom. On dokonca dokáže aj bojovať. Ja ho tak milujem.
,,Sexyyyy" Pozrela som naňho. Až po chvíli som si uvedomila, že som to povedala nahlas.
,,Ježiš! Pardon. Ja. Mali by sme ísť za ostatnými" Snažila som sa to zahovoriť a on sa usmieval od ucha k uchu. Rýchlo som sa otočila a chcela som odísť, ale on bol rýchlejší (na prekvapenie) a chytil ma za ruku a otočil ma naspäť, tak aby som bola nútená dívať sa mu do očí. Zostala som zas omamená tými dokonalými zelenými očami. No a tie jeho tmavé hnedé vlasy 'nie úplne' do čierna zdravili všetky svetové strany. Niektoré mu dokonca padali do tváre, čo uňho moc zvykom nieje. Bola som očarená jeho krásou. Ja mám také šťastie.
,,Milujem ťa" Usmial sa najkrajšie ako vedel, čím prinútil aj mňa. No ale musela som sa predsa spamätať! Nemôžem sa ním predsa nechať len tak ovládať. Trochu ho potrápim upírika môjho. Už ma išiel pobozkať, ale ja som sa odtiahla.
,,Kto by ma nemiloval?" Povedala som arogantne a zdvihla som naňho obočie. On otvoril ústa a zatváril sa ublížene, pričom si ruku položil na a srdce. Po chvíli prestal hrať.
,,Ale ale.. Freyinka sa nám chce hrať" Usmial sa do jednej strany. A ja som sa zachechtala.
,,Hm" Mykla som plecami.
,,Takže chceš poučenie?" Diabolsky sa na mňa pozrel. Ja som sa len usmiala. Naklonil sa k môjmu uchu.
,,Nikdy neštvi upíra. A už vôbec nie, keď sa volá Nathan Woods" Odtiahol sa.,,Hm.. Tak fajn.. Ked stretnem ďalšieho Nathana Woodsa budem sa od neho držať ďalej" Žmurkla som naňho a už som kráčala od neho preč. V tom sa objavil predomnou.
,,Tak inak! Mňa nikdy neštvi" Zasmial sa a ja som neodolala a musela som sa tiež.
,,Inak čo?" Zdvihla som k nemu hlavu a pozrela som mu do očí.
,,Inak..." Nedopovedal to a tanečným krokom ma chytil za chrbát a prehol dozadu, čiže som mala celý krk odhalený. Naklonil sa k môjmu krku. Nepravidelne som dýchala. Dal mi naň jemný bozk a potom sa perami dostavil k môjmu uchu.
,,Inak ťa prinútiť tancovať" Povedal najsladším hlasom akým mohol a postavil ma späť na nohy.
,,Oh nie.. To by si neurobil!" Pohrozila som mu prstom a on sa zlato zachechtal do zeme.
,,Ale áno.. Urobil"
,,Vieš, že ja tancovať neviem.. Neprinútiš ma" Založila som si ruky.
,,Hm.." Pozrel na zem a spravil krok ku mne. Zvedavo som k nemu nadvihla hlavu a on sa zas pozrel do mojich hnedých očí.
,,Ty si chcela hrať túto hru. Slečna nedostupná" Povedal a ja som prekrútila očami.
,,Tak si to aj pekne odpykáš" Zasmial sa a ja som naňho vyvalila oči. No to snáď nie. Mňa tancovať neprinúti.,,Nieje žiadna vec, akou by si ma mohol prinútiť tancovať!" Povedala som a v tom on nahodil ten najkrajší a najroztomilejší pohľad.
,,Nie...... Nie..... Uhm.. Uhm... Nie!" Hovorila som dookola, ale nevedela som z neho spustiť oči.,,Do pekla s tebou!" Vzdychla som si..,,Tak fajn.. Vyhral si" Rezignovane som vzdychla a on sa zasmial.
,,Vedel som to!" Zasmial sa a ja som naňho vražedne pozrela a zamračila som sa.
,,No tak Freya nemrač sa.. Si tak krásna, keď sa usmievaš" Povedal a ja som sa dobre, že nerozplynula. Nie.. Nie.. Nie.. Ja mu odolám.. Nie.. Uhm.. Uhm..nie! A do pekla! Hovorila som si v hlave, ale už som to dlhšie nevydržala a pobozkala som ho a ako som si všimla začal spokojne spolupracovať. Za chvíľu ma pritlačil o strom, ale v bozkávaní neprestával. Ja som zas mojimi rukami vošla do jeho dokonalých vlasov a hrala sa s nimi. Samozrejme som sa viac sústredila na naše pery a jazyky. Bože ja ho tak milujem.
,,Ehm.. Ehm! Neruším" Ozval sa nejaký hlas. Bol mi povedomý, ale teraz som bola v inom svete, avšak Nathan bol hlasom nútený sa odomňa odtrhnúť. Ešte chvíľu toho bozkávania a bohvie ako by to dopadlo ďalej. Obaja sme sa pozreli na hlas, ktorý nás vyrušil.
,,Ty rušíš vždy Bekka.. Si totiž rušivý element" Ozval sa Nath a naštvane na ňu pozrel. Odomňa sa odtiahol. Bekka sa naňho zamračila.
,,No tak pardon, ale Ginger a Ethan sa mi stratili z dohľadu, čiže som sa tu stratila v lese na území vlkov a keďže nemienim byť zožraná zaživa napadlo ma vrátiť sa späť a nájsť aspoň vás" Usmiala. Nath na ňu pozrel vražedným pohľadom.
,,Uhm! Mali by sme ísť nájsť Ginger a Ethana!" Povedala som lebo sa tu ešte zabijú pohľadmi. Nechápem prečo sa musia tak nenávidieť.. Pff. Oni jednoducho musia byť kamoši.. Ja ich prinútim ak to bude možné.
,,Počula si Bekka? Vypadni!" Arogantne povedal Nath.
,,Inak čo urobíš? Rozplačeš sa?" Rýpla doňho Bekka. Nath k nej pristúpil bližšie.
,,Nie. Ale ak nevypadneš hneď asi sa neovládnem a ublížim ti!" Zamračil sa na ňu.
,,Pff.. A čím akože, tými tvojimi tesáčikmi?"
,,Presne tak!"
,,Taaaaak fajn!.. Dosť!" Prerušila som ich a obaja namňa pozreli.,,Dohodneme sa.. Ja budem letieť, aby som ich našla a keď ich nájdem zavolám vás. Hlavne sa nepohnite z miesta. A nezabite sa!" Pozrela som pohľadom na Natha.
,,Och to si snáď robíš srandu?!" Pozrel na mňa.
,,Prepáč, ale snáď si zlepšite vzťahy" Povedala som a odletela som hľadať Ginger a Ethana.
BEKKA
Ja a Nath sme sa na seba vražedne pozreli. Podišiel bližšie ku mne.
,,Takže sme sami...konečne.. Čo si to hovorila o tých mojich 'tesáčikoch'?" Usmial sa do strany. Moje srdce sa rozbúchalo závratným tempom, ale nedám to na sebe vedieť.
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...