Do pekla! Freya! No už je neskoro na ústup.. Prišli sme za nimi.. Ale kto pôjde za Freyou? Bohvie kam zmizla.. Čo robila?,,Musím ísť" Otočil som sa od ostrovanov.
,,Nikam nepôjdeš! Chceš, aby sme ti odpovedali, tak ti odpoviem!" Povedal starý, ktorý má rukou zachytil a stiahol k sebe. Mračil som sa.
,,Freya zmizla.. Ak sa jej niečo stane..."
,,Ak sa niečo stane nejakému z vás... Teda. Konkrétne ak umrie.. Môžete vypadnúť.. Všetkým jej smrť len prospeje.. Budete voľní! Nieje to zrovna to, čo chcete?" Spýtal sa ma muž.
,,No.. Je.. Ale nie Freya! Ona nie!" Zamyslel som sa. Pre boha.. Však keby sa jej niečo stalo, ako to tu zvládnem? Kto mi pomôže? Ach hej.. Zostanú mi dvaja skutoční kamaráti.. Ethan a Ginger.. Ale.. Aj tak budú len kamaráti.. Freya.. Ona.. Ona je viac.. Ak by sa jej niečo stalo.. Asi by som to nezvládol.. Nikdy som nikoho nemiloval ako ju.. Je to.. Ako elektrika, chémia.. Niečo viac, čo je medzi nami a ťahá nás to k sebe od prvého okamihu, čo som ju zbadal. Každý jej dotyk, každý jej bozk.. Je.. Neuveriteľný.. Šaliem z toho.. Nemôže sa jej nič stať.
,,Vyber si.. Buď otázky.. Alebo niekto z vás odíde" Uškrnul sa chlap.,,Nedovolím nikomu z vás, aby niekam odišiel. Ak chcete odpovede.. Musíte tu byť.. Jej smrť bude len dobrá" Usmial sa. Zavrčal som a zas som ho schmatol pod krkom.
,,Takto nehovor, inak ti pukne krk skôr ako sa spamätáš!" Zavrčal som naňho.
,,Nath.. Nath" Podišla ku mne Ginger a položila mi ruku na plece. Pozrel som na ňu vražedným pohľadom. Ona radšej zložila ruku a vzdialila sa.,,Len.. Môžme ísť nájsť Freyu.. Potom sa k nim predsa vrátime" Povedala.
,,Och.. Nie.. Buď teraz.. Alebo nikdy" Povedal mladý chalan.,,A pusť ho!" Zavrčal na mňa. Pustil som starého, ktorý si pošúchal krk.
,,Fajn.. Ako ste sa sem dostali?" Povedal som cez zaťaté zuby. Tesáky som mal vysunuté.. Snažil som sa ovládať. Chlap sa uškrnul.
,,Dèmonica nás sem poslala.. Isto viete, kto to je.. Sme tu tak dlho ako vy.. O pár hodín dlhšie.. Máme tu určitú úlohu, ktorú nám zadala.. Sme ľudia.. Nie démoni.. Máme si z vás vybrať.. Koho zabijeme" Uškrnul sa. Prekvapene som naňho pozeral.
,,To nemyslíš vážne!" Zamračil som sa naňho.
,,No.. Myslím.. Asi to budeš ty" Pozrel mi do očí. Hneď som k nemu vyštartoval, ale Ethanova ruka ma zachytila. Pozrel som naňho tiež vražedným pohľadom.
,,Potrebujeme odpovede" Pošepkal, aby som to počul len ja. Zhlboka som sa nadýchol.. Má pravdu.. Nesmiem sa nechať tak ľahko vytočiť.. Aj keď by som sa najradšej nechal unášať tým hnevom a všetkým ostrovanom urval hlavy.. Nemôžem.. Aj tie týždne strávené s Edmrissou asi vyšli vďaka dnešku nazmar.. Snažil som sa ovládať a držať hnev.. Vážne som sa snažil.. Dokonca celý ten čas... Ale toto je už moc.. Zabijem ich a len čo sa vrátime zabijem aj Dèmonicu.. Samozrejme nájdem aj Felixa a ak do pekla Avery bude stále v kontakte s Dylanom a podarí sa jej ho nebodaj priviesť späť, zabijem aj jeho a vážne by som sa snažil, nezabiť za to aj ju.. Takže pre jej vlastné bezpečie.. Držal by som sa ďalej od veci spoločných s démonmi.. Dèmonica sa možno zlá nezdá.. Ale tým, že často nekoná a hrá takéto hry je ešte horšia.. Všetko má dokonale premyslené.. Len hrá.. Je to podlá klamárka a vrahyňa, ale však, čo od démona čakať? Od muža som na krok ustúpil.
,,Aké boli ešte otázky?" Spýtal sa s miernym úškrnom. Nádych.. Výdych Nathan.. Nenechaj sa vytočiť..
,,Prečo vy?" Zdvihol som obočie.,,Ak na nás chcela Dèmonica niekoho mala poslať aspoň niekoho, kto.. Nieje slabý.. Ako človek.. Kto nieje človek" Prikývol som zamyslene. Pretočili očami.
,,Vieme ako na to." Žmurkol na nás.,,Za hranie jej špinavých hier a zabitie jedného z vás, ktoré vás pošle späť budeme bohato odmenení" Povedal.
,,Bohato odmenení? Ako? Čo to znamená?" Nechápavo som sa zamračil.
,,Dèmonica nám vráti duše" Pozrel po ostatných. Všetci sme prekvapene zostali stáť.. Tak oni nemajú duše.. Na ničom im nezáleží.
FREYA
Zdrhla som od ostatných.. Musím sa dostať na ten ostrov. Bežala som na pláž. Použila som moju vzdušnú mágiu a s fialovými očami som letela na ten ostrov..Cestou som sa pozerala pod seba. Bože.. Toto.. Nieje možné.. Voda od nášho ostrova postupne klesala.. Išla.. Akoby kopcom.. No.. Nebol to vodopád, alebo čo.. Bola to jednoducho len taká stála voda.. Letela som ďalej a čím ďalej som bola, tým bola voda nižšie a nižšie.. Ani som sa neuvedomila, dokiaľ sa podomnou nezmenil živel. Vodu nahradila zem. Konkrétne piesok. Bol to ten ostrov. Pristála som na ňom. Vážne sa vznášal. Pozrela som sa z neho dole.. Voda bola veľmi veľmi nízko pod ním. Svoj zrak som pomaly a prekvapene zdvihla k nášmu ostrovu, ku ktorému voda stúpala. Nechápem to.. Voda nebola naklonená do strán.. Bola normálna.. Náš ostrov bol obklopený vodou.. Neviem ako to vyzeralo z druhej strany nášho ostrova.. Nikdy som to nevidela.
,,Žiadna gravitácia" Pošepkala som si pre seba.,,Toto.. Nieje... Toto nieje Bermudský trojuholník" Preglgla som. Aspoň som si to teda myslela.. Nikde som ešte nevidela, že by boli nejaké údaje o tom, že by sa tam dialo toto. Za sebou som začula podivné zvuky... Bolo to.. Ako chrčanie z pokazeného rádia, ibaže iné.. Nebolo to úplne chrčanie.. Znelo to ako.. Ako reč. Otočila som sa a skoro som dostala infarkt. Musela som hneď cúvnuť, pretože predomnou bol muž.. Teda.. Aspoň som si myslela, že je to muž. Jeho pleť nebola ako moja alebo každého iného.. Bola fialová. Oči mal celé biele a len tam, kde by mali byť zreničky mal skôr čiary ako pavučina.. Žiadne zreničky ani dúhovky.. Po tele mal zvláštne akoby bubliny.. Aj na tvári.. Mal krátke tmavo modré vlasy a oblečené mal obyčajné ľudské oblečenie. Zdesene som ho sledovala. Musela som zas cúvnuť, no neuvedomila som si, že som na kraji. Stúpla som do ničoho a už som sa nakláňala z ostrova, keď ma niečia ruka zachytila. Pozrela som na fialového muža. Prekvapene som zažmurkala. Bála som sa. A nemálo. Vytiahol ma na nohy.. Na zem. Otvoril ústa a zas z neho začal vychádzať nejaký podivný zvuk.. Takže to on je to pokazené rádio!
No ľudkovia.. Aký máte názor na ostrovanov a na to, že nemajú duše. Čo si myslíte, že sa deje s ich ostrovom a kde sú? Prečo je voda tak divná? A hlavná otázka - kto je ten podivný fialový muž?
😈😈😈Tika💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasiaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...