FREYA
S Dylanom sme vošli do Atlantídy.,,Wow.. Je to tu nádherné" Obzerala som sa. Bolo to celé ako jeden dokonalý sen.
,,Hej.. Nájdeš tu všetko, čo sa stratilo" Mykol plecom.
,,Uhm.. Ako.. Ako je vlastne možné, že tá voda nad nami lieta, keď.. No.. Nieje tu gravitácia, ale my a tieto veci.. Sú tu?" Zamračila som sa a obzerala som sa po zemi vystlanej kachličkami.
,,Mágia zlato.. Všetko to je len mágia.. Myslím.. Démonská" Pozrel na mňa očkom.
,,Ako sa ti mimochodom darí v pekle?" Prstom som prešla po špinavom zábradlí a pozrela som na môj prst.
,,No.. Popravde.. Zo začiatku to bolo skutočne peklo.. Ale potom.. Dèmonice som sa zapáčil.. Tak už ku mne neboli až tak zlí.. A potom" Podišiel ku mne. Kráčal vedľa mňa, len ja som ho ignorovala.,,Som našiel Avery.. Sedela tak sama na skale v dračom údolí a plakala za stratou jej matky.. Za jej smutným životom.. Nevedela, čo má robiť.. Sledoval som ju.. Bolo to ako vidieť ju cez zrkadlo.. Totiž.. Pozeral som na ňu cez zrkadlo" Mávol rukou..,,Zaviedlo ma to k nej ale iným spôsobom.." Postavila sa predomňa. Zdvihla som k nemu zrak a sledovala jeho modré oči. Obzrela som si ho.. Mal ich vážne pekné.. A čierne vlasy.. Hm... Poviem vám, keby to nebol bezcitný idiot, dokázala by som ho vnímať aj ako neskutočne pekného a príťažlivého chlapa.. Ale to on.. Nieje.. Záleží predsa na povahe.. A v tom zmysle je škaredý. Neskutočne škaredý.,,Chceš to vedieť?" Zašepkal mi zrazu oproti perám. Moje srdce začalo závodiť, ako o život.. Toto... Dýchaj Freya, dýchaj.. Čo si toto dovoľuje?!
,,Hej" Prekryla som mu ústa mojou rukou a odtlačila ho od seba ďalej. Zdvihla som obočie. On sa len namyslene uškŕňal.
,,Hľadal som niekoho nezvyčajného.. Dèmonica mi dovolila pozerať sa cez zrkadlo, to totiž nemôže každý. Našiel som ju.. Vieš, prečo je nezvyčajná? Nieje to, pretože je drak, alebo pretože má modré vlasy, či už nikoho nemá.. Je to pretože..." Stíchol.,,Hm.. Zdá sa, že sa to už nedozvieš" Zachechtol sa.,,Sám diabol prišiel" Otočil sa a ja som vyvalila oči. Pozrela som smerom, ktorým pozeral aj on.
,,Och.. Som sklamaná" Povedala som, keď som pred sebou zbadala postavu.. Toto je ten slávny diabol?,,Vieš.. Predstavovala som si ťa... Hm.. Trochu inak.. Červeného.. Veľkého.. S rohmi" Prižmúrila som oči a chlap sa začal smiať. Na pohľad bol príťažlivý.. Bol to nejaký tridsiatnik.. Aspoň tak vyzeral. A vyzeral ako obyčajný človek.. Mal mierne strnisko a výrazné tmavomodré oči. Tmavé hnedé vlasy mal dohora a milo sa usmieval. Vyzeral skôr ako anjel, nie ako diabol.. Najhorší z najhorších.. Toto som skutočne nečakala.
,,Aj mňa teší" Podišiel bližšie.,,Takže.. Ty si tá slávna Freya Flowersová, o ktorej je snáď počuť vo všetkých ríšach.. Podľa mojej najlepšej démonky si vraj prežila aj smrť.. Hm" Zastal kúsok odomňa a Dylana.
,,Ja viem.. Je to pre teba isto obrovská pocta" Uškrnula som sa. Diabol, ktorý je vlastne svetoznámy.. Pff.. Rozhodne nedám najavo, že som z neho úplne prekvapená, alebo, že somnou hovorí číre zlo.. Ktoré vôbec zle nevyzerá a ani sa tak netvári.. Čo je celkom na zamyslenie. Uškrnul sa.
,,Hm.. Si tak krehká, tak ľahko by sa ťa dalo zbaviť.. Ako to, že si stále nažive?" Zdvihol obočie.
,,Som preživšia" Uškrnula som sa.
,,Tak sa zdá" Obzrel si ma od hlavy až po päty. Podišiel ku mne a do rúk chytil moje vlasy.,,Také veci by som z tebou mohol spraviť" Zašepkal mi oproti tvári.. Ok.. Už mi bohvieako sympatický nepríde. Jemne mi rukou prešiel po pramienku uschnutých vlasov, ktoré držal..,,Hm.. Aj by som sa s tebou zahral.. Maličká.." No tak toto.. Diabol-nediabol vrazila som mu do nosa. No jemu to, akoby ani neublížilo. Radšej som sa vzdialila.. Moje srdce išlo vyskočiť z hrude.,,Čo si do pekla myslíš, že robíš?" Zvreskol na mňa a z jeho rúk sa rozblčal oheň.. Naštvať diabla asi nebol najlepší nápad.
,,Bránim sa! Si úchyl! A idiot! Nepríjemný! Nechutný! Hnusný!" Kričala som naňho. Len sa zasmial.
,,A čo si čakala zlatko? Ja niesom ako tvoj milovaný anjelik Adrien.. Alebo upír, s ktorým sa ťaháš" Odfrkol si a poslal na mňa oheň. Okolo mňa sa zjavil kruh z ohňa. Dylan stál pomimo.
,,Odkiaľ vieš... Jasné.. Diabol vie všetko, čo? Aj by som ti povedala, že zhor v pekle, no na to, je už asi neskoro.. Tebe peklo až príliš vymilo mozog!" Zavrčala som.
,,Ok.. Vieš.. Nechcel som ti nijako ublížiť.. Už len s čírej zvedavosti, ako ďaleko to dotiahneš. Ale nedávaš mi na výber!" Zakričal a vedľa neho sa objavili dva veľké čierne psy.,,Roztrhajte ju, miláčikovia" Usmial sa na psov.
,,Miláčikovia? Kto toto chová?!" Hneď som vstala a cúvla, ale nemala som kam ísť. Za mnou bol oheň.. A všade naokolo mňa tiež. Psy hravo prešli cez oheň a ani sa im nič nestalo.. Nie.. Nie! Toto nemôže byť pravda. Freya! Spamätaj sa.. Nenecháš sa poraziť obyčajným diablom.. Alebo skôr.. Diabolskými psami.. Ok.. Toto znie.. Divne.. Použila som mágiu vody, pričom sa moje oči sfarbili do tyrkysova. Striekala som vodu na oheň, avšak nič nepomohlo. Oheň stále zostal..,,Čo to...?"
,,Oheň je nad tvoje sily.. Nemôžeš ho len tak zničiť, keď som ho vytvoril ja.. Ani keď si bohvie ako silná čarodejnica" Povedal diabol. Otočila som sa k nemu. Predomnou už vrčali dva veľké psy. Jeden na mňa skočil v tom momente a zrazil ma k zemi. Toto je môj koniec.. Druhý pes sa mi zahryzol do ruky a začal trhať mäso. Skríkla som od silnej a neskutočnej bolesti. Slzy mi vytrieskli z očí a tiekli mi cez líca, bradu až na krk. Ďalší pes sa mi sklonil ku krku.. No jasné.. Všetky šelmy predsa idú po krku.. Najslabšie miesto človeka.,,Ešte nie! Nech trpí!" Zakričal naňho pán. Pes sa odtiahol.. Už to tu neznesiem.. Druhý pes si len s chuťou vychutnával krv na jeho zuboch a tiež aj mäso.. Tak takúto smrť som netušila, že budem mať.. Myslela som, že ma pri najlepšom zabije upír alebo čarodej.. Bolo by to rozhodne menej bolestivé, než toto. Len hrýzol hlbšie a hlbšie do mäsa.. Našťastie ho nevytrhol z kože, no to na veci, nič nemení.. Len som kričala od bolesti a zvýjala sa na zemi neschopná pohybu.. Stiahnu ma do pekla.. Zabijú ma a moja duša bude uväznená v pekle.. Nie, že by som bola zlá.. Keď vás zabije stvorenie z pekla, aj vy sa doň dostanete... Budem tu musieť byť s Dylanom.. Navždy.. Mŕtva duša.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...