85. Väzni

541 78 7
                                    

Išli sme všetci s morskými pannami do Miinho bývalého domu. Resp. Do domu jej rodičov zachrániť našich kamarátov. Kráčali sme po ulici.

BEKKA

Sama zavretá v tej miestnosti som sa už vážne nudila. Prechádzala som sa nervózne z miesta na miesto. Bojím sa, čo somnou spravia. V tom sa otvorili dvere a stál tam Felix.

,,Ako sa ti páči pobyt?" Uškrnul sa. Zamračila som sa naňho.

,,Ako sa ti bude páčiť, keď ti jednu vrazím?" Odbila som ho. On sa zasmial a podišiel bližšie ku mne. Pozrela som sa mu do jeho zelenomodrých očí.

,,Čo somnou chceš?" Zamračila som sa naňho.

,,To ešte nieje isté. Eva a Dorian hovoria, že by som ťa mal odložiť, pretože sa možno zídeš. Ale ja ťa chcem len zabiť" Podišiel bližšie a obzrel si ma.

,,Len to skús a prisahám..."

,,Čo? Čo mi už len ty zmôžeš? Si obyčajný človek! Vieš.. Tam v cele mám uväznenú Ginger a Nathana.. Vieš, čo s nimi plánujem?" Uškrnul sa. Len som naňho pozerala, nech pokračuje.

,,Ginger a Natha plánujem zmeniť.. Zmeniť na zlých. Nathan bude nútený byť môj sluha nič viac. Jemu totiž nemienim už dávať za úlohu zabiť Freyu. To už bohužiaľ nechám na Ginger. Alebo to urobím ja. Alebo možno na Ethana. On má tiež dobrú mágiu.. Hm" Zamyslel sa a po chvíli znova pokračoval. Vydesene som naňho pozerala.,,Chcem zistiť, čoho všetkého je Ginger ako líška schopná. Myslím, že sa dosť podobá vlkom, takže nejaký ten zvierací pud asi má. A vieš kto je najlepší objekt na vyskúšanie si, čoho je v skutočnosti schopná?" Zdvihol obočie.,,Ty" Usmial sa.

,,Si chorý!" Zamračila som sa naňho.

,,Možno.. Ale lepšie než byť mŕtvy" Zasmial sa a otočil sa na odchod.

,,Prečo ma chceš vlastne zabiť?" Zakričala som naňho. Zastal a otočil sa ku mne.

,,Vieš toho priveľa.. O každom.. Čudujem sa, že ťa Nathan ako človeka, ktorý o ňom vie nezabil.. Upíri to majú v zákone. On si jednoducho dovoľuje porušovať všetko" Prekrútil očami. Zamračila som sa.

,,Tak si uži pobyt." Usmial sa a vyšiel von. Myslím, že umriem od hladu. Chytila som sa za brucho, ktoré mi zaškvŕkalo a rozmýšľala som. Hm.. Ak ma chce zabiť, tak mu postačí, aby ma nechal umrieť hladom.

GINGER

Čakali sme v cele s Nathom už druhý deň spolu zavretý. Zdá sa to ako celá večnosť.

,,Ten čas tu beží tak pomaly" Zamrnčala som a oprela som sa o stenu.

,,Bude dobre.. O chvíľu tu nebudeme neboj.. Verím, že sa Freyi alebo Ethanovi podarí dostať nás odtiaľto" Povedal Nath.

,,Vieš Nath.. Aspoň, že si tu somnou ty, pretože inak by som pravdepodobne umrela od nudy" Usmiala som sa naňho a on sa na mňa tiež usmial.

,,Aj ja som rád, že som tu s tebou. Keď si predstavím, že by som tu mal byť trebárs s Bekkou obracia sa mi žalúdok" Zasmial sa na mne tiež myklo kútikmi úst.

,,Uhm.. Prečo.. Prečo ju tak nemáš rád?" Pozrela som naňho. Otočil sa ku mne a zamračil sa. Okej.. Nechcem žiadne problémy.

,,Ja som sa len pýtala" Zdvihla som ruky do obranného gesta a on zas pozrel na mreže. Jednoducho ma ignoroval. Začuli sme škrípanie. Niekto otvoril dvere. Dnu vošla Eva a Dorian. Áno už vieme mená Miinych rodičov za ten čas.

,,Tak.. Ako? Ešte žijete?" Zasmial sa Dorian.

,,My hej, ale keď sa odtiaľto dostaneme vy nebudete" Zavrčal po nich naštvane Nathan. Dorian si položil ruku na srdce a otvoril ústa.

,,Už sa bojiim" Povedal ironicky. To Natha vytočilo ešte viac. Dorian sa uškrnul.

,,Takže malému upírikovi ruplo v bedni?" Zasmiala sa Eva. Nathan mal už čierne oči. To má keď sa hnevá. Radšej som od nich všetkých odstúpila.

,,Však počkajte, keď sa z tadiaľto dostanem. Zabijem vás horšie ako si vaša myseľ dokáže predstaviť"

,,Si si nejak moc istý, že sa dostaneš von, pretože to sa nestane" Povedal Dorian.

,,Hm.. Len verím v lepšie časy. Také časy, kde vy budete mŕtvy a vaše telá zohavené" Uškrnul sa Nath.

,,Prosím dosť!" Zakričala som a pozrela na Natha, ktorý v tom ku mne otočil hlavu.,,Prestaňte! Kto to má počúvať? Nedokážete sa aspoň na chvíľu správať normálne?" Smutne som sa zamračila.

,,A čo je na tvoje pomery normálne? Hm Líška?" Ozvala sa Eva. Bola som ticho. Nevedela som, čo povedať. Došla som k pomaly k naštvanému Nathovi a objala som ho. Cítila som, že sa začal upokojovať. Išli sme viac dozadu cely do tmy, nech nás nevidia a kašľali sme na nich.

,,Pff.. Ideme zabiť Freyu a Ethana. A tú ich blbú bandu" Povedala Eva. Okamžite zaujali našu pozornosť.

,,Čo?" Pozrela som na nich.

,,Idú sem..chcú vás zachrániť.. Ale to ešte nevedia, že sa im to nepodarí. A zomrú." Zasmiala sa a spolu s Dorianom odišli von. Vzdychla som si.

,,Čo.. Čo ak sa im niečo stane?" Pozrela som Nathovi do očí.

,,Nestane.. Musíme.. Musíme im veriť, že to dokážu" Povedal a objal ma.

FREYA

Zaklopali sme na ich dvere.,,Vitajte znova v našom dome.. Kľudne poďte ďalej" Usmiala sa Miina mama.,,Asi to ešte neviete, ale som Eva a toto je Dorian." Usmiala sa na nás. Všetci sme zdvihli obočie. Pomocou mágiou vzduchu, pri ktorej sa mi oči sfarbili do fialova som ich oboch odhodila z cesty do domu a všetci sme prešli okolo nich. Mračili sa na nás.

,,Ale no ták. Len dôjdeš a už tu robíš neporiadok" Ozval sa Felix, ktorý sa tam objavil a prišiel k nám.

,,Prepáč.. Keď vidím smeti musím ich vyhodiť" Uškrnula som sa a očkom som hodila po lovcoch. Rukou som namierila na Felixa. A spravila som to isté aj jemu. Všetci sa pozviechali a lovci po nás chceli zaútočiť.

,,Nesnaž sa Freya. Aj tak ti to vyjde nazmar" Povedal Felix a tým aj zastavil lovcov.

,,Hm..aspoň sa môžem pobaviť nie?" Usmiala som sa a obliala som ho vodou. Vypľul ju a vražedne po mne pozrel.

,,To si prehnala" Povedal.,,Eva, Dorian.. Priveďte Bekku. Len teraz sa ukáže ako silná si" Zasmial sa a Eva a Dorian išli pre Bekku. Zamračila som sa.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now