107. Robila Som To Kvôli Láske

490 59 15
                                    

Všetci sme zamierili rovno do džungle. Obzerali sme sa naokolo.

,,Myslíte, že tu niekto je?" Spýtala sa Ginger.

,,Podľa mňa by sme si mali dávať pozor.. Nikdy neviete, kto sa tu môže skrývať" Povedala Avery. Niečo sa popri nej v džungli pohlo a jej ruka rýchlo vyrazila k stromu, ktorý hneď zmrazila. Potom naň šokovane pozerala a ruku zložila.,,Pardon" Povedala s nevinným úsmevom. Hm.. Takže konečne vidíme jej moc, o ktorej hovorila.

,,Skvelé.. Elsa na palube nám určite pomôže" Povedal Ethan. Avery zavrčala.

,,Ok.. Nehádajte sa" Prekrútila som očami.,,Ľad je náhodou super. A som si istá, že sa tu v našom pobyte bude dať využiť" Povedala som a Avery sa na mňa usmiala.

,,Niečo počujem" Zavrčal Nath a všetci sme hneď naňho pozorne pozreli.

,,Čo?" Podišla som k nemu.

,,Rozhovory.. Sú tu ľudia" Povedal.,,Hm.. Asi mám postarané o jedlo tu" Uškrnul sa. Pozrela som naňho pohľadom, či to myslí vážne.,,No čo? Snáď nebudem piť z kamarátov" Prekrútil očami a ja som sa zasmiala.

,,Bože Nath.." Pokrútila som nad ním hlavou.

,,Takže!" Ozvalo sa za nami a my sme sa hneď otočili. A kohože nevidím? Dèmonica!,,Dúfam, že si váš pobyt tu užijete, pretože nieje žiadna záchrana. Nikto vás nezachráni. Adrien sem nemôže. Morské panny tiež nie.. Nikto.. A Avery" Naklonila sa k nej.,,Ani Dylan" Uškrnula sa. Ave vyvalila oči a zahryzla si do pery.

,,No počkať!" Prístupila som k Avery a Dèmonice.,,O čo ide?!"

,,Och.. Avery sa s mojou pomocou stretáva s Dylanom.. Snaží sa ho vyslobodiť z podsvetia.. Alebo pekla.. Ak chceš" Škodoradostne sa zasmiala.

,,To nie.. Ave.. Však to nieje pravda" Pozrela som na ňu.

,,Vyjasnite si spory.. A Uh.. Avery..musela som im to povedať. Nieje isté totižto, že sa vrátite z ostrova všetci živý. A totiž.. Jeden musí umrieť.. Všetci sa nevrátite.. To je zakázané.. A tamtí chlapi" Ukázala niekam do džungle.,,Maju jednu malú hru, ktorá by vám keby ste chceli mohla dopomôcť" Uškrnula sa.,,Prajem pekný pobyt.. Všetkým" Žmurkla na nás a zmizla.

,,Čože?!" Skríkla som.,,Jeden z nás musí umrieť! To nie!" Chytila som sa za hlavu.

,,Hej.. To môžme riešiť potom" Povedal Nath chladne a pristúpil k Avery. Tento tón som uňho už dlho nepočula.,,Uvedomuješ si, čo si robila?" Zavrčal na ňu.

,,Ale.. Vy to nechápete!" Povedala Avery obranne.

,,Ale.. vážne? A čo z toho presne my nechápeme? Tú časť, kedy pomáhaš Dylanovi z pekla, aby prišiel a dokončil nedokončené s Freyou? Tú?!" Skríkol na ňu. Avery sa zamračila a cúvla od neho.

,,Vy.. To nechápete.. Ja.. Ho milujem" Zahryzla si do pery.

,,Čo? Preboha Ave.. A ty si z akej planéty priletela?" Prižmúril na ňu oči.,,On nedokáže milovať.. Dylan jednoducho nedokáže.. Nemá také emócie na lásku, pozná hnev, zlosť.. Ale nie lásku.. On.. Nikdy.. Nech ti Avery povedal čokoľvek nemôžeš mu veriť"

,,Povedal mi, že ak ho vyslobodím budeme spolu" Sklonila hlavu a Nath sa zasmial.

,,Nie.. Ak ho vyslobodíš zabije Freyu! Možno aj mňa, Ethana, Ginger.. Kohokoľvek.. A nakoniec aj teba.. Vieš, čo spraví?" Pristúpil k nej bližšie a Avery akoby si začala uvedomovať chybu, ktorú spravila.

,,Pozabíja tvoje okolie.. Potom príde za tebou... Och.. Avery.. Ďakujem.. Toto som vážne potreboval.. Ale.. Snáď si si vážne nemyslela, že ty si dôvod, prečo som chcel von.. Hah.. Malá naivka.. " Napodobňoval Dylana.,,A potom" Naklonil sa k jej krku a Avery ho zdesene sledovala.,,Koniec!" Zasyčal jej do ucha a Avery sa mykla.Potom sa odtiahol.,,Zabije aj teba.. Alebo odíde.. Jednoducho.. Žiadna vaša spoločná budúcnosť tam nieje! A ani nebude!" Zavrčal.

,,Ty to nechápeš!" Zakričala a vrazila doňho ľad, ktorým ho odrazila preč. Našťastie mu nič nebolo. Hneď potom ušla niekde do džungle.

,,Avery nie! Držme sa pokope!" Zakričala som na ňu, no už bolo neskoro.

,,Slepá láska" Odfrkol si Nath a postavil sa.

,,Láska väčšinou slepá je" Potľapkala som ho po pleci.,,A zlato.. Nemusel si jej ti takti povedať.. Vieš ako ju to mohlo raniť?" Povedala som.

,,No.. Hej.. Ale.. Musí predsa vedieť pravdu.. Ja jej nechcem zle" Povzdychol si.

,,Kto ju pôjde nájsť? Snáď ju teraz neodsúdime alebo, čo... Robila to kvôli láske.. Každý robí nejaké šialené veci" Povedala Ginger.

,,Má pravdu.. Niekto by ju mal ísť nájsť" Povedala Zalia.

,,Och.. Tak.. Pôjdem ja" Povedal Danny.

,,Nie.. Ja som to spôsobil.. Mal by som ísť ja" Povedal Nath.

,,Kašlite na to.. Celý čas sa k Avery správam nepríjemne.. Pôjdem ja" Ozval sa Ethan.

,,Čo. Chceš, aby sa cítila ešte horšie?" Zdvihla som obočie.

,,Nie.. Freya.. Nejdem jej nadávať." Prekrútil očami.,,Celý ten čas som vedel, že mi klame. Že niečo tají. Čo bol dôvod, že som jej neveril.. Ako sa dostala táto nová informácia na povrch ten pocit opadol. Vedel som, že som mal pravdu.. A zároveň sa ni uľavilo, lebo som nemusel ten nepríjemný pocit znášať. Ale.. Aj keď to viem. O čo išlo. Je mi hrozne.. Mal by som sa jej ospravedlniť. Mal som pravdu. No netušil som, že by mohla spraviť niečo zlé vo vedomí, že ani nevie, že robí niečo zlé. Však.. Láska s nami všetkými pekne zatočila.. Aj Bekka kradla dokonca kvôli láske" Pozrel na ňu a ona prikývla.,,Toto si nezaslúži.. Idem za ňou" Povedal Ethan a bez ďalších reči sa teleportoval preč. Snáď ju niekde nájde.

Všetci sme sa v tichosti pozerali jeden na druhého.

,,Mali by sme si asi založiť nejaký camp.. Kým tu budeme" Povedala Bekka.

,,To by sme mali.. No a k tomu.. Asi by sme mali zabiť aj tých chlapov, o ktorých hovorila Dèmonica. Nedovolím, aby niekto z nás umrel. To sa nestane!" Pokrútil hlavou. Bekka sa usmiala.

,,A čo ja?" Spýtala sa. Nath k nej podišiel bližšie.

,,No.. Máš pravdu.. Ty by si mohla" Uškrnul sa. Bekka zavrčala.

,,To aj ty!" Odfrkla si. Zasmiala som sa.

,,Poďme hľadať ten camp" Povedala som a išli sme zatiaľ hľadať miesto, kde by sme si mohli založiť nejaký camp. Nakoniec sme našťastie našli nejakú voľnú plošinu.

,,Cítim sa ako v Madagaskare" Povedala Zalia naštvane. Zasmiala som sa.

,,Neboj.. Snáď sa z tadiaľto dostaneme nejak, aby sme sa vyhli smrti" Usmiala som sa.

TAAAK ĽUDKOVIA MOJI.. ČO HOVORÍTE NA NOVÚ ČASŤ. NOVÉ INFORMÁCIE?

✒Vedeli ste, že Avery celý čas komunikovala s Dylanom? Alebo to aspoň tušili, že je to on?
✒A čo si myslíte, kto zomrie? Či vôbec niekto zomrie?
✒Ako dopadne ich žitie na ostrove spolu s západnými ostrovanmi?

TikaTuka ♕ 💜

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt