25. Bowling

1.1K 137 26
                                    

Na druhý deň nás s Nathanom zastavila Ginger po ceste do školy. ,,No ako to šlo?" Pozrela som Spýtala sa hneď.

,,Vybavené. Ethan ti to povie v najbližšej príležitosti, keď budete spolu, no žiaľ je momentálne s otcom na týždeň od dnes preč. Išli nazbierať nejaké bylinky a iné blbosti do ich kúziel" Prekrútil Nath očami.

,,Ach" Povzdychla si Ginger.,,No a mimochodom mám ešte stále tie lístky do toho zábavného parku, čo mi dala mama, ktorý je vo vedľajšom meste" Úsmev sa jej rozšíril a pozrela na mňa.

,,Super. V piatok môžme ísť" Potešila som sa. Prikývla.

,,Neviem ako vy baby, ale ja mám chuť zahrať si bowling" Povedal Nathan.

,,Bowling? Už si niekedy hral?" Spýtala som sa.

,,Áno. Pár krát.. Hrávam ho rád"

,,Super.. Tak nás pozvi a môžme ísť" Zasmiala sa Ginger.

,,Nemám s tým problém.. Môžme ísť hrať dnes po škole" Usmial sa.

,,Čože vážne?" Spýtala sa Ginger.

,,To si píš.. Hrali ste už niekedy bowling?"

,,Nie" Odpovedala Ging.

,,Nikdy" Zamyslela som sa.

,,Tak to vás zničím.. Bude sranda" Zasmial sa a ja a Ginger tiež.

,,Hah.. To sa uvidí!" Povedala Ginger a buchla ho do ramena. No ako sme sa aj dohodli. Po škole sme išli na ten bowling. Napísali sme si mená:
Nath:
Ging:
Freya:
A hra sa mohla začať. Nath hádzal prvý a dal strike. Obe sme naňho pozerali s otvorenými ústami. Tak ak jeho niektorá z nás porazí je to vážne niečo. Ďalšia išla na rade Ginger, ktorá vyhodila bowlingovú guľu do vzduchu, ktorá z rachotom dopadla na zem. Nemohla som sa na tom prestať smiať. Všetci sa na ňu zrazu pozreli a nakoniec jej guľa spadla aj tak mimo, takže hádzala znova. Tentoraz hodila už lepšie aj keď tomu rachotu, ako to vyhodila do hora sme sa zas nevyhli. Trafila jednu a to úplne na kraji.

,,Ehm ehm.. Uhnite.. Ide čarodejnica" Odtlačila som ich nabok a vzala si 8 kilovú ružovú guľu a pripravila som sa. Napriahla som sa a na to, že to bolo po prvý krát sa mi to podarilo krásne a zhodila som 7/10. Hádzala som znova a trafila som jednu. Po prvej hre skóre vyzeralo takto:
Nath: 10
Ging: 1
Freya: 8
Drgla som do Natha.,,Čo povieš? Na to, že som to nikdy nehrala dobré, čo?" Uškrnula som sa. On sa na mňa usmial.

,,Nerob si veľké nádeje" Povedal a vzal si modrú guľu a hodil. Zas strike. Mňa porazí. Podišiel ku mne a pozrel na mňa pohľadom,,Sleduj ma".

,,Nafúkanec jeden. Však počkaj. Ja niesom ďaleko od teba.. Ja ťa ešte dokážem zničiť" Zavrčala som provokatívne.

,,Len sa predveď" Povedal a po Ginger som si zobrala guľu a hodila som ju plnou silou úplne do stredu a dala som strike. Na celú budovu som zavyla a narazila do Natha.

,,Dýcham ti na krk" Povedala som. A on išiel. Ginger sa zasmiala.

,,Aké ironické nemyslíš? " Povedala. Čo ma prinútilo usmiať sa. Po tomto kole sme dopadli takto:
Nath: 10, 10
Ging: 1, 3
Freya: 8, 10
Samozrejme nám to hneď automaticky spočítavalo skóre. Keď už sme hrali poslednú hru, skóre vyzeralo takto:
Nath: 10, 10, 9, 10, 5, 4, 8, 10, 4 = 66
Ging: 1, 3, 5, 7, 10, 10, 9, 2, 9 = 56
Freya: 8, 10, 10, 5, 10, 9, 6, 8, 10 = 76
Išla som okolo Nathana a vyplazila som mu jazyk.

,,Už ma nemáš ako dobehnúť a to si mal také veľké kecy" Vysmiala som ho. On sa na mňa vražedne pozrel a vzal si guľu a hodil ju. Mal strike. Ach.. To boli časy, keď strike nemal tri kolá. Prišiel ku mne a pošepkal mi chladným hlasom.

,,Máš čo robiť, aby si sa snažila. Dýcham ti na krk" Vážne som z týchto slov mala zimomriavky až ma striaslo a totálne ma vyviedol z miery. Našťastie som teraz nešla ja, ale Ginger. Vzala si moju ružovú guľu a hodila ju. Mala strike! Neverím! Už toto je jej prvý strike, aby bolo jasné. Tie desiny hore sú, pretože to hrala na dve kolá, čiže najprv zhodila nejaký počet kolíkov a potom zhodila všetky ostatné. Nemohla som jej nezatlieskať a pridal sa aj Nathan, že až nakonci hry sa jej podaril strike. Ona sa nám tam poklonila a ďakovala až mi nakoniec uvoľnila dráhu a išla som. Vzala som si guľu a podišla tam. V tom som začula hlas pri uchu.,,Pozor pozor. Veľký zlý upír ti dýcha na krk. Máme rovnaký počet bodov. Mám taký pocit, že nevyhráš" Zasmial sa Nath a ustúpil. Telom mi prebehli zimomriavky. Odkašľala som si a snažila som sa uvoľniť, pozrela som na nich za mnou. Vzala som si guľu, na ktorej bolo napísané Strike Maker a vážila 11kg. Tak.. Uvidíme, či to zaberie. Hodila som a hodila som absolútne mimo všetkých koliek. Krásne to spadlo do jamy vedľa. Nervózne som si zahryzla do pery a otočila sa na Natha a Ginger. Ginger sa na mňa pozerala pohľadom 'držím palce' a Nath sa víťazoslávne usmieval, čím mi vážne nepomohol. Otočila som sa späť. Hádzala som znova a pozrela som sa na Natha. Hodila som a sotva horko ťažko sa mi podarilo trafiť jeden kolík. Bola som tak nadšená, že som išla k Nathanovi a vysmievala som sa mu, že som ho porazila. On sa začal smiať somnou.

,,No musím uznať. Išlo ti to fakt dobre" Povedal a objal ma.

,,Ja viem, že áno? Wohoo.. Som víťaz" Začala som tam poskakovať a točiť sa ako bláznivá, ešte som chytila Ginger za ruky a točili sme sa spolu do kruhu. Zastavili sme a pozrela som sa na tabuľku výsledkov:
Nath: 76
Ging: 66
Freya: 77
Fakt som sa usmiala a bola som tak rada, že som premohla tie ich reči a dala som to! Wohoo. Zas som začala vískať, kým ma z tadiaľ radšej nasilu neodprevadil Nathan. Ja by som bola ochotná tam stráviť ešte celý večer.

,,Dajme si ešte jednu. Dajme si ešte jednu" Prosila som Natha so psími očami,,Už nie.. Jedna nám stačila" Zasmial sa. Ja som spravila smutný ksichtík.,,Nepresvedčíš ma" Povedal a pozrel na mňa. ,,Keď ja raz poviem nie. Myslím tým nie" Povedal a zas pozrel na mňa. A tak sme hrali znova ďalšiu hru. On sa dá tak ľahko presvedčiť. Finálne výsledky ďalšej hry dopadli takto:
Nath: 78
Ging: 78
Freya: 77
Túto hru som bola síce posledná, ale dobrý pocit mi to nevzalo a najmä keď Ginger a Nathan sa delili o prvé miesto a celú cestu domov sa hádali, že kto bol prvý. Musím uznať, že toto bol fakt fantastický deň plný zábavy. Najzábavnejšie bolo sledovať Ginger a Nathana ako sa hádajú. Musím povedať, že to stálo za to.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن