Došli sme k Flow a aj jej svorke. Okamžite som sa objala s Laurou a ako som si všimla ostatný tiež, okrem Mii samozrejme. Došla tam aj Beth, Alex a Philip. Flow sa na nás len milo pozerala. Našťastie. Beth a Alex. Hm stále rovnaký.. Nepríjemní.. Držia spolu a pozerali na nás ako na votrelcov. Bekka a Matthew tam boli nejak mimo tak zmizli, aby sme si ich ani nevšimli niekam preč.
,,Ahojte. Prišla som vás požiadať o pomoc, či by ste sa mohli ujať tuto Mii, ktorá bohužiaľ o rodinu prišla." Povedala Ginger a pozrela na ňu.
,,Ja si nemyslím, že to bude problém" Usmial sa Philip a pozrel na Flow, keďže o tom ona rozhoduje. Laura sa tešila. Zrejme, pretože bude mať niekoho s kým sa môže normálne baviť, keďže Flow je príliš vážna a s Beth nieje tiež žiadna sranda. Beth a Alex mali zdvihnuté obočie a vražedne na ňu pozerali.
,,Uhmm.. Prečo nie?" Povedala Flow a Usmiala sa.
,,Ďakujem" Vykríkla Mia a okamžite ju objala.
,,Ou. No fajn" Povedala Flow ale hneď potom ju Mia s ospravedlnením pustila. Flow povedala, že to je v pohode a milo sa na ňu usmievala. Musím uznať, že Flow aj napriek tomu, že mala modré konce vlasov pôsobila dosť dospelo. Však aj bola. Ale myslím tým tak odborne. Však je do vodca svorky, čiže asi by mala mať nejakú tú úroveň, keď "deti" sú skazené.
,,To nemyslíš vážne Flow! To ju tu snáď nenecháš! Je to cudzinec! Nič o nej nevieme!" Povedal Alex a Beth len prikývla.
,,Alex. Teba do toho nič nieje. Mia bude v izbe Laury, pretože jej jedinej ohľadom vzťahom verím, keďže vy by ste ju asi najradšej zjedli" Zamračila sa na nich Flow.
,,No fuuuj.. Taký hnus? Všade sú len jej vlasy.. Len by sme ju zabili" Povedala Beth s posmešným hlasom. Mia sa na ňu zamračila.
,,A ona sa čuduje, že nemá žiadnych kamarátov" Prekrútila očami Laura, ktorá na ňu neveriacky pozrela. Beth sa na ňu pozrela a urazene si založila ruky.
,,Drž hubu jasne? Teba sa nikto na názor nepýtal" Povedala a urazene odišla do chaty.
,,Ospravedlň ju.. Je len naštvaná.. Ja ťa mám rád" Povedal Alex a zamavál jej predtým, než sa rozbehol za Beth do chatky tiež.
,,Uhm.. Tak?" Ozvala sa Ginger.
,,Ou.. No jasné. Mia, môžeš tu ostať. Laura ťa privedie do jej izby. Môžeš u nás zostať tak dlho ako len chceš" Usmiala sa na nich Flow a bez ďalších slov odišla. Laura nadšene poskočila.
,,Dúfala som, že sa vrátite späť. Potom, čo ste zastavili vojnu som si už normálne myslela, že sa už nikdy neuvidíme. Ale ste tu!" Povedala nadšene Laura a znova nás všetkých štyroch objala.
,,Bože ty máš silu" Vzlykla som ako som sa dusila a ako som si všimla ostatný tiež. Laura nás hneď pustila.
,,Och prepáč.. To ten vlk" Zasmiala sa.,,Len som tak rada, že tu ste" Vzdychla si.,,No a teraz ma nasledujte. Pôjdeme do mojej izby. Usmiala sa na nás a my sme ju nasledovali. Hneď ako sme vošli sa Ginger hodila na posteľ.
,,Mäkká" Vzdychla do perín. Všetci sme na ňu pozerali, ale potom sme len prekrútili očami a pozreli sme späť na Lauru.
,,Takže Mia! Tu bude tvoje miesto" Usmiala sa na ňu Laura a ukázala na jej veľkú manželskú posteľ.
,,Snáď nevadí, že na nej budeme spať obe, ale vieš. Sme vlkodlaci a žijeme v lese, takže moc luxusu tu nenájdeš" Zasmiala sa Laura.,,To nevadí. Ja som hlavne rada, že môžem byť ďaleko od mojich rodičov. Je mi jedno kde kľudne by som spala aj vonku" Povedala Mia a trochu sa zachechtala.
,,Ako dlho s nami mieni tento úbohý človek bývať?" Spýtala sa Beth, ktorá už stála s Alexom vo dverách. Ginger sa k nim otočila s vražedným pohľad.
,,Jediný, kto je tu úbohý ste tu vy dvaja!" Povedala naštvane.
,,Ach pozrime, že.. Ryšavá sa ozvala" Povedal Alex a Ginger sa naňho zamračila.
,,Na tvojom mieste by som radšej zmizla skôr ako ti náhodou ublížim" Povedala vražedne Ginger v tom ju hneď Nathan chytil.
,,Hej.. Kľud Ging.. To bude dobré" Usmial sa na ňu, ale Ginger stále pozerala pred seba na Alexa a Beth, ktorý sa na nej dobre zabávali. Ginger zavrčala. Normálne, ako nejaký pes. Všetci stíchli a udivene na ňu pozreli.
,,No.. Sme radi, že ste sa ujali Mii, ale my už asi radšej pôjdeme" Ozval sa Ethan s úsmevom. Už chcel vyjsť, ale v tom naňho výhražne Alex vyceril zuby a zavrčal. Ethan okamžite zaspätkoval. Nathan ho naštvane chytil za ruku a hneď ho k sebe pritiahol až nakoniec skončil Ethan za ním.
,,No čo urobíš upír?!" Zasmial sa škaredo Alex.
,,Nemáš ani poňatia!" Zavrčal Nathan na obranu. Všetci, čo stáli za ním okamžite o krok cúvli a mňa stiahli zo sebou, čo som nechcela. Ak sa tu strhne boj. Bohvie kto vyhrá.
,,Vieš, že my vlkodlaci sme lepší a silnejší ako vy, že?" Zasmial sa Alex.
,,Si si tým taký istý?!" Nathan zdvihol obočie.
,,To som" Usmial sa do jednej strany.
,,Áno. My sme lepší než vy, tak radšej sa vráť späť za svojou mamičkou, pretože s nami si začínať vážne nechceš" Povedala Beth arogantne. Nathan na nich vražedne pozeral.
,,Tak fajn.. Poďme to zistiť" Nathan sa usmial a vyceril jeho tesáky.
,,Najprv chceme vedieť, prečo Ginger zavrčala ako pes!" Povedala Beth.
,,To už sa ty možnože nikdy nedozvieš" Odvrkol jej. A Beth zavrčala tiež ako pes.
,,Ginger nieje vlkodlak. To by sme vedeli, tak čo je potom zač?" Spýtal sa už Alex. Nathan sa zachechtol. Ja som sa zatiaľ predrala spomedzi všetkých za ním a postavila som sa vedľa neho.
,,Tak a dosť! Toto končí! Práve teraz!" Povedala som.
,,Aha. Mačiatko vytiahlo svoje pazúriky" Zasmial sa Alex sledujúc ma. Zamračila som sa naňho.
,,Najprv. Chcem Nathana vyzvať na súboj. V lese. Hneď teraz. Ak vyhrám ja už sa tu nikto z vás nikdy neukáže a poviete mi, čo je Ginger zač, lebo človek nevrčí ako pes no a ak vyhráš ty...Povedzme, že nič nestratíš" Zasmial sa Alex.
,,Nie. Nebude s tebou bojo...." Nestihla som ani dokončiť vetu, lebo mi Nath skočil do reči.
,,Beriem" Usmial sa a podali si ruky. Samozrejme sa hneď pustili. No a moja ruka letela k môjmu čelu. Čo to urobil? Alex a Beth vyšli.
,,Ty si snáď sprostý?!" Okamžite som vyletela na Natha. On namňa vyvalil oči.
,,Si upír do pekla, vieš o tom, že keď ťa Alex kusne môžeš zomrieť?!" Vrieskala som naňho naštvane.,,Freya upokoj sa on nevyhrá" Usmial sa na mňa. Pristúpila som k nemu bližšie.
,,Nevyhrá? Vieš Nathan občas sa čudujem ako môžeš byť tak blbý!!! Do pekla však vlkodlaci a upíri majú neporovnateľnú silu lenže predsa on tu má výhodu!"
,,Freya"
,,Nehovor na mňa. Ty.. Neuvedomuješ si snáď, že ty si pre mňa... No to je jedno. Odchádzam" Povedala som už tichšie a brala som sa preč so sklonenou hlavou. Všetci na mňa pozerali. Vyšla som von a snažila som sa zadržať slzy. Ten nával toho hnevu ich spôsoboval. Ale utíšil. Už som iba sklamaná a bojím sa. Bojím sa o Natha.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...