,,Teraz je z neho Freya" Vyhlásil čarodejník.
,,Ako to myslíš?" Zamračil som sa.
,,Je úplne ako ona, až na pár nedostatkov. Nemá mágiu, ale má vlastný rozum, síce nerozmýšľa ako ona a pamätá sa na svoj minulý život, neurobí nič, čo by ti prekazilo plány. Ovláda ho totiž kúzlo. Ale vybral si zlého človeka.. Dobre si spravil" Usmial sa a potľaplal ma po chrbte.
,,Povedz mi, čo všetko zlé urobil? A ako to vieš?" Otočil som sa k nemu a sledoval ho ako si v kvetinárstve upratuje jeho elixíri.
,,Dostal som sa mu do hlavy. Videl som všetko, ako som odriekal kúzlo. Mal ženu a malého syna. Každý večer chodil opitý domov a oboch bil. Žena sa bála rozviesť sa s ním. No nakoniec sa jej to podarilo a potom sa on začal zdržiavať len v baroch. Je to fakt hnusný človek. Až mi je z neho zle" Otočil sa ku mne s posledným slovom.
,,Najradšej by som z neho vymlátil dušu, ale vyzerá ako Freya, čiže je to ťažšie" Zaťal som päste.
,,Kľudne to urob.. Zaslúži si to" Povedal a sotil ku mne "Freyu".
,,Tak.. Ja už musím ísť. A ďakujem za pomoc" Povedal som a zmizol som aj s falošnou Freyou. Asi za 10 minút som v lese.
FREYA
Budila som Ginger a konečne sa mi to podarilo.
,,Čo sa stalo? A prečo som v hline?" Opýtala sa ma a ja som sa zasmiala.
,,To moja mágia. To je jedno. Musím ti povedať vážne dôležitú vec" Povedala som jej.
,,Akú?" Posadila sa a snažila sa so seba striasť hlinu. Chúďatko. Porozhliadala sa. Všimla si, že sme stále v lese v zastavenom aute na ulici a naokolo sú k stromom pripútaní upíri.
,,Nathan išiel teraz niekam preč.. Neviem kam, ale povedal mi, že som ho sklamala a že ma zabije, keď príde zato, že som ho zradila" Povedala som vážne a tvárila som sa vystrašene. Vďaka upírom naokolo, nemôžem jej povedať pravdu.
,,Čože? Ako si ho zradila?" Zmätene na mňa pozrela.
,,Povedala som ti predsa to jeho veľké tajomstvo o jeho rodine" Žmurkla som na ňu, aby vedela, že je to len predstierané. Našťastie to pochopila.
,,A do kelu.. Musíme hneď ujsť" Vyvalila oči. Vnútorne som sa musela usmiať. Som rada, že sa chytila na moje herecké predstavenie.
,,Ja viem.. On mi to nikdy neodpustí. Toto som vážne nemala. A hneď potom zabije asi aj teba! Prepáč mi to fakt.. Ja som myslela, že sme kamaráti a môžem ti to povedať, no bola to chyba" Rýchlo som sadla za volant a naštartovala auto.
,,Ja som chcela, aby si mi to povedala, ale teraz už hlavne choď" Dupla som na plyn a išla som ďaleko po ceste. Niekde fakt ďaleko som zastavila, lebo som nevedela kam ďalej.
,,Fuu, dúfam, že keď bude po všetkom nás tu Nathan nájde lebo ja fakt neviem kam ísť" Povedala som.
,,Ja viem. Pamätám si sem celú cestu. Teraz choď doprava" Povedala. Natešene som sa na ňu pozrela a dupla som na plyn. Celú cestu mi hovorila. Vzala som svoj mobil vedľa sedadla a rýchlo som vytočila Nathana. Našťastie to zdvihol.
,,Áno?" Ozval sa akoby behal maratón.
,,Nathan!" Okríkla som ho.
,,Hovor rýchlo, kvôli tebe som musel zastaviť v behu.. Už som v lese aj s tvojim klonom"
,,Super.. Sprav upírom divadlo a hovor aj o Ginger, ktorú si akože zabil, lebo som to tam použila"
,,Čo si presne povedala?"
,,Fuu... Bolo to hrozné.. No ja som akože Ginger povedala tvoje vymyslené najväčšie tajomstvo, ktoré si mi akože povedal. A potom si sa naštval, keď si zistil, že som ho vyzradila. Zato ma chceš zabiť a akože si zabil Ginger, keď si nás videl odchádzať autom?" Ten koniec som povedala spýtavo, pretože som vedela, že asi nebude nadšený.
,,Ty si odišla na tom aute? Prosím nešoféruj ho ty, lebo vážne umriete"
,,Ale no tak! Stretneme sa pred mojím domom. Choď na vec!" Zložila som ho a išla som ďalej.
NATHAN
,,Tak.. Kamo.. Viem, že niesi Freya, tak odomňa nečakaj milosť za to čo si spravil. Ty budeš trpieť, tak aspoň pros o život a hovor, že si to tajomstvo nechcel vyzradiť Ginger" Zavrčal som na hnusného chlapa vo Freyinom tele.
,,Prečo by som mal?" Spýtal sa rozhodene.
,,Pretože si Freya" Usmial som sa na "ňu" a schmatol som "ju". Upírskou rýchlosťou som sa s "ňou" premiestnil pred troch upírov spútaných na stromoch a začalo sa divadlo. Fake Freyu som hodil surovo na zem, len tak vstala a potom som na ňu hneď išiel so slovami,,Takto si to chcela? Ginger som zabil, kvôli tebe.. Len a len kvôli tebe" Fake už plakal a ja som ju zas sotil na zem.,,Jedno tajomstvo! Nevieš udržať jedno tajomstvo?!" Kričal som.
,,P-p-prepáč nechcela som jej ho povedať" Odpovedal Fake. Som rád, že sa zapojil aj on. Rýchlo si utrel slzy a rozbehol sa preč. Pritlačiť som fake Freyu ku stromu.,,Tu máš výsledok. Toľkoto k nášmu kamarátstvu" Čo najrýchlejšie a najbolestivejšie som sa tomu bastardovi zahryzol do krku.. Zaslúži si to, chcel som, aby trpel, ale zato, aby divadlo nebolo tak dlhé. Fake Freya už bez krvi padla k zemi mŕtva. A ja som mal fakt dobrý pocit, že som takýmto spôsobom nemusel zabiť to nevinné dievča, ktoré si to nezaslúži. Utrel som si krv, čo som mal okolo úst a otočil som sa k tým trom upírom. A vtedy ma napadlo, že im niečo nahovorím.
,,Keď je mŕtva malo by to kúzlo, čo na vás použila prestať účinkovať" Pozrel som po nich.
,,Za ako dlho?" Spýtal sa jeden. Vtedy to z nich spadlo. Prešla pol hodina. Lepšie som si to načasovať nemohol. Som si istý, že mi uveria. A samozrejme aj mi uverili. Pobrali sa domov a ja som odpratal mŕtvolu do jazera a potom som došiel k Freyi pred dom, kde parkovalo to auto.. Na chodníku.. Freya zaparkovala na chodníku. Mňa z nej raz porazí. Vošiel som Freyi do domu a ona sedela spolu s Ginger na schodoch a obe na mňa pozerali.
FREYA
,,Predtým než ma zabiješ.. Bol to jej nápad, aby som došla s tým autom až sem" Zasmiala som sa a ukázala som na Ginger.
,,Heeej nehádž to na mňa, to ty si pohnojila auto.. A tým myslím doslova" Prekrútila očami.
,,A to pekne aj vyčistíš Freya a hneď. Ideme tým autom ešte niekam" Povedal Nathan. Zamračila som sa.
,,Čo? Kam?" Obe sme vstali zo schodov.
,,Do jedného baru" Keď ste sa už prezliekli ako vidím.. do šiat" Mala som oblečené čierno červené punkrockové šaty a pod tým som mala čierne teplé legíny a navrchu tú koženú bundu čo predtým. Ginger som požičala podobné, ale jej boli oranžovo biele s bielymi legínami.
,,Ja do barov nechodím" Založila som si ruky na hrudi.
,,Prosím.. Kvôli mne.. Je tam hudba a môžme tancovať" Uškrnul sa.
,,Uhm.. Ja neviem ani tancovať" Povedala som, ale zarazilo ma, čo povedal. Snažila som sa to čo najmenej vnímať.
,,Naučím ťa" Usmial sa na mňa.
,,Tak fajn.... a môžem šoférovať?" Usmiala som sa.
,,Tak na to zabudni" Povedal a vyšiel von. Ginger sa zasmiala.
,,Ale no taaak.. Prečo?" Smiala som sa. Vyšli sme von. A zastavili sme pri aute.
,,Môžeš ho začať čistiť" Povedal pohľadom upretým na mňa.
,,No problem" Povedala som a použila som svoju vzdušnú mágiu, pri ktorej sa mi oči sfarbili do fialova a všetkú hlinu som vysala vzduchom.,,Ginger.. Otvor prosím kôš" Pokynula som jej a stále držala hlinu vo vzduchu. Ginger otvorila pouličný kôš a ja som doňho nasypala všetkú tú hlinu. Zasmiali sme sa a nasadli sme do auta, tak ako predtým. Ginger sedela vzadu a ja vedľa Nathana, ktorý šoféroval.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...