,,Už jej to nepatrí?" Spýtala som sa a Nathan na mňa smutne pozrel.
,,Zomrela pred dvadsiatimi rokmi" Povzdychol si.
,,To mi je ľúto" Položila som mu ruku na plece. Zrazu sa spoza môjho chrbta vynorila Ginger.
,,Koľko, že to máš?" Spýtala sa.
,,Ja mám 18. Sestru som nikdy nepoznal, ale podľa toho čo hovorila mama bola úžasná. Škoda, že nebol čas ju spoznať. No a pred pár rokmi umrela aj mama. Otca som nikdy nemal, lebo mamu opustil, ale pod kontrolu si ma vzalo sídlo. Učili ma ako loviť a zabíjať. Mal som 14, keď som prvý krát zabil a odvety som zabíjal stále no a tak keď si sídlo myslelo, že som dostatočne vyspelý prestal som zabíjať ľudí a začal som čarodejnice a odvtedy žijem podľa zákona, že ľudí nezabíjame, aby nebol veľký rozruch. Zabíjame ich len v nutnosti situácie. Je síce fakt, že sa živíme ľudskou krvou, ale ľudí nezabíjame.. Teda väčšinou"
,,Počkať počkať! Takže ty máš 18 a chodíš do prvej triedy?" Spýtala sa Ginger.
,,To je vážne otázka, ktorá ťa zaujíma?" Zasmiala som sa na nej.
,,No áno"
,,Mám 18, ale dokončil som jedine základnú školu, a kvôli zabíjaniu ľudí som sa snažil ľuďom vyhýbať avšak potom mi dali za úlohu hľadať a zabíjať nejaké čarodejnice a priniesť im správu, že sú mŕtve.. Nakoniec som stretol teba Freya. A videl som príležitosť dostať sa na školu, tak som ušiel zo sídla a išiel na školu. Nakoniec som sa naučil ovládať môj smäd po ľudskej krvi"
,,Zaujímavé.. Povedz mi o sebe viac" Pozrela som mu do očí.
,,Som Nathan Woods" Uškrnul sa.
,,Niečo, čo neviem" Zasmiala som sa.
,,Chcel som zabiť aj teba a aj Ginger. Ale stali ste sa mojimi kamarátkami. Je dosť možné, že vás obe každú chvíľu nájde sídlo a verejne vás upália. Upíri majú zmysel pre predstavenia. Alebo vás vysajú, pripravia o hlavu, obesia, roztrhajú a tak" Nath sa doširoka usmial. Ja a Ginger sme naňho pozerali s otvorenými ústami.,,Och a nezabudnú ani na teba" Žmurkol na Ethana, ktorý sa pozeral naňho tak ako my.
,,No a ďalšia vec je, že som ušiel zo sídla a je dosť možné, že ma už hľadajú" Mykol plecom.,,Ale pravdepodobne sa tým už nebudú zaoberať"
,,Vidím, že kamarátiť sa s tebou je dosť nebezpečné pre naše životy, tak čo keby si sa vrátil do sídla?" Zasmiala sa Ging.
,,Ginger! Kľud. Je tu upír a dvaja čarodejníci. Ochránime ťa" Povedala som.
,,Upír nás ohrozuje svojou prítomnosťou, čarodejník nevie čarovať bez byliniek a čarodejnica tak trochu stále nevie akú má moc" Konštatovala Ginger.
,,Hej" Povedali sme všetci naraz a urazene sa na ňu pozreli. Ginger na nás pozrela typu 'vážne?'. Nathan otvoril krabičku.
,,Mama hovorila, že tu nájdem niečo, čo mi pomôže ochrániť blízkych priateľov. Och a ešte jedna vec. Moja mama bola síce upír, ale vedela predvídať budúcnosť a vždy mi hovorila, že sestra má toľko pravých kamarátov koľko mám ja. Preto to po sestre išlo mne. Týka sa to nás oboch." Nathan z krabičky vybral štyri pletené náramky.
,,Čo je to?" Opýtal sa Ethan.
,,Sú to náramky, ktoré nás majú ochraňovať"
,,Ako presne nás majú ochrániť náramky?"
,,Existuje veľa náramkov vo svete nadprirodzena. Niektoré ti dokážu zakázať používať mágiu, väčšinou sú kovové. Niektoré slúžia, aby ti priniesli šťastie, niektoré sú na neviditeľnosť, alebo super silu. Tých variant je veľa a jednou z nich je aj úkryt pred tými, ktorí nás chcú nájsť. Tí, ktorí nás chcú nájsť, nás pokiaľ budeme mať na sebe tento náramok nikdy nenájdu, ale tí, ktorí nás nájsť nechcú, ale náhodou nájdu môžu byť tiež neprijatelia. Na to pamätajte. Všetci si nasaďte ten náramok" Všetci sme si na ruku nasadili biely náramok s modrými kamienkami vrátane Nathana a išli sme z lesa do jeho domu v meste.
,,Ten náramok sa mi páči" Povedala som.
,,Len ho nesmieš stratiť" Vážne na mňa pozrel.
,,Dajte tému" Povedala som.
,,Ja vám môžem porozprávať o sebe" Povedala Ginger natešene.,,Mám hnedé oči,mám 16, volám sa Ginger Brookdaleová, čo už asi viete. Mám rada svoju rodinu, nevadí mi chodenie do školy, keď je potreba učiť sa, tak sa učím, som šialená a rada sa zabávam och a potom ešte.. Som obyčajný človek a nemám záhadnú históriu od sestry alebo mamy a ani mamu čarodejnicu, ktorá ma všetko naučila" Zasmiala sa a my tiež.
,,Tak vám niečo o sebe poviem ja." Ozval sa Ethan.,,Volám sa Ethan Dye. Najprv som nevedel, že som čarodejník, dokiaľ som nenašiel otca v pivnici vytvárať elixíri a iné blbosti. Otec mi nakoniec povedal kto som a naučil ma vyrábať veci čo viem. Elixíri sú na všetko možné a neexistuje jediný elixír, ktorý som už nevidel alebo sám nevyrobil. Milujem to je to moje hobby a ľudia v kvetinárstve si ho odomňa kupujú. Kvetinárstvo je dobré na skrytie takýchto vecí. Tiež mám 18. S Nathanom sa kamarátim už 3 roky. Asi. Je to môj jediný kamarát a nechodím do školy"
,,Wau.. Ty máš celkom zaujímavý život" Povedala Ginger a usmiala sa naňho aj on sa na ňu usmial tiež.
,,No a o mne už všetko viete" Ozvala som sa.
,,Ja napríklad nie" Povedal Ethan.
,,Chyť ma za ruky" Povedala som a chytili sme sa. Zrazu mi prebehol celý jeho život pred očami a jemu môj život tiež. Potom sme sa pustili.
,,Vidíš.. Predsa niesi len elixírista" Zasmiala som sa.,,Vidíš ostatným do mysle, keď chceš"
,,To vysvetľuje ako si videl do mysle toho opilca ako náhrady za Freyu" Ozval sa Nathan.
,,No áno. Ja viem, že to viem, len tak trochu som zabudol na ten fakt a ty si ako vedela, že to budem vedieť?"
,,Len som si typla. Mama to vedela veď už vieš" Povedala som.
,,Myslíte, že by som tie myšlienky dokázal aj zdieľať?" Spýtal sa Ethan.
,,Ako na Facebooku?" Spýtala som sa a spolu s Ginger sme sa zasmiali.
,,Myslím, keby sme sa chytili za ruky" Prekrútil očami.
,,Asi áno. Akože myslíš, že by každý vedel o každom všetko?" Spýtala som sa.
,,Presne"
,,Áno to sa dá. Už som o tom počula" Zamyslela som sa.
,,Ale najprv ideme ku mne" Povedal Nath.
.
.
.
Keď sme k nemu došli zbadali sme panelák.,,Ty bývaš v byte? Prečo si hovoril, že v dome?" Zamračila som sa naňho.
,,Rád prekvapujem" Zasmial sa. Išli sme hore a výťahom sme vystúpili na jeho poschodí. Odomkol dvere a vstúpili sme.
,,Máš to tu skoro prázdne" Porozhliadala som sa.
,,To pretože sa sťahujem" Pozrel na mňa.
,,Čo? Zas a kam?" Zdvihla som obočie.
,,K tebe" Usmial sa.
,,Prosím?" Spýtala som sa so zdvihnútým obočím.
,,Idem k tebe. Či mi to dovolíš, alebo nie. Si moja kamoška a musíš ostať v bezpečí" Znova sa usmial.,,No a vlastne som sa už presťahoval. Samozrejme, že si si to nevšimla, lebo som svoje veci dal do izby vedľa tvojej kde nechodíš skoro vôbec"
,,Tá izba bola prázdna už od dôb Draculu" Zasmiala som sa.
,,Takže to pre toto som ťa tak často nevídala" Zamrmlala som. Nemôžem tomu uveriť. On sa ku mne sťahuje. ON ku MNE! Čo som komu urobila?
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...