24. ❤ Zlodej Bozku ❤

1.1K 137 11
                                    

,,Ahoj" Ozvalo sa zamnou a ja som poskočila. Bola som práve na ceste do školy.

,,Kriste, čo tu robíš vystrašil si ma!" Otočila som sa na Natha. Samozrejme. Kto iný?

,,Čo si včera robila?" Spýtal sa ma.

,,Úlohy a musela som sa učiť na tú blbú matiku. Nechápem prečo chcel, aby som sa ju naučila do dnes, keď ďalšiu hodinu matiky máme vo štvrtok" Prekrútila som očami.,,Čo si robil ty?"

,,Rozmýšľal som nad nami. Ako to s nami bude? Tam v daždi počas búrky sme si povedali, že sa milujeme a teraz sa tvárime ako keby sa nič nestalo" Pozrel na mňa. Pohľad som mu opätovala.

,,Veď sa nič nestalo. Teda aspoň podľa mňa" Mykla som plecom.

,,Zabila si Dylana a chcela si aj mňa a potom si mi povedala, že ma miluješ a ja som ti to povedal tiež. Uniesol ťa môj starý kamarát, ktorý sa ti vyhrážal a ja som ťa prišiel zachrániť" V rýchlosti to zrekapituloval.

,,Keď vynecháme tieto detaily nič sa nestalo.. A.. Nechcela som ťa zabiť. Bola som síce temná, ale aj počas toho viem rozmýšľať. Síce v zlom, ale stále som k tebe niečo cítila. Nedokázala by som ťa zabiť. Keby som ťa chcela zabiť, tak ťa zabijem hneď po Dylanovi" Kráčala som si ďalej. Snažila som sa byť odmeraná k tejti situácii a otázkam, aj keď moja hlava kričala o pomoc.

,,Veď tak si to plánovala"

,,Áno, ale neurobila som to, pretože ťa milujem a tým pádom som sa zrútila. Nikdy by som ti nedokázala ublížiť" Povedala som a zastala som uprostred cesty, pretože som cítila ako mi po tvári steká slza. Hneď som si ju utrela a Nath sa postavil predomňa a utrel mi ju z líca úplne. Pozrela som mu do očí. Dych sa mi zrýchlil.

,,Ani ja by som ti nikdy neublížil. Freya počuj. Viem, že to je ťažké mi teraz uveriť, po tom mojom predstavení tam, ale toto myslím vážne.. počúvaj môj tep" Vzal mi ruku, ktorú si priložil na jeho hruď. Pozrela som tam a potom naňho. Usmiala som sa.

,,Milujem ťa" Povedal a usmial sa na mňa. On má tak nádherný úsmev. Asi sa rozpustím a nemôžem tomu uveriť. On ma vážne miluje. Mňa niekto vôbec miluje. Tak toto je nové. Od šťastia som sa zaškerila ako slniečko a hodila sa mu okolo krku. Po chvíli sme sa pustili.

,,Ďakujem!" Zakričala som a išla som späť cestou do školy. On tam stál a pozeral na mňa s otvorenými ústami. ,,Jaj" Spamätala som sa.. A otočila sa k nemu.,,Aj ja ťa milujem, ale už poďme lebo zmeškáme školu" Povedala som a pokračovali sme v ceste. Po chvíli som začala ďalšiu tému.,,Ehm a inak to sa o tej búrke budeme tváriť, že sa nič nestalo?" Očkom som po ňom pozrela.

,,Áno.. Však čo z toho robíš takú vedu Nath? Ty si ma chcel zabiť ja som teba chcela zabiť. Nieje to poprvýkrát" Prekrútila som očami a zasmiali sme sa.

,,Ehm a ešte jedna vec" Povedal.

,,Áno?" Otočila som sa k nemu a v tom sa rukami zahrabol do mojich vlasov a pobozkal ma. V duchu mi lietali motýle a všetko to tam doslova vybuchovalo radosťou a všetko vo mne sa tešilo. Srdce mi bilo ako splašené a najmä bozk. Tento bozk. Je môj prvý a on mi ho bez varovania ukradol. No nieje k zožraniu? Jeho sa nedá nemilovať. Je tak úžasný a tie jeho nádherné čierne vlasy, medzi ktorými som sa už hrabala s mojimi prstami. Ešte keby som videla jeho oči asi explodujem od radosti. Toto je najlepší deň v mojom živote a všeobecne najlepší bozk aj keď musím uznať, že je prvý. Musela som sa na sebe v duchu zasmiať. Takto ľahko som podľahla upírovi, ktorého máme my čarodejnice nenávidieť? Je to vôbec možné, aby vznikla medzi nami láska? No ako vidím, možné to je a kvôli tomuto sa nevyhneme viacerým problémom. Po tomto dlhom bozkávaní, keď sme sa od seba konečne oddialili a nadýchli sme sa, som ho slabo buchla do ramena.

,,Ty zlodej!" Vyvalila som oči.

,,Čože?" Zamračil sa.

,,Si zlodej. Nemilosrdne si ma schmatol a ukradol si mi môj prvý bozk" Povedala som urazene a on sa usmial.

,,A ukradnem ti aj tie ďalšie" Povedal a pritiahol si ma k sebe. Postavil sa za mňa a viac krát ma pobozkal na krk. Bože.. Tie jeho dotyky. Ja odpadnem.. Potom postavil zas predomňa a už zas sme sa bozkávali. Keď sme sa od seba odtrhli, už sme sa za pozerali jeden druhému do očí. Mal tak úžasné plné pery.

,,Tak moc ťa milujem" Povedal a naklonil sa k môjmu krku a zas mi dal jemný bozk. Mierne som sa zatriasla. Zimomriavky mi nabehli po celom tele. Je také zvláštne byť s ním v tejto situácii, keď sme doteraz boli len kamaráti.. A aj to sme sa predtým nemali radi.

,,Ja teba viac" Povedala som a tentokrát som ho schmatla a pobozkala ja.

,,Ja teba najviac" Povedal a upírskou rýchlosťou nás premiestnil ku stromu o ktorý ma oprel a začal ma bozkávať ako o život. Snažila som sa polapiť dych. Týmto ma vážne prekvapil.

,,Počkaj.. Počkaj" Zasmiala som sa, keď som ho od seba odtlačila a oblizla si spodnú peru.

,,Čo je?" Spýtal sa smutne.

,,Škola volá" Zašepkala som a vtisla mu ešte jednu malú pusu na pery.

,,Nech si volá koľko len chce" Povedal a pritlačil ma ku stromu a začal ma bozkávať po krku. Začala som sa smiať a zas som ho odtlačila.

,,Nath.. Ideme" Povedala som a on prikývol. Preplietli sme si medzi seba prsty a už sme jedna radosť kráčali ruka v ruke cestou do školy. V tom sme narazili na Ginger, ktorá sa pozrela na naše ruky.

,,No konečne! Už bolo na čase!" Povedala a ďalej sa nám nevenovala len sme išli ďalej. Zdvihla som obočie a pozrela na Natha.

,,Už viete, že sa máte radi?" Spýtala sa Ginger ako kráčala pred nami a ani sa na nás neotočila.

,,No nie, vieš? Držím ho, len aby mi neuletel." Povedala som sa a Nathan sa na mňa usmial.

,,Tebe nikam neuletím" Povedal a tým ma prinútil sa usmiať. Je tak zlatý.

,,Ooch.. Ste až nechutne romantický" Ginger spravila hnusnú grimasu.,,Už ste sa pobozkali?" Spýtala sa natešene.

,,Áno" Nadšene som odpovedala a usmiali sme sa na seba.

,,Aké krásne! Mladá láska" Hlesla Ginger do vzduchu.

,,Aj ty by si mala, keby si sa nebála vyznať Ethanovi city." Pozrela som na ňu. Už kráčala vedľa mňa.

,,Och.. Myslíš ako ty, keď si sa bála vyznať Nathovi city?" Zasmiala sa.,,Ako ste vôbec zistili, že sa máte radi?" Zamračila sa.

,,Povedala som mu to" Mykla som plecom. Viac som jej nechcela radšej povedať. Ešte nie.

,,A to si sa nebála?" Spýtala sa Ging.

,,Nie. A potom mi tie city opätoval a vidíš sme spolu" Usmiala som sa. A snažila sa držať smiech. Tvárila som sa, že je to najjednoduchšia vec na svete. Ibaže opak je vlastne pravdou.

,,Tak to by som to mala povedať Ethanovi" Zamyslela sa.

,,To by si teda mala. Nech nečaká dlho" Potľapkala som ju po pleci.

,,Tak akože aj on by mi mohol vyznať lásku. On je chalan on by mal!" Zamračila sa.

,,To je fakt!" Povedala som a zasmiala som sa.

,,Dohovorím mu" Ozval sa Nath.

,,Ďakujem" Usmiala sa naňho Ginger.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now