NATHAN
Vošli sme do ich domu a pozeral som naokolo. Miiny rodičia nás zaviedli do miestnosti, kde bol Ethan. Upírskou rýchlosťou som sa k nemu dostali, aby som mu pomohol dostať sa z tadiaľ, avšak tí psychopati mali iný plán. Strelili do mňa niečím, čo ma uspalo.
FREYA
Nathana zastrelili a niekam ho odvliekli. Ginger tak isto. Ostala som tu len ja a Ethan. V jednej miestnosti. Bola som priviazaná k stoličke ako aj Ethan.
,,Čo budeme robiť?" Spýtala som sa ho. Boli sme samí v miestnosti.
,,Neviem, ale bojím sa o Ginger a Nathana. Neviem, čo spravia Ginger, ale Nathana chcú použiť ako zbraň" Povedal a ja som vyvalila oči.
,,No jasné.. Felix.. Je naštvaný, že stále žijem" Prevrátila som očami.,,To chce po mne akože znova poslať Natha? To je už úbohé" Povzdychla som si. V tom dnu vošiel plavovlasý chalan so zeleno - hnedými očami. Och to je predsa Felix.
,,Čo tu chceš ty špina?" Zakričala som naňho.
,,Prišiel som predsa pozrieť moju najviac nenávidenú osobu" Usmial sa.,,A nie.. Nemienim po tebe znova poštvať Nathana. On si síce svoju prácu musel splniť dobre, keďže bol začarovaný, aby ťa zabil. Takže mi povedz.. Čo sa stalo?" Posunul si ku mne stoličku a pozeral na mňa. Ja som ho vraždila pohľadom.
,,Nič. Zomrela som" Mykla som plecom.
,,Nemožné. Vedel by som, keby si bola zombie" Zasmial sa.
,,Ha Ha Ha.. Moc vtipné" Prekrútila som očami. On sa postavil a podišiel ku mne. Postavil sa za mňa a naklonil sa k môjmu uchu.,,Bola si oživená, že áno? Čiže musíš mať za kamaráta anjela" Pošepkal a odtiahol sa. Prešiel k Ethanovi.
,,Že máte anjela kamaráta?" Usmial sa a pozrel naňho. Ethan odvrátil zrak. Felix si len povzdychol.
,,Ja mám kamošku tiež" Usmial sa.,,Máte radi temnotu? Zlo?" Zasmial sa. Okamžite som zdvihla zrak.
,,Démonka" Žmurkol na mňa a ja som vyvalila oči a zdesene som pozrela na Ethana on mi pohľad opätoval.
,,Och.. Ty sa báť nemusíš" Presmeroval pohľad na Ethana.,,Tebe démonka neublíži. Tá je špeciálne pre Freyu" Uškrnul sa.
,,Si zvrátený" Napľula som mu do ksichtu, keď sa na mňa pozrel. Slinu si zotrel a vystrel sa.,,Ani netušíš" Usmial sa a vyšiel z miestnosti.
NATHAN
Prebudil som sa v nejakej cele spolu s Ginger, ktorá ešte spala. Okamžite som k nej pribehol a zobudil som ju.
,,Čo sa deje? Kde to sme?" Spýtala sa ako sa prebrala.
,,V nejakej cele u lovcov doma" Zamračil som sa. Ginger sa posadila.,,Čo budeme robiť?" Spýtala sa.
,,Ja neviem, ale myslím, že s nami asi majú nejaké plány. Nieje tu totiž ani Freya a ani Ethan.
,,Dobré ráno. Konečne ste hore" Usmial sa Felix pri mrežiach. Upírskou rýchlosťou som sa dostavil k mrežiam a cez ne som ho schmatol za golier a pritiahol k sebe, tak že tvárou narazil na mreže. Niečo mrnčal, ale potom sa teleportoval ďalej odomňa.
,,Ty idiot! Zabijem ťa!" Kričal som naňho. Ginger vstala a išla ku mne.
,,Skôr to bude opačne." Zasmial sa.
,,Prečo nám toto robíš?" Spýtala sa Ginger.
,,Nemám vás rád. Preboha však, aby som vás zabil spolupracujem s lovcami!" Zasmial sa. A my sme sa zamračili.,,Hm.. Len som sa prišiel uistiť, či ste hore" Pristúpil bližšie.,,Chvíľu tu zostanete sami. V dome. Ja a Miiny rodičia ideme do pekla. A to doslova. Mám tam kamošku" Usmial sa a zmizol. Pozrel som na Ginger.
,,Má kamošku v pekle! Ginger.. Toto bude zlé" Pozrel som na ňu. Ona si len vzdychla a oprela sa o mreže.
BEKKA
Zbadala som ako tí dvaja dospelí a jeden teenager opúšťajú dom. Hm. Mám šancu. Je to teraz alebo nikdy. Len dúfam, že tam nikto nebude. Ako nastúpili do auta a odišli som sa okamžite rozbehla dovnútra. Otvorila som dvere. Do pekla. Zamkli! Toto neprežijem.. Toto neprežijem. Hovorila som si v hlave a vyrazila som okno. Okamžite som vošla dnu. Snáď nemajú alarm. Nechcem polícii všetko vysvetľovať. Čudujem sa, že som cez to okno prešla bez toho, aby som sa pozerala ale Wow - to je ale veľký dom! Išla som sa pozerať. Kuchyňa - nič, kúpeľňa - vážne som zamierila do kúpeľne? - nič, obývačka - nič. Hm.. Asi by to len tak nemali tuto.. Bude to niekde dole. Otvorila som nejaké dvere nakonci dlhšej chodby a objavil sa tam vypínač a keď som zapla svetlo zbadala som schody dole. Toto je zlé. Moc zlé. Toto budem ľutovať. Ak ma chytia som mŕtva. Išla som dole a tam som normálne zbadala nejakú ďalšiu dlhú chodbu natretú na sivo. Išla som na jej koniec zbadala som napravo cestu a naľavo. Vybrala som sa tou naľavo. Došla som do nejakej časti, kde boli asi troje dvere. Otvorila som jedny. Och preboha oni tu vážne majú mučiareň! Zatvorila som. Otvorila som ďalšie. Prázdne. Otvorila som ďalšie. Sedeli tu na stoličkách pripútaný Freya a Ethan. Okamžite som k nim pribehla.
,,Freya, Ethan!" Potešila som sa a išla som im rozviazať ruky.
,,Bekka.. Čo tu robíš?" Spýtala sa ma Freya.
,,No vieš.. Išla som len tak okolo, vyrazila som okno a rozhodla som sa zachrániť vás! Sledovala som vás. Veď predsa vidno, že pomoc potrebujete" Zasmiala som sa a uvoľnila som im ruky.
,,Ďakujem!" Povedal Ethan.
,,To aj ja" Povedala Freya a ja som sa usmiala.,,Musíme nájsť ešte Ginger a Nathana" Povedala.
,,Ja ich nájdem. Vy zmiznite! Keď vás tu nájdu je po vás!" Povedala som.
,,Ja nikam nejdem!" Zvýšila Freya hlas.
,,Počuj viem, že sa o nich bojíš a aj, že si tvrdohlavá, ale skús prosím ťa aspoň raz počúvnuť! Ja ich odtiaľto dostanem!" Povedala som a Freya rozmýšľala. Vzdychla si.
,,Faaajn. Poď Ethan. Zmizneme" Povedala a chytila ho za ruku a ťahala ho von za sebou. Ja som zatiaľ išla hľadať Ginger a Nathana.
FREYA
S Ethanom sme vyšli von a rýchlo sme ušli. V tom sa nejako pred nami, ale nám otočený chrbtom objavil Felix. Vyvalila som na Ethana oči a on nás teleportoval niekde za roh uličky. Sledovali sme Felixa. Vracal sa do domu. Zrejme si niečo zabudol. To je v riti. Bekka, Nathan a Ginger tam stále sú.
,,Čo urobíme?" Pozrela som na Ethana.
,,On môže Bekku zabiť, keď ju tam nájde.. Ale keď tam prídeme my, zas budeme zajatci" Povedal.
,,On nezabije Bekku.. " Povedala som.,,Teda.. Dúfam" Pozrela som naňho smutne.
VOUS LISEZ
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...