83. Je To Zlé Dievča

522 75 10
                                    

FREYA

,,Dèmonica nás nájde každú chvíľu. Ak je skutočne démon. Nemáme proti nej šancu" Povedala som.

,,Možno by nám mohol pomôcť Danny a Zalia" Zdvihol obočie. Vyprskla som do smiechu.

,,Aj keby. Ich do toho neťahajme. Ethan. Sú to lovci, čarodej a démon. My.. My nemáme šancu vyhrať" Vzdychla som si.,,Felix dokáže ovládať ostatných, démon dokáže snáď čokoľvek a lovci by mohli vyhladiť všetky naše rasy?" Zaborila son ruky do vlasov. Prechádzali sme sa po pláži.

,,Skús na to teraz nemyslieť" Povedal a sadol si na skalu pri pláži. Sadla som si k nemu.

,,Hej. Chceš niečo vidieť?" Usmiala som sa a rukou som namierila na vodu. Voda sa začala zdvíhať a vytvorila som tri vodné kone, ktoré bežali až k nám a nakoniec zmizli a voda vyšpliechla na breh. Zasmiala som sa.

,,To je úžasné. Čo všetko ešte dokážeš?" Pozrel na mňa.

,,Hm.. Všetko?" Zasmiala som sa.,,Aj tak som jedna z mála, ktorá má všetky živly, no a teraz mám dokonca mágiu nazvyš" Usmiala som sa naňho.

,,Pff.. Už nie nadlho" Ozval sa hlas za nami. Obaja sme rýchlo vstali a otočili sme sa.

,,Dèmonica!" Zamračila som sa na ňu.

,,Rada ťa vidím Freya. Vieš. Práve po tebe ja nejdem. Teba chce čisto len Felix" Usmiala sa do strany.,,Ale práve si mi vnukla úžasný nápad, akoby som ťa mohla zbaviť všetkej mágie, ktorá nieje tvoja. Viem, že aj Ethan má. Ale jemu to nemusím robiť. Jeho chcem len zabiť. No a keď nebudeš mať tú zvyšnú mágiu a budeš mať znova len tie svoje živly, asi ťa lovci ľahšie zabijú" Usmiala sa do strany. Nechápavo a zarazene som na ňu pozerala. Prečo chce Ethana? Nikdy nič zlé neurobil.

,,Nie prosím Dèmonica.. Nechaj nás.. Musí byť v tebe nejaké dobro" Povedala som vydesene. Ona sa zasmiala.

,,To nemyslíš vážne, že? Ja som démon zlato. U mňa takú hlúpu vec ako dobro nehľadaj! A povieš to ešte raz zabijem aj teba a to tým najhorším spôsobom, ako si dokážeš predstaviť!" Zamračila sa na nás. Vyvalila som oči. Má pravdu. Je to démon. Nemôžem predsa v každom vidieť len to najlepšie. A už vôbec nie v démonoch. Ach! Kto to kedy videl?

,,Tak.. V tom prípade" Zdvihla som obočie a vytvorila som energickú guľu snáď ži všetkého. Moje oči boli červené ako krv, ktorá mi koluje v žilách. Hodila som ju do nej, ale ona sa uhla. To bolo to najsilnejšie kúzlo aké som mala. Nieje možné, aby sa mu uhla. Do pekla z démonmi!

,,Ethan. Zmizni! Ona chce teba.. Nie mňa. Zatiaľ ju zadržím!" Pozrela som naňho.

,,Vážne? Pretože pred chvíľou sa ti to vôbec nepodarilo" Pozrel na mňa a ja som naňho pozrela vražedne.

,,Vy. Pa. Dni!" Povedala som chladne pomaly a on vyvalil oči a zmizol preč. Dèmonica sa zasmiala.

,,Jeho si aj tak nájdem" Povedala a namierila na mňa rukou. V tom som bola vo vzduchu a lietala som zo strany na stranu.

,,Tak ty sa chceš hrať čarodejka?" Zasmiala sa a odhodila ma ďaleko do piesku. Bolestivo som pristála a pomaly som vstala. Ako som sa otočila v tom prišla od nej rana priamo do tváre a z úst mi vyletela krv. Spadla som na zem a vypľula som krv.

,,Mám rôzne spôsoby mučenia. Zabiť ťa nechcem" Zasmiala sa a ja som sa snažila dýchať. Nemala som silu. Proti nej som nemala šancu.

,,Vieš.. Vždy ma zaujímalo, čo sa stane, keď čarodejnicu, ktorá ovláda všetky živly alebo najmä oheň. Zapálim. Hm. Konečne to môžem skúsiť" Povedala a ja som vyvalila oči. Nevedela som, čo sa môže stať, takže som vstala a rozbehla som sa preč, ale ona sa objavila predomnou a chytila ma pod krk.

,,Tak skoro odchádzaš?" Zasmiala sa.

,,Si z pekla. Počula som, že je tam horúco" Povedala som priškrtene a poslala som na ňu oheň. Ona ho okamžite mávnutím ruky stiahla.

,,Vážne? To je všetko, čo vieš?" Zasmiala sa a odhodila ma zas ďaleko na pláž. Zas som padala k zemi. No tak Freya! Koncentruj sa! Kričala som si v hlave. Nemohla som nič urobiť. K zemi som letela moc rýchlo. Ani som si neuvedomila, že som zas spadla na ňu. Sykla som bolesťou. Dèmonica došla ku mne.

,,Hm.. Čo tu ležíš? Však bojuj!" Zakričala na mňa a ja som po nej vražedne pozrela.

,,Tak fajn" Usmiala sa a zmizla. Za chvíľu sa u mňa objavila s benzínom a zápalkami v ruke. Ako som ležala ma začala polievať benzínom.

,,Nie Dèmonica. Prosím Nerob to!" Prosila som.

,,Neboj. Dokážem všetkým, že ich pozdravuješ.. Posledné slová?" Naklonila sa ku mne. Sklonila som hlavu a potom ju znova zdvihla k tej jej.

,,Choď do pekla" Zachechtla som sa. Keď už posledné slová, tak prečo nie z dávkou irónie? Škrtla zápalkou.

,,Tak skoro sa tam už nevrátim" Žmurkla na mňa a hodila po mne zápalku.

GINGER

,,Ginger.. Už sme tu dva dni a Freya ani Ethan nikde.. Čo ak ich dostali?" Pozrel na mňa Nath.

,,Prosím ťa.. Čo ich nepoznáš? Sú silný a dokážu sa o seba postarať" Usmiala som sa.

,,Asi máš pravdu. Aspoň krv by mi mohli doniesť! Tebe nosia jedlo"

,,Asi krv nemajú" Povedala som a došla som k mrežiam.

,,Potrebujem nejakú" Povedal mi zrazu Nath pri uchu až som stuhla. Toto bolo vážne nečakané. Silno som držala mreže a mala som zatvorené oči. Prerývane som dýchala. V tom dnu došiel Felix a Nathan sa odomňa vzdialil, čiže som si vydýchla.

,,Nemôžeš mu prosím zohnať nejakú krv?!" Pozrela som na Felixa naštvane.

,,Och samozrejme. Nechceme predsa, aby zjedol teba" Zasmial sa.,,Eva! Dones krv!" Zakričal hore.

,,Tak.. Ako sa vám páči váš pobyt?" Usmial sa.

,,Je nahovno!" Povedal naštvane Nathan a buchol do mreží. Zľakla som sa. Radšej som išla do tmavého kúta vzadu v miestnosti. Keď je hladný je nevyspytateľný. Naháňa mi strach. V tom Miina mama doniesla nemocničnú krv v sáčku. Podala ju Nathovi, ktorý jej ju chcel doslova vytrhnúť z ruky. Ona ruku odtiahla.

,,Ale ale.. Upírik sa hnevá? Nenecháme ho vyzúriť sa na tej ryšavke?" Zasmiala sa. Nath sa otočil na mňa a ja som naňho psími očami pozerala. Pozrel späť na nich,,Daj mi tú krv, inak ti odtrhnem ruku od tela!" Zavrčal na ňu. Mnou prešli zimomriavky.

,,Daj mu ju Eva.. Nerob blbosti!" Zakričal na ňu Felix a ja ona sa zamračila a dala mu tú krv, ktorú jej hneď vytrhol z ruky a vypil do dna na obaja odišli. Zostali sme len ja a Nathan sedieť oproti sebe na podlahe.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now