Sedeli sme v obývačke ja, Ginger, Ethan a Nathan.
,,No čo? Čo budeme robiť?" spýtal sa Ethan.
,,Ja neviem. Mohli by hrať nejakú hru" Odpovedala Ginger.
,,Hlavne prosím robme niečo skôr než umriem nudou" Povedal Nath.
,,Si nesmrteľný" Povedala Ging.
,,Veď práve" Povedal a Ginger si vzdychla.
,,Keď sa nič nedeje je tu dosť nuda čo?" Spýtala som sa a všetci prikývli. Zrazu niekto zazvonil.
,,Idem otvoriť!" Vykríkli sme všetci naraz a vstali sme.
,,Nie ja idem!" Zakričal každý a všetci sme sa rozbehli k dverám. Ethan sa tam teleportoval, ale v tom ho Nathan upírskou rýchlosťou zložil na zem a keď vstal tak jeho k zemi zložila Ginger. Ja som si tam len tak došla a cez ich kopu som chcela otvoriť dvere ale nedali sa, pretože všetci boli v ich ceste. Zrazu ma niekto schytil za nohu na ťahal ma k nim..
,,Ach pustite ma!" Kričala som. Som zvedavá ako sa tvári človek vonku, ktorý počuje všetok ten krik a buchot. Pravdepodobne nijako lebo už dávno zmizol.
,,No jasné.. Mám telekinézu, ktorú som ešte neskúšala" Povedala som a v tom všetci stuhli. Ja som sa zasmiala a pomocou mojej mágie som ich poslala všetkých naraz ako boli do obývačky. Jednoducho som ich tam v podstate odhodila a zasmiala som sa. Išla som otvoriť dvere ale v tom bol už u mňa Nathan.
,,Tak toto nie!" Povedal. Chytil ma za ruku a rýchlo premiestnil do obývačky. Ginger zapla svoj bojový pokrik a rozbehla sa na Nathana a vyskočila mu na chrbát. Chudák človek vonku. Ethan sa zas teleportoval k dverám a otvoril. Všetci sme spozorneli a tvárili sa normálne. Dokonca aj Ginger a to sedela na Nathovi. Nikto tam nebol. Ethan zatvoril dvere. Ginger zliezla z Natha. Zrazu niekto znova zazvonil.
,,Uhni Ethan. Určite sa ti prvýkrát nikto neukázal lebo si otvoril ty" Povedala som a on sa na mňa pozrel pohľadom, čo to malo znamenať. Ja som otvorila dvere a stálo tam svetlo-hnedovlasé dievča s kučeravými vlasmi a svetlo-hnedými očami.
,,Ahojte. Prepáčte, že som tu nebola prvý krát keď ste otvorili, ale sledovala som vás cez okno" Povedala akoby to bolo nič. Všetci sme stuhli a pozreli na seba. Ona to celé videla.
,,Okno?" Spýtala som sa a pozrela som sa na okno do obývačky vzdialené dva metre od dverí.
,,Úplne som zabudla, že tam mám to okno" Povedala som.
,,No a kto si?" Spýtal sa jej Nathan.
,,Uhm.. Volám sa Mia Longová. Len nedávno sme sa sem znova s rodinou nasťahovali a prišla som navštíviť moju starú kamošku"
,,M-mia Longová?" Podišla k nej Ginger.
,,O môj bože. Ty si späť!" Povedala a okamžite ju objala.
,,Och Ginger tak si mi chýbala"
,,Aj ty mne.. Ako si vedela, že tu som?" Pustili sa.
,,Šla som k tebe domov a tvoja mama ma poslala sem. Do tohto strašidelného domu"
,,No dovoľ? Ja tu bývam" Ozvala som sa a zasmiala som sa.
,,Uu nechcela by som" Povedala Mia. Ja som sa len milo usmiala a snažila som sa ju ignorovať.
,,Ou. Úplne som zabudla. Toto sú moji najlepší kamaráti. Freya a Nathan a toto je môj priateľ"
,,OÚ.. Tak ty si si našla už aj frajera.. Fakt si sa zmenila"
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...