Už prešli dva dni odkedy sme spoznali Avery. Neviem prečo, ale Ethan jej neverí. Vie, že niečo tají. Niečo veľké. Nevie síce ku ktorej strane to prirovnať skôr. Či k dobrej alebo zlej.
,,Ahoj!" Zakričala Avery a hodila sa mi okolo krku. Uhm. Pre pochopenie tejto situácie. Všetci okrem Ethana sme si Avery dosť obľúbili a teraz stojíme pred benzínkou a Nathan tankuje. Avery je strašne zlatá, čo sa týka jej šialenej stránky, takže občas robí dosť podivné veci. Ako teraz. Asi sa ma snažila vystrašiť alebo, čo ale nezabralo. Len som sa zasmiala a sadli sme do auta. Ďalšia vec pre pochopenie. Toto auto má tak trochu len štyri miesta. Ale hádajte čo? Nás je päť. Ja sedím vedľa Natha vpredu a vzadu sedí Ethan s Ginger. Takže ak sa pýtate ako s nami ide Avery. Nie. Nesedí vzadu na kapote, ani vpredu. Ani ju neťaháme za sebou po ulici a ani nelieta. Pff. Žartujem. Jednoducho sedí medzi Ethanom a Ginger, ale boli ste zvedaví, čo?
,,Natankované" Povedal Nath a išiel zaplatiť. Ethan sa zas vracal z obchodu s kopou nezdravých čipsov a iných hlúposti. Všetko to hodil do auta.,,Je to nutné?" Pozrela som na kopu nezdravých vecí.,,Daj to sem!" Vytrhla mu Ginger čipsy z ruky. Prekrútila som očami.
,,S vami je taká sranda!" Zasmiala sa Avery.
,,Čokoládu?" Strčila jej ju pred ksicht Ginger.
,,Vďaka" Vzala si kúsok čokolády. Nath sa konečne vrátil a sadol si za volant.,,Ok.. Môžme pokračovať.. Koľko dní to ešte je Ave?" Pozrel na Avery. No ok.. Asi tu má vážne každý prezývku okrem mňa. Teda ak nepočítam Crybaby ako ma raz Nath nazval.
,,Do týždňa sme tam, ale tak čo čakáš" Zachechtla sa. Nath si hlboko povzdychol. Išli sme ani neviem ako dlho tento deň a všetci okrem Natha sme spali.
AVERY
Zobudila som sa. Už bol večer.,,Ty ešte niesi unavený?" Pozrela som na Natha. Mykol sa a očkom po mne pozrel.
,,Som.. Ale vydržím to.. Už som vydržal niekoľko dní bez krvi, takže šoférovať snáď dokážem."
,,Zastav na krajnici" Pokynula som mu.
,,Čo?" Nechápavo na mňa pozrel.
,,Vystriedam ťa.. Budem šoférovať" Usmiala som sa.
,,Ty? A to vieš?"
,,Každý vie šoférovať" Odfrkla som si a on zastavil na krajnici.
,,Z tadiaľto viem len ja a Ethan." Zasmial sa a vystúpil. Ja som sa nejak dostala dopredu. A sadla si na jeho miesto. On preskočil zo zadu auto a vopchal sa rovno na moje miesto medzi Ethana a Ginger. Kľúče nechal v zapaľovaní. Naklonil sa ku mne.,,Hlavne ho neoškri"
,,Jasné.. Aspoň tam budeme rýchlejšie" Potichu som sa zasmiala a on nadomnou pokrútil hlavou. Naštartovala som a dupla na plyn. Natha to odrazilo až späť k sedadlu. Išla som riadne rýchlo. Však neuškodí byť tam skôr. Nathan po čase zaspal. Už sa ochladilo, takže som na auto spustila strechu. Šoférovať auto bez strechy v noci nieje sranda. Šoférovala som až do rána a konečne sa aspoň Freya zobudila.,,Oh ahoj. Dobré ráno!" Usmiala som sa na ňu. Ona namňa nechápavo pozerala. Otočila sa a pozrela na Natha.
,,Ok.." Pozrela na mňa.,,Ty vieš šoférovať" Skonštatovala.
Zasmiala som sa.,,Áno.. To viem. Naučím ťa to?" Usmiala som sa.
,,Myslím, že tak skoro všetci ešte nechceme zomrieť. Bude dobré, keď sa do cieľa dostaneme všetci v zdraví" Zachechtla sa a ja tiež.
,,No nieje to nič ťažké, takže keď sa vrátime ti odporúčam vziať si lekcie"
,,No dobre" Prikývla. Tak sme sa cestou rozprávali dokiaľ sa neprebudili aj ostatný.
,,Za koľko tam sme?" Spýtala sa Ginger.
,,Asi za niekoľko dní" Pokrútila som hlavou.
,,Uhm.. Asi ma zabijete.. Ale práve ma napadol jeden trik, ktorý by som mohla skúsiť" Ozvala sa Freya a všetci sme na ňu vyvalili oči.,,Viete.. Mágia" Mykla plecom.
,,Čo tým chceš naznačiť?" Nath na ňu prižmúril oči. Freya si povzdychla a použila jej mágiu a toto auto zrazu vzlietlo. Všetci na ňu pozreli.
,,To si nemohla spraviť už predtým?" Zamračil sa Nath.
,,Sklapni.. Nevedela som, že to dokážem.. No a k tomu ma to nenapadlo" Pousmiala sa a Nath pokrútil hlavou.
,,Koľko ešte sme od cieľa?" Zamrnčal Ethan.
FREYA
Pozrela som na Ethana. Otvorila som okno a vyliezla som na strechu.,,Freya! Zbláznila si sa?!" Počula som kričať Natha.,,Budem v pohode" Odkričala som mu naspäť. Vydriapala som sa na strechu a postavila som sa na auto.,,Woou" Povedala som, lebo som skoro spadla. Nath aj Ginger vystrčili hlavy z ich okien a pozerali na mňa.,,Som v pohode" Usmiala som sa na nich, aby som ich ubezpečila o mojom stave.
,,Čo si do pekla myslíš, že robíš?" Spýtala sa naštvane Ginger.
,,Okamžite choď dole! Ešte si ublížiš!" Kričal Nath.
,,Takto.. Chcete sa tam dostať zajtra alebo až za týždeň?" Zdvihla som obočie a pohodlne som sa posadila na kapotu. Vo vzduchu tu hore v oblakoch bolo celkom príjemne. A hlavne nás nikto nevidel.
,,No.. Zajtra by bolo dobre.. Ale môžeš si ublížiť" Zamrmlal Nath.
,,Som Freya..Čo by sa mi už len mohlo stať?" Pokrútila som nad nimi hlavou a obaja na seba v aute neisto pozreli. Otočila som sa im chrbtom, čiže som bola otočená opačným smerom ako šoférovala Avery.
,,Dokážem čokoľvek" Povedala som si a zhlboka som sa nadýchla. Svoje ruky som namierila pred seba. A sústredila sa na to, čo chcem spraviť. Nath a Ging ma sledovali. Ako som dúfala a hlavne verila, tak sa aj podarilo. Auto išlo omnoho rýchlejšie a ja som si musela z vlasov vyčarovať drdol, pretože mi vlasy fúkali do tváre tak silno, že som myslela, že ak ich nezjem, tak sa nimi udusím, alebo ma odfúkne ako vlajku. Mimochodom vďaka tomu ako sme išli rýchlo som sa sotva udržala, ale po čase sa mi darilo. Neuveriteľnou rýchlosťou sme lietali vo vzduchu a ja musím uznať som si to vážne užívala.. Tento výlet bude ešte zaujímavý.. Prešlo niekoľko hodín a mali sme niekoľko zastávok, ale konečne sme došli na miesto určenia. Autom som pristála. A musela som si oddýchnuť.
,,Sme v meste drakov?" Vystúpil z auta Ethan.
,,Áno" Usmiala sa Avery.,,Nemyslela by som si, že sa sem ešte vrátim" Mykla plecom. Ostatní vystúpili tiež. A ja som zoskočila zo strechy na zem.,,Wow.. Pekné.." Pozerala som naokolo.
,,Poďte.. Ubytujeme sa" Povedala Avery a všetci sme ju nasledovali. Vošli sme do jedného hotela a tam sme sa ubytovali na niekoľko dní. Mali sme jednu veľkú izbu. Stálo to veľa, ale ja som bohatá, takže som to našťastie zachránila. Ja som mala izbu spoločnú s Nathom. Ging s Ethanom a Avery bola na gauči. Som zvedavá ako to dopadne ďalej a kam sa vyberieme zajtra, keď sa vyspíme.
DU LIEST GERADE
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...