,,Sakra Nathan! Viem, že tu veľa krvi nemávaš, ale musíš sa ovládať!" Zavrčala som a pretočila som nás tak, aby som sedela na ňom. V tej hline.. Nádherné. Dokonca som na sebe mala len pyžamové kraťasy a tielko.. Ak sa pýtate z kadiaľ... Danny dokáže takmer čokoľvek. Postaral sa nám o to. Nathovi som nejak chytila ruky pri hlave. Najsilnejšie ako som vedela. Však je to upír, má oveľa väčšiu silu, než ja.,,Je to Avery preboha!" Zasyčala som naňho.
,,Freya!" Zavrčal zadýchane.,,Potrebujem ju!" Povedal a ani som sa nenazdala a situácia sa otočila. Teraz sedel on na mne a držal moje ruky pri hlave. Vraždila som ho pohľadom. Pustil ma a postavil sa. Otočil sa k Avery, no skôr akoby stihol vyštartovať som ho podkopla a dopadol kúsok vedľa mňa. Hneď som vyskočila na nohy
.,,To by stačilo!" Zavrčala som naňho. Namierila som naňho a zatvorila ho pomocou mojej ohnivej mágie do klietky, ako dávno predtým.
,,To nemyslíš vážne!" Chytil sa mreží a začal ich trhať.
,,Prepáč, ale.. No.. Si mimo kontrolu" Uškrnula som sa. Je to lepšia situácia, než predtým keď bol skutočne mimo a vyhrážal sa aj mne aj Ginger, ktorá sa nakoniec obetovala a dala mu krv, snáď to nebudeme musieť absolvovať znovu.,,Nath.. Prosím.. Je to len dočasne.. Kľud" Starostlivo som naňho pozrela..
,,Freya! Som upír.. Potrebujem krv!" Zavrčal.
,,Ja viem.. Ja viem.. Pššt.. Ja.. Dám ti svoju" Zahryzla som si do pery a natiahla mu cez mreže moju ruku. Prekvapene na mňa pozrel. No čo dodať? Týmto som prekvapila aj samú seba. Ale hneď bol pokojný. Jeho červené oči sa zmenili zas na krásne zelené.
,,To nie.. Tuto na ostrove to je kritické.. Mohol by som ťa zabiť.. A to ani nespomínam, že som ťa tak už raz zabil" Odfrkol si a otočil sa mi chrbtom. Ruku som stiahla späť.
,,Prosím.. Už.. To bolo dávno.. Hoď to jednoducho za hlavu" Sklonila som hlavu. Viem, že ma zabil. No nechcel a odpustila som mu. V podstate to aj tak urobil len raz. Len raz si odomňa vzal krv.. Teda.. Ak nepočítam ten sen, ktorý mi vnútila Dèmonica.. Za to s ňou ešte hodím reč.. Ak sa z tadiaľto dostanem živá....
,,To sa nedá len tak hodiť za hl-" Začal, ale prerušila ho Avery, ktorá k nám podišla.
,,Eh..pardon, že som počúvala, ale... Čože?" Prekvapene na nás pozrela. Nath sa otočil späť ku mne, kde vedľa mňa stála Avery.
,,Zabil som Freyu... Prosím ťa.. Prestrč sem ruku, tvoj pach je neuveriteľne silný" Pokrútil hlavou. Zahryzla som si do pery. Avery naňho pozerala s vyvalenými očami.
,,Čože? Nie! Ja ti moju ruku nedám.. To po prvé.. A po druhé.. Čože?! Ako si ju moh-"
,,No.. Ovládal ho jeden zlý čarodej.. Ktorý bohužiaľ ešte žije" Zamyslela som sa.,,No a z mŕtvych ma priviedol Adrien.. Toľko k tomu.. A už sa o tom nebavme" Pozrela som na Natha. Mal zelené oči. Je pokojný.,,Daj mu tú ruku" Pozrela som na Avery.
,,Čože? Nie!" Zamračila sa na mňa.
,,Freya... Môžeš" Pozrel na klietku.. Zahryzla som si do pery.. Toto je iný test dôvery... Ak ho pustím, môže ublížiť Avery, ale môže jej aj pomôcť.. Ale ak nie.. Tak.. Budem si vyčítať, že som mu neverila.. Aj keď potom si budem vyčítať, že som ho pustila, ak jej ublíži..
,,Ublíž jej a ublížim ja tebe dvojnásobne horšie" Zamračila som sa naňho. Usmial sa na mňa.
,,To som si istý zlato.. Neboj"
,,Pff.." Mávnutím ruky som zrušila klietku. Avery zostala stáť na mieste, pripravená pri najhoršom bojovať proti nemu. Opatrne podišiel k nej a chytil jej ruku. Zdvihol ju k svojim ústam. Avery len nervózne stála nevediac, čo má robiť.. Všetci nás sledovali so zatajeným dychom. Nathan jej oblízal malú ranku na ruke a Avery sa tvárila znechutene.
,,Nič tam nemáš.. Choď si to radšej umyť" Povedal a pustil ju. Avery naňho prekvapene pozerala. Jej pohľad smeroval do stanu k Ethanovi a Ginger..
,,Tak takto vyliečiť" Pochopene prikývla hlavou. Všetci si vydýchli a ja som objala Natha.
,,Ani netušíš, aká som rada, že si sa ovládol.. Všetkým nám robíš nesmierne šoky" Vydýchla som mu do hrude. Potichu sa zasmial.
,,No hej.. Aj keď niekoho by som si rád zakusol.. Hm.. Bekka?!" Pozrel mi spoza ramena na Bekku, ktorej hlava vytŕčala zo stanu.
,,Skús to a ja sa neudržím a budem zlá" Zamračila som sa naňho. Len sa uškrnul. Všimla som si, že sa Bekka už pobrala do stanu. Radšej.
,,Hm... Zlá.. To by k tebe celkom išlo" Vlasy mi zastrčil za ucho.
,,Vďaka" Vlasy som si naspäť popravila. Zasmial sa a pobozkal ma. Už všetci odišli.. Radšej..
,,Ideme spať?" Spýtal sa.
,,Teraz sme vstali" Pokrútila som nad ním hlavou.
,,No a?" Zasmial sa a viedol ma do stanu. Ľahli sme si a objal ma okolo pása. Pritisla som sa k nemu ešte bližšie. Jeho sa nikdy nenabažím. Takto sme znova zaspali.
BEKKA
Obliekla som sa a išla som na prechádzku. Potrebovala som byť sama. Na tomto ostrove sú všetci a skoro nikdy nemám priestor pre seba. Išla som teda ďalej do džungle. Obzerala som si nádherné vysoké zelené stromy a taktiež som sa musela pozerať pod nohy. Veľa cestičiek tu teda totiž rozhodne nieje. Sledovala som ako okolo lietajú papagáje.. Hm.. Zo stromov
viseli liany a po nich sa hojdali opice s neskutočným škrekotom.,,Neznášam džungle" Otriasla som sa pri pohľade na opice. Na niečo som stúpla. Pozrela som pod seba.,,Preboha" Podomnou ležali kosti.. Neviem čoho.. Jednoducho kosti.. Malého zvieratka. Obzrela som sa naokolo, či ma nikto nesleduje. Čupla som si k tomu a pozerala na to. Toto bude istý papagáj.. Postavila som sa a skoro som dostala infarkt. Nadomnou sa skláňal had, ktorý visel z konára kúsok odomňa. Zdesene som naňho pozerala. Pozerali sme jeden druhému do očí. Po konári sa skĺzol nižšie a ja som videla ako ku mne dvíha hlavu a pripravuje sa na útok.. Pud sebazáchovy kričal "bež", ale od strachu som stála stuhnutá. Spamätala som sa až vtedy, keď jeho hlava s dvoma veľkými zubami, určite jedovatými smerovala ku mne. Hneď som sa otočila a rozbehla sa preč, no bolo neskoro. Had sa mi zahryzol do ruky. Nič viac som nemohla robiť. Skríkla som a snažila sa ho nejak striasť. Točila som sa a vrazila som rukou do stromu a on hneď spadol. Okamžite som sa rozbehla späť do campu. Cítila som jed.. Rozširoval sa. Budem rada, ak tam stihnem doraziť živá.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...