AVERY
Na ďalší deň, som hneď vstala skoro. Veľmi som sa tešila, kedy sa konečne vrátim do svojej podoby draka. Ak by sa ti Ethanovi podarilo.. Mohla by som recept na elixír odporučiť všetkým drakom. Totiž. Pre všetkých sa to stal problém už dávno. V novom svete ľudí sa skrývali, pred drakobijcami. Až sme sa nakoniec stali ľuďmi. Obyčajný ľudia si myslia, že draci vymreli.. To ale nieje ani zďaleka pravda. Len sme sa skrývali. No myslím, že je čas opatrne vyjsť z tieňa. Síce.. Najprv by bolo asi fajn dostať sa z tohto ostrova.
,,No.. Ideme na to?" Zastavil sa pri mne Ethan, keď som ho čakala pred stanom. Prikývla som. Pustili sme sa do hľadania potrebných bylín. Sme na ostrove. Tu by snáď malo byť všetko.. Snáď. Keď sme našli konečne všetko potrebné, Ethan to všetko vložil do kovovej misy, ktorú Bekka ukradla ostrovanom. Všetko to v tom rozmliaždil kameňom. Bola z toho hustá šťava. Veľmi hustá.
,,Nehovor mi, že to mám zjesť" Znechutene som na to pozerala.
,,Ok" Podal mi misku.
,,Čo s tým mám robiť?" Zdvihla som obočie.
,,Chcela si, aby som ti to nepovedal" Zasmial sa. Znechutene som si povzdychla. Teraz zjesť nejaké byliny.. Aspoň sme našli všetky no.. Zjedla som to. Nebolo to tak hnusné. To asi preto, lebo to Ethan začaroval predtým. Síce.. To skôr ako aby to účinkovalo. Keď som to dojedla odložila som misu.
,,Čo teraz?" Pozrela som naňho.
,,Už musíš len čakať.. Účinkovať by to malo do 24 hodín. Potom to spustí tvoju pravú podstatu draka. Budeš drak."
,,A ako zistím, kedy to začalo fungovať?"
,,No.. To je na tom jedno z najťažších. To totiž nezistíš.. To musíš vedieť.. Musíš skúšať.. Presviedčať svoje vnútro, sústrediť sa na svoju pravú podstatu a potom by to malo vyjsť." Usmial sa.
,,Dobre.. Ďakujem" Úsmev som mu opätovala. Takže 24 hodín... Hm... Celý deň som strávila s nikým iným než partiou, do ktorú som rada, že som zapadla. Večer sme sedeli pri ohni a opekali si nejaké zvieratá z tejto džungle.. Šťastie, že Freya ovláda živly, neviem ako by sme sa tu zaobišli bez ohňa.
,,Počujte.. Dostala som nápad." Ozvala som sa a všetci osvetlený žiarou z ohňa na mňa pozreli. V podstate som prerušila len blčanie ohňa, keďže nikto nemal žiadnu tému.,,Čo keby som mojou ľadovou mágiou zamrazila more?" Zdvihla som obočie. Mám veľmi silnú túto mágiu, takže ani soľ v mori by mi v tom zabrániť nemala.
,,Uhm.. To nevyjde.. Po prvé.. Asi by sa ti to nepodarilo.. A po druhé. Keby áno, tak by si zmrazila vodu v celom svete bez návratu možností. Ty totiž dokážeš zamraziť dlhú časť, za to, čo ja dokážem zapáliť len kúsok.." Mykla Freya plecom.
,,No hej.. Ľad skôr súvisí s vodou a oheň zas so vzduchom a zemou.. Bez kyslíka, predsa nieje oheň a bez zeme by nemalo, čo horieť" Povedala Ginger. Má pravdu. Ešte chvíľu sme tam sedeli a jedli.. Ani neviem, čo to Zalia s Dannym doniesli. Keď sme dojedli išli sme spať. Tak sa zdá, že sa dnes moje schopnosti neprejavili.
Na ďalší deň ráno som sa sviežo zobudila. Bekka na vedľajšej posteli ešte spala. Koľko je preboha hodín, keď ešte aj Bekka spí? Ona vždy vstala skôr než ja. Vyšla som zo stanu. Nikde ani živej nohy. Obloha bola tmavá, ale tiahla do svetla. Vzhľadom na to, že je leto toto odhadujem na veľmi skoré ráno.. Možno štyri hodiny.. Išla som na pláž. Nebol tam nikto. Takže aj ostatný spia. Mohla by som to skúsiť... Ethanove kúzlo! Sadla som si k moru. Zatvorila som oči. Takto ma kedysi mama učila vyvolať moje druhé ja. Rozmýšľala som. Predstavila som si ju ako ma učila. Predtým než zomrela. Bola najlepšia.. Jej strata ma moc zranila.. Je to len pár rokov. Sústredila som sa na moju premenu. Kedysi mi to nerobilo žiadny problém. Dokázala som sa premeniť na obrovského draka, ale aj na malého, keď bolo treba. Možno.. Predstavila som si ako sa zmením a vzlietnem. Som veľký modrý drak, ktorý ovláda mágiu ľadu. A tak sa aj stalo. Zmenila som sa v to, čo som si predstavila. Bola som drak. Letela som nad morom.,,Juhuuuuu" Kričala som na celý ostrov. Bolo to úžasné. Išla som do campu, a keďže camp nechcem zničiť predstavila som si seba ako malého modrého dráčika. Šťastie, že mám aj takúto možnosť. Premenila som sa z veľkého na malého a bola som späť. Pristávala som už na campskú pôdu, ibaže tu bol problém. Neviem ako sa pristáva. Lietať som našťastie nezabudla ako toto. S krikom som vrazila do hlinenej zeme. Hnedá hlina išla bokom, pretože Avery dorazila! Jupí, tešte sa! Túto dieru bude niekto musieť zahrabať. Som si istá, že tento hluk počuli snáď všetci. Pozviechala som sa z hliny a premenila sa späť do pôvodnej polohy. Od hliny som nebola. To je aspoň jediná výhoda premeny. Avšak, keby som sa trebárs porezala, mala by som to aj v ľudskej podobe.. Ibaže to sa ne-...sakra! Krváca mi celá ruka! Vyvalila som oči.. Vbehla som do stanu naproti. Bola tam Freya a Nath. Ani jeden nespal. Freya sa totiž nejak snažila upokojiť Natha. Pozrel sa na mňa. Mal ČERVENÉ OČI! Vyvalila som oči a radšej som zdrhla do iného stanu, skôr akoby sa rozhodol pochutnať si na mne, keďže tú krv isto cítil a to je dôvod, prečo mal červené oči. Vošla som k Ethanovi a Ginger. Obaja sedeli na posteli a pozerali na mňa.,,Uhm.. Ahojte" Zamávala som im a obaja na mňa zdesene pozreli.. No jasné.. Moja ruka..,,Ehm" Skryla som si ju za chrbát.
,,Čo sa ti stalo preboha? A čo to bolo vonku za rachot?" Spýtal sa Ethan..
,,Uhm... No.. Mám dobrú a zlú správu." Nevinne som sa usmiala. Obaja na seba pozreli a potom na mňa.,,Dobrá správa je.. Podarila sa premena.. Zlá správa je.. S pristávaním mám problém" Zdvihla som moju krvavú ruku do vzduchu. Krvácalo to viac a viac.
,,FREYA!" Ozvalo sa zavrčanie s vedľajšieho stanu. Za chvíľu sa sem dovalil Nathan a ktorý ma pozoroval červenými očami. Nevinne som sa usmiala.,,NATHAN!" Zavrčala Freya a Nath z môjho zorného poľa zmizol. Alebo skôr.. Odletel. Stál vo vchode do stanu, predtým než ho Freya odstrelila vzdušnou mágiou. Možno by som sa mala teraz držať stranou, ale na toto som zvedavá. A nebola som jediná, ktorá nazerala zo stanu. Oproti som videla Bekku a hneď vedľa Zaliu a Dannyho. Všetci pozerali na Freyu, ktorá sa snažila spacifikovať hladného upíra.. Ibaže.. Nešlo jej to. V podstate sa len obaja váľali po zemi. Za chvíľu sa prišli pozrieť aj Ginger s Ethanom.
,,Och... To vážne?" Zdvihla Ginger obočie.
,,Nath ti to potom ošetrí" Ethan mávol rukou a ďalej sme sledovali tých dvoch. Bolo to na nezaplatenie.
,,Vážne? Vyzerá skôr akoby sa ma chcel zbaviť, nie mi pomôcť" Pozrela som naňho neveriacky.
,,No... Snáď sa Freyi podarí zastaviť ho" Pozrela na mňa Ginger. Snáď.....
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...