10. Diskotéka,Tanec,Zábava,Problém

1.3K 163 11
                                    

Vošli sme do baru. Bolo asi šesť hodín večer.

,,No super.. Prišli sme, videli sme.. Môžme odísť" Povedala som a otočila som sa na opätku, ale Nath ma chytil za ruku o otočil tvárou k nemu.

,,Nikam nepôjdeš. Ideme tancovať" Pozrel mi do očí.

,,Nie ďakujem.. Ja si radšej sadnem..." Porozhliadala som sa po miestnosti,,Uhmm.. Tam" Vykríkla som, keď som našla vhodné miesto na sedenie v rohu miestnosti. Nikto tam nebol. Nathan aj Ginger sa pozreli tým smerom.

,,Freya.. Sme tu, aby sme sa trocha uvoľnili, bavili a zabudli" Povedala Ginger.

,,Baviť sa môžme aj doma.. Poďte, zahráme si človeče" Zas som vyrazila ku dverám, ale Ginger sa mi postavila do cesty.

,,No taaak.. Tancovať je jednoduché" Povedala.

,,Ako pre koho Ginger. Ja tancovať neviem" Založila som si ruky.

,,Ginger.. Poď.. Ukážeme jej, ako sa tancuje" Povedal Nath a podal jej ruku, Ginger mu ju zobrala a išli na parket. V celom bare hrala pomerne hlučná hudba a skôr taká na typ "shake it off". Obaja sa niekde postavili na parket a začali sa divne natriasať. Aha.. Myslím, že to je tanec. No dobre.. Vidím, že tým dvom to spolu ide. Ja som sa zobrala a sadla som si k baru. Za chvíľu za mnou prišla milá žena, ktorá sa spýtala čo si dám.

,,Len vodu.. Ďakujem" Usmiala som sa na ňu.

,,Vodu nemáme. Jedine citrónovú" Povedala.

,,Tak tú.. Vďaka" Odpovedala som jej a ona mi naliala z džbánu do pohára. V tom si vedľa mňa sadol nejaký pekný chlapec. Čierne vlasy, modré oči, vysoký, v čiernom a sexy.

,,Ahoj.. S kým tu si?" Opýtal sa ma. Hneď som z neho vycítila, že je to upír, asi aj on vedel, že som čarodejnica. Asi určite.

,,Načo ti to je?" Zamračila som sa.

,,Chcel by som ťa pozvať tancovať, chcem vedieť či tu už s niekým takým niesi" Povedal. Ja som sa otočila na Nathana a Ginger ako spolu tancujú. Pozrela som späť naňho.

,,Nie.. Niesom" Povedala som akoby nič. Oni ma tu predsa len tak nechali.

,,Super, tak pôjdeš?" Uškrnul sa.

,,Nie. Neviem tancovať a neverím upírom" Arogantne som sa usmiala.

,,Vážne? Ani tamtomu?" Spýtal sa ma a prstom ukázal za nás.. Ani sa neotočil.

,,Ako si..." Prekvapene som naňho pozrela. Ale skočil mi do reči.

,,Ja viem všetko a ty čarodejnica máš fakt problém" Upír ma chytil a ťahal ma preč a vzhľadom na to, že sme na verejnosti som nemohla čarovať. Vyšli sme zadným vchodom a pritlačil ma ku stene. Zalapala som po dychu. Toto sa môže stať iba mne.

,,Chceš pomalú alebo rýchlu smrť?" Spýtal sa ma.

,,Pomalú" Pípla som.

,,Nikto nechce pomalú" Neveriacky na mňa pozrel.

,,Uhmm.. Myslela som to tak, že chcem aby si s tým zdržoval najviac ako môžeš" Zachichotala som sa.

,,Prečo? Očakávaš nebodaj toho tvojho hrdinského upíra?" Zdvihol obočie.

,,Možno" Odvrátila som od neho zrak.

,,Fakt si myslíš, že ťa zachráni? Momentálne tancuje s tvojou kamoškou"

,,Nepoznáš ho"

,,Ale poznám.. Je to môj večný rival. V našom sídle sme spolu raz aj bojovali. Porazil som ho a odvtedy sa nestretávame. Nikdy sme sa nemali radi, ale hlavné je, že konečne spravil priestupok a môže zas prehrať" Diabolsky sa zachechtol.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now