,,Ježiš no tak Ginger prosím ťa už sa obleč a poď! Veď je to len blbá párty!" Kričala som na ňu. Bola totiž v kabíne v mojom obrovskom šatníku.
,,Presne Freya! Je to party. Musím vyzerať dokonalo!" Zamračila sa keď vyšla v oranžových šatách so žltou mašľou pod prsiami. Zdvihla som obočie.
,,Ale ty si v mojom tele!" Prekrútila som očami. Ja som mala oblečené obyčajné čierne šaty. Aby sa nepovedalo bola tam aj modrá. Časťami.
,,No a? Aj keď som v tvojom tele. Nezabráni mi to obliecť si čo chcem a vyzerať báječne" Žmurkla na mňa a prešla okolo mňa.
,,Čo?" Zamračila som sa a bežala som za ňou. Dole nás už čakal Nathan..
,,Wow.. Vy ste sa úplne vymenili" Vyvalil Nathan oči.
,,Nehovor!" Zamračila som sa naňho a drgla som doňho keď som okolo neho prechádzala. Počula som za sebou len tichý smiech. Ethan už čakal dole a chcel Ginger chytiť za ruku avšak ja som im vbehla do cesty.
,,Žiadne dotyky! Sme slobodné dámy!" Zdvihla som na Ginger obočie. Zasmiala sa a tú ruku si teda preplietla somnou. Ešte som začula ako Ethan skončil vedľa Natha a povedal nejakú poznámku ohľadom toho, čo som povedala.
,,Slobodné? A čo my?" Pošepkal. Znel celkom akoby ho to ranilo. Ups. Takže my ako slobodné dámy sme prešli cez dvere a pomaly sme išli na tú párty. Za nami kráčali chalani.
,,Znamená to, že vlastne keď som ty mohla by som skúsiť niečo z tvojou mágiou však? Vždy som to chcela.. Jupí!" Pošepkala nadšene Ging.
,,Och.. To nie.. Len to prosím ťa nie.. Pre začiatočníkov to zrovna nieje mágia na..." Nestihla som ani dopovedať, pretože v tom ma trafil blesk.
,,Ups.. Freya prepáč. Ja som nechcela" Pozerala na mňa Freya.. Teda vlastne Ginger. Moje vlasy, alebo skôr jej zdravili všetky svetové strany a vyzerala som ako zasiahnutá elektrinou. Hneď k nám pribehli chalani.
,,Preboha, čo robíte?" Pozrel na mňa Nathan.
,,To sa spýtaj Ginger, ktorá si chcela skúsiť mágiu!" Zamračila som sa na ňu.
,,Ja.. Prepáč.. Nevedela som, že sa toto stane" Pozrela namňa a potom na Natha a hrýzla si peru s ustráchaným pohľadom.
,,To.. To dobré.. Len ma vráť späť do pôvodného stavu.. Teda pokiaľ nechceš, aby Ginger Brookdale-ová dorazila na ples ako najväčší zombie.. Vieš.. Som si istá, že to nieje Halloween" Zamračila som sa.
,,A ako ťa vrátim?" Pozrela na mňa. Povdzychla som si.
,,Len mysli na to, že chceš aby som vyzerala ako predtým a mávni rukou" Usmiala som sa. Nesmelo namňa pozrela.
,,Tak.. Fajn" Nadýchla sa a vydýchla. Sústredila sa na mňa a mávla rukou. Skončila som vo svojej teda skôr jej líščej podobe. Zavrčala som na ňu.
,,Och.. Tak fajn.. Prepáč.. Napadlo ma len.. Prepáč" Pokrútila nad sebou hlavou. Nathan sa na mne smial.. Och veď nech len počká, keď budem mať vlastnú mágiu. Zas sa na mňa Ginger sústredila a konečne som vyzerala normálne.
,,Vďaka!" Odvrkla som jej.,,Už som si skúsila aj tvoju líščiu podobu" Prekrútila som očami.
,,Myslím, že je to celom fér vzhľadom na to, že som si ja skúsila tvoju čarodejnú stránku!" Zasmiala sa.,,No a teraz poďme na párty" Skočila na Natha.,,Hijé!" Zakričala. Prekrútila som očami. Po čase sme dorazili (každý po vlastných) na párty.
,,Och.. Sú tu ľudia.. Idem preč" Povzdychla som si a otočila som sa, ale v tom sa mi do cesty postavil Nathan.
,,Nikam nejdeš Freya..sľúbila si to!" Zamračil sa.
Povdzychla som si.,,Fajn, ale nemysli si, že budem tancovať!" Prekrútila som očami a išla som si založiť ruky, keď v tom som už na dotyk ruky letela do strany. To ma len Ging ťahala na parket.
,,Whoo! Tanec.. No poď Freya! Bav sa! Musíš sa predsa trochu odviazať!" Kričala a začala podivne skákať.
,,Nie" Vyvalila som oči.
,,No taaak.. Veď si predsa v mojom tele, takže v tom prípade to bude pre teba ľahšie jasné? Nič zložité.. Nerob si starosti" Žmurkla na mňa.
,,Hm... Vlastne máš pravdu!" Usmiala som sa do strany. Pustila sa hlasná hudba a ja som začala skákať spolu s ňou a občas sme si aj zakričali. Keď skončila tretia pesnička išli sme si niekde sadnúť. Vydýchli sme si.
,,Wow..takto som sa ešte dlho nebavila! Našťastie som v tvojom tele.. V mojom to už nikdy nespravím!" Zasmiala sa.
,,Dokiaľ samozrejme ja.. Niesom v tvojom tele" Ukázala na seba oboma prstami. Zasmiala som sa.,,Čo tak vyzvať na parket Natha? On vie úžasne spoločenské tance" Usmiala sa a išla na parket.
,,Nie!" Okamžite som išla za ňou a postavila som sa jej do cesty.
,,Čo sa deje?" Ozval sa mi Nathan pri uchu. Hneď som sa k nemu otočila a stála som na Gingerinej strane.
,,Nič.. Nič sa nedeje" Odfrkla som si. Zdvihol obočie a pristúpil bližšie.
,,Dobre fajn! Ginger chce s tebou v mojom tele tancovať a ja jej to nenienin dovoliť!" Zamračila som sa. On sa zasmial.
,,Hm.. Súhlasím" Natiahol k Ginger (ku Freyi..) ruku a ona mu ju s úškrnom, ktorý mi venovala podala. Došli na parket. Povdzychla som si. Tancovali úžasne. A tancovali salsu. S otvorenou sánkou som to sledovala. Nemôžem uveriť, že keď som vlastne videla moje telo s Nathom tancovať tak dobre, že to nebolo úžasné. Vlastne tie pohyby u mňa nevyzerajú tak hrozne ako som si vždy z môjho pohľadu myslela. Vyzerali spolu úžasne. Teda vyzerali sme..pff.
,,Čo robíš?" Ozval sa vedľa mňa Ethan.
Chytila som sa za srdce.,,Dostávam infarkt!" Vraždila som ho pohľadom. Zasmial sa.
,,Prepáč.. Sleduješ ich?" Hodil po mne pohľadom.
,,No hej.. Vážne im to spolu ide.. Tiež by som aj ja.. Ako ja.. Vedela tak tancovať" Pozrela som na nich. Vyzerali vážne úžasne.
,,Ak nevieš dá sa to naučiť" Usmial sa na mňa a podal mi ruku.
,,To aj ty vieš?" Zasmiala som sa.
,,Samozrejme" Sklonil sa a vzal mi do ruky moju ruku.,,Môžem prosiť? Slečna?" Spýtal sa. Zachechla som sa.
,,Pôvodne by som povedala nie, ale keď tak veľmi prosíš nejakú šancu tomu dať môžem" Povedala som so zdvihnutým obočím a on sa zasmial. Vzal ma za ruku a došli sme na parket, kde sme začali robiť to, čo Ginger a Nathan.. Alebo skôr ja a Nathan? Išlo mi to vážne dobre. Akoby Gingerine telo rozhodovalo samo o sebe, čo urobí. Ja som totiž absolútne nemala poňatia, čo a ako. Zrejme je Ginger zvyknutá tancovať.
.
.
.
Došli sme domov všetci úplne vyčerpaný. Teda až na Natha.. Je to upír, on sa vyčerpať nedokáže.,,Tak to bolo po dlhom čase vážne dobré na odreagovanie" Zasmiala som sa.
,,To je dosť blbé, že si si takto prvý krát zatancovala v sedemnástich" Uškrnul sa na mňa Nathan.
,,Nieje to blbé! Sklapni!" Udrela som mu mračiac sa do ramena. Zasmial sa. Bol už večer. V tom sa pri nás objavila Dèmonica. Konečne.. Už je to tu.
,,Zdravím vy patetické zľudštené bytosti" Usmiala sa do jednej strany.
,,Už je koniec, čo?" Pozrela na ňu Ginger.
,,Ak nechcete nemusí" Zasmiala sa.
,,Chceme" Prekrútila som očami.
,,Hm.. Vy dvaja. Cúvnuť" Pozrela na Ethana a Natha a oni sa od nás vzdialili. Zostali sme stáť len ja a Ging.
,,No a aby bolo jasné. Ak sa vám tu dýku nepodarí nájsť alebo si ju vziať, tak v tom prípade vás zas zmením a ja ich zabijem" Hodila očkom po Nathovi a Ethanovi. Obe sme zavrčali.
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...