,,Ideeem" Kričala som zo schodov ako som počula, že niekto zazvonil. Otvorila som dvere a stála tam osoba, ktorú nenavidim najviac.
,,Mia ahoooj" Usmiala som sa na ňu.,,Čo ty tu?"
,,Už to nehraj! Obe vieme, že ma neznášaš a ja teba tiež neznášam. Len som vás prišla varovať. Moji rodičia vedia o všetkom a už čoskoro tento váš nadprirodzený svet zomrie. Zavrčala som na ňu.
,,Len aby si nebola ty tá, čo umrie skôr." Chytila som ju za ruku a strhla dnu.
,,Nathan!" Zakričala som naňho, ale on už bol na schodoch.
,,Počul som.. Všetko som počul" Ako ho Mia uvidela zhrozene sa namňa pozrela.
,,Ty.. Ty bývaš u nej?" Spýtala sa. S úsmevom k nej prišiel a zatvoril a zamkol dvere.
,,Sranda sa začína" Usmial sa namňa a ja som mu úsmev opätovala. Úplne si nás viem predstaviť v nejakom psycho filme, kde je nejaký pár, ktorý spolu zabíja ľudí. Lenže to my nerobíme. Teda už nie. No Nathan to párkrát spravil ale.. Ach preboha! Tie moje myšlienkové pochody. Raz sa zbláznim.
,,Haló? Zem volá Freyu" Kričal na mňa Nath.
,,Čo chceš, aby som s ňou spravil? Vysal ju? Alebo ju nejakými metódami mučil" Nathan sa nadšene nadýchol.,,Môžem si z nej spraviť krvnú banku?" Usmial sa doširoka. Mia naňho celý čas zdesene pozerala.
,,Pýtaš sa ma to ako keby si si mohol nechať šteniatko.. Nie.. Nemôžeš si ho nechať" Povedala som a on sa sklamane pozrel do zeme.
,,No a nikto jej neskryví ani vlas. Potrebujeme tu Ginger"
,,Haló Freya" Ozvalo sa búchanie.
,,My o líške" Otvorila som dvere a Ginger vošla.
,,Prepáč, chvíľu mi to trvalo. Hľadala som si ponožky rovnakej farby" Pozrela na mňa.
,,Uhm.. Prečo tu je Mia? A prečo ju drží Nathan ako keby patrila do väzenia?" Spýtala sa a pozerala na Natha, ktorý ju silno držal za lakeť, aby niekde nešla.,,Freya, čo sa to deje?" Spýtala sa ma znova, ale prísne na mňa pozerala.
,,Uhm.. Mia.. Nieje tu niečo, čo by si rada povedala svojej bývalej naj kamoške?" Spýtala som sa jej s úsmevom. Nathan ju odsotil pred Ginger. Mia na ňu smutne pozrela.
,,Ja a moja rodina sme lovci a prišli sme vás všetkých zabiť. Všetky príšery"
,,Č-čo?" Pozerala na ňu ako na zjav.
,,Prepáč, ale nemohla som ti to povedať"
,,Samozrejme, že nie! Takže vy ste nás sem prišli zabiť?" Spýtala sa sklamane.
,,Prepáč"
,,Nehovor to slovo!" Zakričala na ňu Ginger.
,,Ja.. Ja..."
,,Vedela si o mne, že som líška?"
,,Áno" Sklonila hlavu.
,,Neuveriteľné" Pokývala nad ňou hlavou a chcela odísť.
,,Ginny prosím nenechávaj ma tu s nimi. Oni mi ublížia" Povedala. Ginger sa na ňu naštvane otočila.
,,Už ma nikdy nevolaj Ginny!" Skríkla na ňu naštvane.,,Zradila si ma.. Ako si mohla?!" Ginger si odfrkla a schmatla ma za ruku a ťahala ma hore. Zatvorila nás do izby.
,,Ja.. Viem, že som mala..." Začala som hovoriť rýchlo, ale v tom ma objala. Hneď som ju objala aj ja.
,,Prepáč, že som ti neverila. Si moja najlepšia kamoška. Nabudúce ti budem veriť" Povedala počas toho ako ma objala. Pustili sme sa.
,,To.. Je v pohode. Chápem, že si verila svojej kamoške z detstva" Usmiala som sa na ňu.
,,A čo znamenalo to Ginny?",,Volala ma tak. Keď sme boli predtým kamošky. Niekam sa to vytratilo spolu s ňou. Vždy keď mi povedala Ginny znamenalo to, že niečo potrebovala. Vždy sme sa na tom smiali"
,,To mi je ľúto"
MIA (medzitým)
Hrozne som sa bála. Netušila som, že býval spolu s ňou. Myslela som, že ich len pôjdem varovať, ale sama som si riadne zavarila. Teraz ma Ginger nechala samú s Nathanom. Len sa na mňa v tichosti pozeral a naháňal mi strach. Otočila som sa mu chrbtom. Vlastne neviem, či je to dobrý nápad, pretože lepšie mi bolo, keď som ho mala na očiach, ale zároveň to tiež nebolo nič príjemné.
,,Prečo si to povedala svojim rodičom. To si vážne tak sprostá?" Spýtal sa ma. Otočila som sa k nemu.
,,Ja.. Musela som. Ty nevieš ako to u nás chodí. Čakali informácie za každú cenu. Nemala som šancu im zapierať. Vedia o čo im ide" Povedala som. Pozeral na mňa a nakoniec si vzdychol. Pristúpil bližšie.
,,Ale čo s tebou teraz?"
,,Zabite ma.. Aj tak, keď to neurobíte bude vojna medzi nami a vami. A hádaj kto vyhrá? My! Teda oni. Oni sú tu lovci. Vedia ako zabiť každého jedného z vás"
,,Možno" Povedal chladne a pristúpil bližšie až ma donútil cúvnuť.,,Ibaže oni nemajú skupinu plnú mocných čarodejníkov, upíra a líšku a navyše v lese máme pár vlčích kamarátov tiež, čiže skúste vyhlásiť vojnu a ste všetci mŕtvy" Už bol pri mne a posledné mi chladne zavrčal do ucha. Preglga som.
,,Ja.. Ja im nepoviem. Oni si aj tak robia čo chcú.. Ja som len dieťa" Povedala som pomedzi strach.
,,Ja viem.. V podstate si v tom nevinne. No a preto možno zabijeme len tvojich rodičov" Povedal a išiel odomňa ďalej.
,,Nie! To nemôžte! Vy beštie!" V tom sa na mňa s vražedným pohľadom otočil a pritlačil ma k stene.
,,My, že sme beštie? Vy idete zabiť kopu nevinných, čo nič zlé nespravili a my sme beštie? Radšej by si mala byť ticho maličká, lebo možno to neprežiješ ani ty!" Zavrčal na mňa chladne a ako počul ako Freya a Ginger idú po schodoch pustil ma.
,,No.. Čo urobíme s ňou?" Spýtala sa Ginger.
,,Ešte neviem" Otočil sa na mňa Nathan.
,,Freya? Nejaké nápady?" Spýtala sa jej Ginger.
,,Mučiť, týrať, zabiť pomalou a bolestivou smrťou?" Usmiala sa na mňa a mne nabehli zimomriavky. Vraj nevinný ľudia.. všetko sú to beštie, čo by len zabíjali.
,,To sa nikdy nestane Freya!" Povedala Ginger a prišla ku mne bližšie.
,,Zradila si ma, ale za to si nezaslúžiš smrť" Uhm.. Aspoň, že je Ginger normálna.
,,Nechajme ju ísť" Povedal Nathan, čo ma dosť prekvapilo.,,Nech ide domov k jej rodine a povie im, čo majú robiť" Povedal a pozrel na mňa nepekným pohľadom. Tak ako na mňa pozerala aj Freya. A aj Ginger.
,,Fajn" Povedala Freya a odomkla dvere. Otvorila a tým naznačila, aby som išla. Vystrašená som sa pohla od steny a rýchlo som vybehla von a bežala čo najrýchlejšie domov.
TAK.. AHOJTE VŠETCI.. ČO SI MYSLÍTE, ŽE SA STANE? ČO MIA? A JEJ RODINA? A AKO SA PODĽA VÁS VYSPORIADAJU S MOŽNO NASTÁVAJÚCOU VOJNOU? 😂 😂 NO A AKÝ NÁZOR MATE NA MIU PO TEJTO ČASTI? 😂
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...