Vošiel som Freyi do domu a prvé, čo som uvidel bola Ginger s čipsami a kolou v ruke a pozerala na mňa s vyvalenými očami a otvorenými ústami. Len stála na mieste a zarazene ma sledovala. Po chvíli sa spamätala a s krikom utiekla preč.
,,Ethan. Nathan je tu.. Rýchlo teleportuj nás ku mne!" Počul som ju. Hneď som sa pri nich objavil.
,,Nikto nikam nepôjde!" Povedal som chladne a rozdelil som ich skôr ako sa stihli dotknúť. Čipsy a koly boli položené na stole a bol zapnutý nejaký film.,,Vy ste sa nasťahovali k Freyi?" Zdvihol som obočie, ako som to videl.
,,Uhmm nie. Ale ona je vonku a hľadá ťa, aby ťa zastavila" Odpovedal Ethan.
,,Super. Čiže tu ma hľadať nebude" Uškrnul som sa.
,,Prišiel si nás zabiť, že?" Pozrela na mňa Ginger so smutným výrazom v tvári. Chvíľu som na ňu pozeral a sklonil som hlavu.. Rozmýšľal som a tváril sa pri tom neskutočne smutne. Zdvihol som k nej hlavu..
,,Nie.. Nejde to.. Viete ja som sa snažil zapnúť city. Vážne som sa snažil. Ale nejde to. Jediné po čom teraz túžim je zabiť vás a dívať sa ako umierate pomalou a bolestivou smrťou. Ako ty Ethan minule" Pozrel som naňho.
,,Nechaj nás. Prosím" Zamrnčala Ginger. Bála sa, že ublížim jej a Ethanovi.. Najmä Ethanovi.. To je jasné..
,,Myslel som, že keď sa sem vrátim, získam pocity, ale ja ich vlastne ani nechcem. Pravdepodobne som dnes pomohol jednému dievčaťu zmeniť život. Myslel som si, že keď to spravím budem ako predtým. Mýlil som sa. Sám si uvedomujem, čo je v tomto živote zlé a je mi to jedno. Ja rád robím zlé veci" Uškrnul som sa. Ging sa ztažka nadýchla.
,,Nath. Keď chceš byť sám sebou mám pre teba liek" Ozval sa Ethan neschopný nejakého chovania.. Nemohol nič robiť.. Mohol sa sám teleportovať, ale to by on nikdy neurobil.. Nie dokiaľ tu má Ginger alebo vlastne kohokoľvek.. Je presný opak mňa.. On je hrdina.. Ja.. Ja som zloduch..
,,Ja som spokojný Ethan, vďaka. A môj hlavný cieľ je ublížiť Freyi najhoršie ako sa dá. Lenže tento plán zahrňuje aj vás. Aby som ublížil jej, musím ublížiť vám. Ale musím zabiť iba jedného z vás. Ethan sorry kamo, ale už to mám premyslené. Musíš zomrieť. Ginger nejaké nápady?" Pohľadom som skákal z jedného na druhého. Ging na mňa šokovane pozerala no po chvíli jej ztvrdli črty tváre.. Mračila sa. A nepekne.. Bola naštvaná.. Čo naštvaná. Rozzúrená.
,,Tak a dosť! Ty môjmu chalanovi ubližovať nebudeš!" Rozkričala sa namňa a išla ma udrieť. Hneď som jej chytil ruku, ktorú som mojou zastavil kúsok od mojej tváre. Vydesene mi pozrela do očí. Uškrnul som sa a jedným pohybom som jej vykrútil ruku za chrbát. Od bolesti mieste skríkla. Zachechtol som sa jej do ucha a ona sa mierne zachvela. Pustil som ju a odsotil ďalej, pretože v tom sa na mňa už rútil Ethan s nožom v ruke. Okamžite som mu tú ruku chytil a nôž som mu nasmeroval ku krku. Hneď sa upokojil.
,,Nathan prestaň!" Započul som známy hlas. Otočil som sa ku dverám.,,Chceš mi ublížiť? Som tu" Vo dverách stála samozrejme 'moja láska'
,,Do kelu" Potichu som zaklial a sledoval som Freyu vo dverách.
,,Som doma, láska" Uškrnula sa.
,,Počkať. Môže mi prosím vás niekto vysvetliť, čo sa tu deje? Freya. Prečo na teba Nathan pozerá ako na hrozbu?" Spýtala sa jej Ginger nechápavo a pohľadom skákala na Ethana, aby sa ubezpečila, že zatiaľ zvláda situáciu.
FREYA
,,Som temná" Odfrkla som si.
,,Och, ale však sa nás teraz nebudeš snažiť zabiť aj ty?" Ging ma sledovala s miernymi obavami v očiach. Chcela som už otvoriť ústa, že niečo poviem, no Nathan mi skočil do reči
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...